DEBITEL TEŽAVE!!!

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Sem naročnik MojD paketa pri Debitelu in imam 500 minut za klice v vsa slovenska omrežja za 23€ ter 100 SMS za 5€ kar znese 28€. Paket niti ni toliko poceni če ga primerjam s paketom od Simobila "Preprosto zame" za 19,90€ dobiš 999minut klicev v vsa slovenska omrežja, 999 SMS ali MMS ter 999MB prenosa podatkov.
Kljub vsemu ustrajam pri temu zaradi omrežja itn.
Težava je naslednja:
Zaradi poslov sem pogosto v tujini in račun zelo hitro zraste do 50€. Na Debitelu se je oseba po imenu [ime odstranjeno zaradi varovanja osebnih podatkov] odločila da mi bi izklopila izhodne klice ko poraba doseže 50€. Seveda brez posebnih opozoril!
Kljub rednemu plačevanju računov! Po vrnitvi iz tujine ne morem porabiti niti zakupljenih minut in smsov ker se je "ona" tako odločila.
Težavo nebi niti toliko naglasil če se to nebi zgodilo že tretjič. Dvakrat se je zgodilo med počitnicami in mi je bilo vseeno zdaj pa ne ker številko rabim poslovno.
Danes sem bil na Železni cesti in so ustrajno ponavljali naj napišem pritožbo ter da mi bodo odgovorili. Ker nisem naivnež in ker vem kako se te "pritožbe" rešujejo sem od osebe ([ime odstranjeno zaradi varovanja osebnih podatkov]) ki so jo poklicali dol na šalter zahteval naj mi podpiše izjavo po kateri ne dovolijo porabe niti zakupljenih minut in sms zaradi presežene porabe 50€, ki jo btw nisem osebno zahteval pri sklenitvi pogodbe.
Seveda tega ni želela narediti in se je začelo klasično prepucavanje.
Ona tisto kar so jo naučili na seminarjih o "kriznih situacijah in težavnih strankah" jaz pa samo da želim povrnjen tist del denarja, ki ga zaradi njihovih "pravil" ne morem porabiti moram ga pa plačati.
Ker sem prepričan da gre za navadno krajo-goljufijo zadevo mislim izpeljati do konca.
To pomeni da bom angažiral vse možne inštitucije naj ocenijo ta enostranski postopek in ga
po potrebi ustrezno kaznujejo in preprečijo za naprej. Moje mnenje je da če nekaj plačaš to
enostavno moraš dobiti!

Zanima me ali ima še nekdo iz foruma takšne izkušnje na Debitelu?
 
Nazadnje uredil moderator:

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Kaj točno bi se ti pa moralo zgoditi, da bi bilo dovolj hudo, da bi menjal operaterja?
confused-1.gif


Omrežja pri ostalih operaterjih niso toliko slabša (če sploh).
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Sem naročnik MojD paketa pri Debitelu in imam 500 minut za klice v vsa slovenska omrežja za 23€ ter 100 SMS za 5€ kar znese 28€. Paket niti ni toliko poceni če ga primerjam s paketom od Simobila "Preprosto zame" za 19,90€ dobiš 999minut klicev v vsa slovenska omrežja, 999 SMS ali MMS ter 999MB prenosa podatkov.
Kljub vsemu ustrajam pri temu zaradi omrežja itn.
Težava je naslednja:
Zaradi poslov sem pogosto v tujini in račun zelo hitro zraste do 50€. Na Debitelu se je oseba [ime odstranjeno zaradi varovanja osebnih podatkov] odločila da mi bi izklopila izhodne klice ko poraba doseže 50€. Seveda brez posebnih opozoril!
Kljub rednemu plačevanju računov! Po vrnitvi iz tujine ne morem porabiti niti zakupljenih minut in smsov ker se je "ona" tako odločila.
Težavo nebi niti toliko naglasil če se to nebi zgodilo že tretjič. Dvakrat se je zgodilo med počitnicami in mi je bilo vseeno zdaj pa ne ker številko rabim poslovno.
Danes sem bil na Železni cesti in so ustrajno ponavljali naj napišem pritožbo ter da mi bodo odgovorili. Ker nisem naivnež in ker vem kako se te "pritožbe" rešujejo sem od osebe( [ime odstranjeno zaradi varovanja osebnih podatkov]) ki so jo poklicali dol na šalter zahteval naj mi podpiše izjavo po kateri ne dovolijo porabe niti zakupljenih minut in sms zaradi presežene porabe 50€, ki jo btw nisem osebno zahteval pri sklenitvi pogodbe.
Seveda tega ni želela narediti in se je začelo klasično prepucavanje.
Ona tisto kar so jo naučili na seminarjih o "kriznih situacijah in težavnih strankah" jaz pa samo da želim povrnjen tist del denarja, ki ga zaradi njihovih "pravil" ne morem porabiti moram ga pa plačati.
Ker sem prepričan da gre za navadno krajo-goljufijo zadevo mislim izpeljati do konca.
To pomeni da bom angažiral vse možne inštitucije naj ocenijo ta enostranski postopek in ga
po potrebi ustrezno kaznujejo in preprečijo za naprej. Moje mnenje je da če nekaj plačaš to
enostavno moraš dobiti!

