DI motorji.....

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.061
5.659
113
Sam še nimam te tehnologije.....ampak nasplošno imajo vsi motorji take zasnove identične težave z zapacanimi ventili ne glede na znamko (ker se pri njih gorivo ne brizga mimo njih ampak direktno v zgorevalno komoro...posledično ni čiščenja ventilov)

Imate uporabniki DI motorjev kake težave

Konkretno za Mazdin Skyactive sistem: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=594757
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Na bivšem 2.0 TSI pri 90k km nisem imel problema s tem (vsaj predvidevam da ne, glede na to, da je avto na dynotu pokazal še nekaj več konjev kot serijski). Res pa da sem redno "prepucaval" ventile in zmeraj tankal 100 oktanca.
smile-1.gif


Za 1.6 THP ki bi naj bil tudi precej podvržen temu pa ne morem trditi, ker ga nisem imel nikoli na dynotu, ampak po občutku je avto pri 80k km šel enako kot prvi dan oz. pri cca. 10k km ko se je lepo utekel.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.061
5.659
113
Pravjo da prepucavanje ventilov sicer pomaga ko jih segreješ...naj bi se pucali......ampak ko ugasneš motor.....naj bi s5 to olje odkaplalo na vroče ventile in se scmarilo gor....
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
O hvala. Ampak ali niso takšni vsi moderni malčki? PSA 1.2, Renault 0.9, VW TSI 1.2, 1.4 itn. Se pravi se ne obeta nič dobrega. Kaj potem kupiti?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
elektriko, nekoč

jaz računam, da čez ene 5 - 8 let, ko bom rabil nov bolid, da bojo električni že smotrn nakup in da bo avtonomna vožnja nekaj povsem običajnega
smile-1.gif


če ne pa pač ne bo novega bolida zame
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
dobijo se namenske mašine za de-carbonisation
nekateri pa kar vodo nalivajo v sesalno cev oz špricajo tekočine namenske v sesalno cev, med delovanjem avta (za oboje glej youtube)
ali pa čistijo s spreji: https://www.youtube.com/watch?v=nKqNF9LhuoE


zadevo se da preprosto preprečiti z vodnim vbrizgavanjem, kar je poznano še iz časov 2. sv. vojne
https://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Bf_109
https://en.wikipedia.org/wiki/MW_50

Dandanes je sistem poznan s strani bolj "renn" avtov, znani sistemi pa so Aquamist, Snow Performance itd.
Slabši imajo regulacijo na tlak turbine, boljši pa delujejo na krmiljenje injektorjev.
poleg nižanja temp. v izg. komori (adijo klenkanje, več konjev itd.), je nekako "stranski učinek", da ni karbonizacije na ventilu, saj se šoba zmontira takoj za intercooler (med IC in loputo za plin).
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Huh ampak to za navadnega uporabnika, ki mu je motor avtomobila "black box" in ne ve nič o njem ni ravno uporabno. A niso imeli vodno vbrizgavanje zaradi povečane zmogljivosti motorja tisti avioni v WW2? Pomojem jim je bilo bolj malo mar za dolgo življensko dobo glede na to, da so jih vsaj 50% sestrelili.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
ne razumeš
preberi še enkrat, kaj je bil namen water jeta-a v WW2, sigurno ne dekarbonizacija :D

za normalnega uporabnika je naloga njegovega mehanika, da ga opozori na to in mu ponudi ustrezno intervalno čiščenje
podobno kot dober mehanik obvesti stranko, kako ravnati v primeru krajših voženj in DPF filtra itd.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
ko mu trikrat zabije filter za DPF in ko dostavi avto že tretjič na rezervi, vemo, kar nas zanima :D
in JA; dober sprejemnik pozna stranke in ve tudi, kam in kako se vozijo
biznis danes dela sprejemnik, ne mehanik zadaj, ki dobi nalog in dela po PS (pravilo službe)
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Hvala Hondi. Ampak mislim, da govorimo o bencinarji. Te pa (še) nimajo DPF filtra. Vidim pa, da si iz tega foha, ali pa se vsaj dobro spoznaš!
zmaga.gif
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
2.0 TSI, laufa 5 leto bp.... mislim pa da je problem karbonizacije povezan z kvaliteto goriva (ni nujno... nisem iz foha), zato pa vedno tankam 100 oktanca...
Bencinca sem kupil pa ker delam malo km in nimam veselja gledat zabitega dpf in fuč šob na dizlu....
Plus ne poznam nikogar, ki bi imel z bencinarjem problem... vza izlivanja žolča so na račun dizlov....
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Bencin nima neposredne povezave na omenjen problem na motorjih z direktnim vbrizgom, prej režim vožnje
zgoraj sem DPF omenil slučajno, na vprašanje, kako naj mehanik ve, zaslišuje stranko itd.

prvi FSI režimi delovanja so bili v SLO tako ali tako nateg kupca (prvi TFSI golf 5 GTI), saj je bilo kodiranje motornega ECU klasično delovanje in ne v stratified režimu, zaradi slabega goriva
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Bencin nima neposredne povezave na omenjen problem na motorjih z direktnim vbrizgom, prej režim vožnje
A potem ga je fino mal stiščat, ali je bolje penzionistično fijakanje?
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:Bencinca sem kupil pa ker delam malo km in nimam veselja gledat zabitega dpf in fuč šob na dizlu....

DPF-ja res nimaš, so pa šobe in visokotlačna črpalka v bližnjem sorodstvu s tistimi na common rail dizlu.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
točno, ampak to bi bila potem druga debata
od rolic na prvih TFSIjih, ki so se nucale na odmični itd.