Zdravo,
na kratko da povzamem problem: pred slabima 2 tednoma so mi spustile zavore (pedalka je šla v prazno), zmanjkalo je zavorne tekočine - razlog - puščala je zadnja desna lajtunga. To so mi uredili.
Včeraj peljem avto na menjavo pnevmatik (med vožnjo se mi je pedalo za zavore zdelo zelo trdo) in ko avto dvignejo ugotovi da sprednje zavore ne spustijo + malo se je vonjalo po skurjenem. nakar po parih minutah malo popustijo. mi pregleda zavorno tekočino in je bila posodica nalita do konca - potegne ven olja do max pa gleda olje in je bilo sumljivo gosto (da mi ni kje mehanik neko mešanico vtočil - baje naj bi rado te delali). potem pumpam bremze on nekaj gleda...in mi reče da je zdaj ok in da naj upam da ni cilinder - da mi svetuje menjavo celotne zavorne tekočine z novo. se zmeniva za naslednji teden.
se peljem domov...in spet cutim da zavore niso popustile...pa se kadit se je zacelo nenormalno vse okrog avta..nisem sploh vedel od kje se kadi. jedva pridem domov pa pustim avto da se malo ohladi vse skupaj in se zmenim z mehanikom da mu ga pripeljem.
čez pol ure grem do avta, odprem pokrov motorja in vidim da je vse špricano od neke tekočine (predvideval sem da zavorne - vendar je še ta bila v posodici).
no se peljem 3km in se mi vklopi engine lučka...peljem dalje ni bilo več dalje in pustim avto pri mehaniku - pogledam še 1x pod pokrov motorja še bolj mokro vse in vse se kadi. podrobneje pogledam in vidim da je spustila nekje hladilna tekočina (posodica za antifriz je bila prazna) - zaradi tega predvidevam da se je vklopila tudi lučka engine.
dasa mehanik še ga do zdaj ni pogledal kaj bi bilo narobe.
zanima me če je možno, da je tekočina spustila zaradi nepopustljiv zavor? ima kakšno povezavo to? predvsem mislil na to da se je pač avto peljal pod "blokiranimi" kolesi in je bila sila tako velika da je zakuhala oz. spustila tekočina?na obratih se nic ni poznalo, edino zelo hitro se je včeraj temperatura motorja dvignila.
za zavore pa pojma nimam..upam da mi ni kaj zj.... zaradi slabega olja.
drugače pred pa ni bilo nobenega problema, tekočine nisem dolival že 2 leti (niti hladilne niti zavorne); olja je malo pilo - vendar normalno pri teh avtih.
avto daewoo nubira II 1.6
ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo oz. kaj lahko pričakujem?
hvala.
na kratko da povzamem problem: pred slabima 2 tednoma so mi spustile zavore (pedalka je šla v prazno), zmanjkalo je zavorne tekočine - razlog - puščala je zadnja desna lajtunga. To so mi uredili.
Včeraj peljem avto na menjavo pnevmatik (med vožnjo se mi je pedalo za zavore zdelo zelo trdo) in ko avto dvignejo ugotovi da sprednje zavore ne spustijo + malo se je vonjalo po skurjenem. nakar po parih minutah malo popustijo. mi pregleda zavorno tekočino in je bila posodica nalita do konca - potegne ven olja do max pa gleda olje in je bilo sumljivo gosto (da mi ni kje mehanik neko mešanico vtočil - baje naj bi rado te delali). potem pumpam bremze on nekaj gleda...in mi reče da je zdaj ok in da naj upam da ni cilinder - da mi svetuje menjavo celotne zavorne tekočine z novo. se zmeniva za naslednji teden.
se peljem domov...in spet cutim da zavore niso popustile...pa se kadit se je zacelo nenormalno vse okrog avta..nisem sploh vedel od kje se kadi. jedva pridem domov pa pustim avto da se malo ohladi vse skupaj in se zmenim z mehanikom da mu ga pripeljem.
čez pol ure grem do avta, odprem pokrov motorja in vidim da je vse špricano od neke tekočine (predvideval sem da zavorne - vendar je še ta bila v posodici).
no se peljem 3km in se mi vklopi engine lučka...peljem dalje ni bilo več dalje in pustim avto pri mehaniku - pogledam še 1x pod pokrov motorja še bolj mokro vse in vse se kadi. podrobneje pogledam in vidim da je spustila nekje hladilna tekočina (posodica za antifriz je bila prazna) - zaradi tega predvidevam da se je vklopila tudi lučka engine.
dasa mehanik še ga do zdaj ni pogledal kaj bi bilo narobe.
zanima me če je možno, da je tekočina spustila zaradi nepopustljiv zavor? ima kakšno povezavo to? predvsem mislil na to da se je pač avto peljal pod "blokiranimi" kolesi in je bila sila tako velika da je zakuhala oz. spustila tekočina?na obratih se nic ni poznalo, edino zelo hitro se je včeraj temperatura motorja dvignila.
za zavore pa pojma nimam..upam da mi ni kaj zj.... zaradi slabega olja.
drugače pred pa ni bilo nobenega problema, tekočine nisem dolival že 2 leti (niti hladilne niti zavorne); olja je malo pilo - vendar normalno pri teh avtih.
avto daewoo nubira II 1.6
ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo oz. kaj lahko pričakujem?
hvala.