Zanima me ali ima še nekdo iz foruma takšne izkušnje na Debitelu?


Ne vem zakaj izgubljaš čas z njimi, prvič pošlješ pisni dopis z dejstvi in s stavkom, da v kolikor se zadeva ne reši ugodno po tebi (če veš, da imaš prav) bo naslednji dopis, katerega boš poslal se nanašal na odpoved sodelovanja, razno razni seminarji jim pri tem ne bodo več pomagali. Pazi, brez pisnega dopisa, ne bo nič, enostavno se želijo zavarovati, saj so že takoj bili z mislimi pri tem, da boš šel drugam, že takoj ko so opazili tvojo gestikulacijo ter barvo glasu.

Drugače pa imajo novo akcijo ven
grin1.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
pa drugače redno plačuješ mesečne račune do roka ali zamujaš, ker če jih do roka in imaš redno povečano porabo, ne vidim smisla da so te blokiral, še posebej brez predhodnega obvestila...
bonk.gif
 

YOGURT

Pripravnik
11. sep 2007
88
0
6
Samovoljnost debitela ? NIČ NOVEGA

Starša sta lani vzela paket NajinD z namenom uporabe neomejeno število minut medsebojnih klice. čez pol leta pa debitel omeji klice na 2-kratnik zakupljenih minut klicev . njihov odgovor: pa več minut zakupite, če vam je to premalo.

pol pa še do prvega posrednika mata skor 50 km . Še dobr da je do Simobila sam par km
lp
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Če se ne motim imaš omejitev avtomatično, lahko pa jo poljubno izbereš. Vsaj jaz sem jo. Če bi pa nabil za 300 eur računa bi pa pisaril tle gor, da pojma nimaš od kje račun in da pričakuješ, da ti bodo naredili storno. Je jeba, ampak boš moral sam rešiti. Jaz sem z njimi zadovoljen. Nobenih težav do sedaj.

@Jernej: omrežja niso enaka. Žal. Zato sem nekoč presedlal iz s! nazaj na m@ omrežje. V firmi ni bilo signala, v LJ. Sedaj je baje nekoliko bolje, a še vedno se ne morejo primerjati. Za povprečnega uporabnika pa je verjetno s! čist ok izbira, medtem, ko imam enega kolega na tušmobilu in mu je vsako minuto žal, da je vzel še aneks. Non stop težave v povezavi oz. ga enostavno vrže ven. In ja, različni telefoni itd., smo sprobali.
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:

...enega kolega na tušmobilu in mu je vsako minuto žal, da je vzel še aneks. Non stop težave v povezavi oz. ga enostavno vrže ven. In ja, različni telefoni itd., smo sprobali....


hysterical-1.gif
ne vem, kaj je za vas Ljubljana, sem uporabnik Tušmobil-a v Lj. že četrto leto zaporedoma od tega dve leti brez kakršnihkoli težav s povezovanjem ali uporabo storitev, če odštejem, kakšne nadgradnje ali pa izpade, tako da me res zanima, kje točno je ta lokacija, kjer se pojavljajo težave, katere opisuješ.

