Pol stvari na daljavo jim ne dela. V poslovalnici podpisuješ vsako sranje. Komplicirajo glede vira sredstev za vsako malenkost. Helpdesk na telefonu je nekoristen, vsako pritožbo rešujejo le pisno.
Mobilna in spletna banka so slabe v primerjavi s konkurenco. Niti stroška plačila ti ne pokaže dokler transakcija ni že izvedena in je prepozno, ko se ti zračuna v ločeni transakciji. Cenik je nekonkurenčen. Recimo za SEPA nakazilo v GB zaračunajo 7,5€ kjer je pri večini slo bank cena enaka domači sepa transakciji, pri večini finbank pa brezplačno.
Ločena aplikacija, če želiš še flik. Za flik pozabi, da je pristop k spletni banki zadosti. Moraš podpisati pristop k digitalnem poslovanju v poslovalnici in preko te tretje zadeve potem urejaš dostop. Ne vem no, navajen sem da ima banka 1 app in v njem mobilno banko, integriran flik ter potrjevanje kartičnih plačil. Ni podprt gpay.