(de)blokada 25/35kW

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Nekateri rabljeni motocikli se prodajajo s homologacijo na 25 ali 35kW. Nekateri imajo blokado dejansko nameščeno, pri drugih je po besedah prodajalcev moč omejena zgolj na papirju.

Če ima človek izpit za A neomejeno in mu slučajno pod roke pride tak motocikel: koliko je okvirno dela / stroškov z odstranitvijo blokade? Verjetno odvisno od modela? Nekateri zraven ponujajo "originalni računalnik" katerega naj bi samo zamenjal in voila. Je sploh smiselno gledat te blokirance, če je potem še kup dela in stroškov (predelava, homologacija...), cena pa povečini ni nižja od odprtih izvedb? Prej obratno, ker jih ni veliko, "mulcev" z A2 pa precej več.

Kaj pa če ima motocikel polno moč in fake homologacijo? Prodajalci se hvalijo, da s tem plačaš nižjo registracijo in zavarovanje, ampak ali tveganje s policijsko kontrolo to odtehta? Verjetno sto konjska zverina tipa Z750 ali GSR 600 + omejena moč + A neomejeno prižge alarm pri policijski kontroli in hop na izredni tehnični pregled? Ali pač? Ker mopede testirajo za tistih 45 km/h, 35kW motocikel pa gre precej hitreje od omejitev na AC in bi verjetno morali merit moč (na kolesu)?
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Podjetij v Slo, ki imajo aparature za kontrolo dejanske moči na kolesu motociklov je manj kot prstov mizarjeve ene roke.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Pa še to vprašanje, če ima katera firma tako certificirano napravo, ki bi veljala kot uradna meritev za takšne zadeve.