Na forumu ne vem, kdaj sem nazadnje opazil ali prebral, da ima kdo težave z omrežjem na Tušmobil-u medtem ko na Simobilu, vsak drug dan skoraj.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Jaz osebno sem imel v Kosezah težave s s!. Kolega se vozi na relaciji Borovnica, Škofljica, LJ, LJ Dravlje in praktično vsakič, ko se pogovarjava, ga vrže ven. V 90%. Če to ni problem potem pa ne vem kaj je. Še sam *****, da mu je žal, čaka, da mu poteče aneks.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
no spet boste zašli iz teme... pustite omrežje in težave pri tem in onem.... predmet razprave je neupravičena blokada...
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
pa drugače redno plačuješ mesečne račune do roka ali zamujaš, ker če jih do roka in imaš redno povečano porabo, ne vidim smisla da so te blokiral, še posebej brez predhodnega obvestila...
bonk.gif

Računi se redno plačujejo in to ni težava.
Najbolj me moti v celi situaciji to da zdaj ko imam blokirane izhodne klice ne morem porabiti minut in smsov, ki jih
v paketu MojD sicer dobim! Torej nekaj sem plačal nisem pa dobil. Vse to zaradi ene "kure" ki se je odločila da mi bo postavila osebni limit.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Kaj točno bi se ti pa moralo zgoditi, da bi bilo dovolj hudo, da bi menjal operaterja?
confused-1.gif


Omrežja pri ostalih operaterjih niso toliko slabša (če sploh).

Nič več!
Imam že pogodbo na mizi od Simobila. Za1x bom obdržal Debitelovo številko da se
zadeva razreši potem pa takoj naslednji dan izklop in prenos na Simobil.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Če se ne motim imaš omejitev avtomatično, lahko pa jo poljubno izbereš. Vsaj jaz sem jo. Če bi pa nabil za 300 eur računa bi pa pisaril tle gor, da pojma nimaš od kje račun in da pričakuješ, da ti bodo naredili storno. Je jeba, ampak boš moral sam rešiti. Jaz sem z njimi zadovoljen. Nobenih težav do sedaj.

@Jernej: omrežja niso enaka. Žal. Zato sem nekoč presedlal iz s! nazaj na m@ omrežje. V firmi ni bilo signala, v LJ. Sedaj je baje nekoliko bolje, a še vedno se ne morejo primerjati. Za povprečnega uporabnika pa je verjetno s! čist ok izbira, medtem, ko imam enega kolega na tušmobilu in mu je vsako minuto žal, da je vzel še aneks. Non stop težave v povezavi oz. ga enostavno vrže ven. In ja, različni telefoni itd., smo sprobali.

Ni avtomatične omejitve. Obstaja omejitev ki jo lahko določiš sam in tudi aktiviraš-zahtevaš "Debiključ", ki ti zaklene izhodne klice
ko presežeš omejitev, ki si jo določil ob sklenitvi pogodbe. Zato me preseneča Debitelova samovoljna odločitev.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Gre za kršitev pogodbe, to je dejstvo, razen če bi imeli kakšne "skrite" pogodbe, da se zaradi varnosti "zaklene".

Kaj lahko zahtevaš? Odškodnino, ki pa je v tem primeru mizerna. Povrnitev stroškov klicanja iz druge številke, ker je bila tvoja neuporabna.

Čimprej drugam.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Avtomaticna omejitev, ki velja od 1. junija lani) je menda samo v drzavah EU in pri mobilnem prenosu podatkov. Ta omejitev je pri 50€ brez DDV ... in takrat bi moral dobiti SMS in z odgovorom nanj lahko to omejitev ukines ... Pri pogovorih pa kolikor vem, ni omejitve...

Nekateri operaterji so to uredbo, ki jo predpisuje EU razsirili tudi na druge bolj obiskane drzave (recimo Hrvaska) ...
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
tako je, 50€ velja samo za prenos podatkov, za klice/sms/mms to nima vpliva
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Gre za kršitev pogodbe, to je dejstvo, razen če bi imeli kakšne "skrite" pogodbe, da se zaradi varnosti "zaklene".

Kaj lahko zahtevaš? Odškodnino, ki pa je v tem primeru mizerna. Povrnitev stroškov klicanja iz druge številke, ker je bila tvoja neuporabna.

Čimprej drugam.

jutri že pošiljam drugo številko okoli :)
šel sem na simobil na "preprosto zame"
debitel oddelam do konca pogodbe ki preneha decembra letos...
seveda me ne vidijo več beebeep
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
A Debitel še obstaja? Glede samovoljnosti Debitela sem pa že toliko slišal... Ni se ravno fajno z njimi pogajat in ukvarjat.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
glede na to, da imaš blokirane odhodne storitve vrjetno to obračunsko obdobje prenos ne bo mogoč in boš moral počakati na nov izdani račun, no boš videl kako bo potekal prenos zaradi blokade, ker za uspešen prenos msisdn ne sme imeti blokade...