Čudežna beseda, ki bo spremenila Slovenijo

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Vrhunsko napisano in povsem resnično. Predvsem pa tak odnos velja tudi za naše obrtnike.
LP
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.242
113
Odličen članek, katerega poanta je žal lepo vidna skorajda (če ne kar dejansko) vsakodnevno. Za piko na i se pa na vsake toliko najdejo odlični primerki kako se zadevi dejansko streže in tako vidiš, da se res da, če se le hoče.
 

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Odličen članek, katerega poanta je žal lepo vidna skorajda (če ne kar dejansko) vsakodnevno. Za piko na i se pa na vsake toliko najdejo odlični primerki kako se zadevi dejansko streže in tako vidiš, da se res da, če se le hoče.


Bistveno vprašanje, je zakaj se noče?
Zakaj se recimo ni hotelo že za časa dr. Drnovška in so točno takrat človekove pravice poletele do neba, o človekovih dolžnostih pa "vse tiho je bilo"...

- Posledica komunizma?
- Balkan style?
- Nihče me ne more plačati tako malo, kot lahko jaz malo delam.
- Nisam došao da radim, došao sam da - zaradim...

Pa še bi se našlo razlogov...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113

Sicer Mazizinija spoštujem kot osebnost in vse, ampak tele njegove "družbene" kolumne so totalno sranje od tega kar je drugače sposoben sproducirat.

Če človek kot referenco poštenosti daje amazon, potem veš da je s svojim moralnim kompasom nekam zašel ali pa mu ni jasno kako največja megakoroporacija na svetu deluje. Amazon (ali pa kitajci na aliexpressu) se opravičujejo in dajejo refunde samo zato da izpadejo lepše, ker imajo prekalkulirano da si s tem dvigujejo rating (z opravičilom in darilcem dobijo več denarja - preprosto povedano). Pa amazon ima npr. interni (neuraden) rating in ti je dobra stranka dokler si ti dober, takoj ko postaneš breme izgubiš vse ugodnosti in si postavljen pred zid katerega nobena naša državna birokracija ni zmožna zgradit.

Pod črto Macini nekaj filozofira na osnovah ki mu niso niti približno jasne, kje je šele kakšna podrobnejša raziskava z objavo kakšnih virov (razen tistega o kraji sendviča). Potem pa na koncu neko neutemeljeno (in povsem napačno) razmišljanje posploši še na nivo šolskega sistema.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.367
5.653
113
Priznam da z Amazonom nimam ravno izkušenj....imam pa enako dobro izkušnjo kot jo opisuje on z autodocom...promptni...prilagodljivi...ustrežljivi....še telefonski klic sem dobil kjer se je uslužbenec pozanimal kako smo rešili zadevo in se mi opravičil (v angleščini)...vsi popusti so mi ostali (vem ker je kolega na svoj account kupoval manj in ma manjši %)

Tko da... Amazon gor Amazon dol...lahko bi se vseeno zgledovali po praxah iz tujine...
 

Peter Klepec

Majstr
24. jan 2019
3.081
434
83
Sicer Mazizinija spoštujem kot osebnost in vse, ampak tele njegove "družbene" kolumne so totalno sranje od tega kar je drugače sposoben sproducirat.

Če človek kot referenco poštenosti daje amazon, potem veš da je s svojim moralnim kompasom nekam zašel ali pa mu ni jasno kako največja megakoroporacija na svetu deluje. Amazon (ali pa kitajci na aliexpressu) se opravičujejo in dajejo refunde samo zato da izpadejo lepše, ker imajo prekalkulirano da si s tem dvigujejo rating (z opravičilom in darilcem dobijo več denarja - preprosto povedano). Pa amazon ima npr. interni (neuraden) rating in ti je dobra stranka dokler si ti dober, takoj ko postaneš breme izgubiš vse ugodnosti in si postavljen pred zid katerega nobena naša državna birokracija ni zmožna zgradit.

Pod črto Macini nekaj filozofira na osnovah ki mu niso niti približno jasne, kje je šele kakšna podrobnejša raziskava z objavo kakšnih virov (razen tistega o kraji sendviča). Potem pa na koncu neko neutemeljeno (in povsem napačno) razmišljanje posploši še na nivo šolskega sistema.
Točno o tem sem razmišljala včeraj, ko sem ga brala.
Drugič naj si pri Šaleharju prebere kako pisati kolumne, ko nimaš kaj napisati.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Amazon (ali pa kitajci na aliexpressu) se opravičujejo in dajejo refunde samo zato da izpadejo lepše, ker imajo prekalkulirano da si s tem dvigujejo rating (z opravičilom in darilcem dobijo več denarja - preprosto povedano).
In kaj je Mazzini napisal?
Primer dobre prakse. Ne zato ker te imajo radi (boli jih krščen duš za tebe), ampak ker se jim na dolgi rok splača. Tako kot bi se recimo vodstvu Mercatorja na dolgi rok splačalo, da bi zaposleni na nek način dali vsaj v drugo brzino.
 

Občasnik

Fizikalc
5. nov 2018
109
75
28
Slab primer tole z Amazonom. Meni so v dobrih 2 letih 3x poslali napačen artikel, in na četrtega čakam od lanskega junija. O njihovem odnosu do delavcev pa ne bom, ker imajo preveč masla na glavi.

Imam podobno zgodbo o sendviču. Čakam v vrsti v eni trgovinici ob Vilharjevi v Ljubljani. Dva človeka pred mano, nato sem jaz na vrsti. V tistem hipu vpade not en gospod, prodajalka ga vsa vzhičena ogovori, saj je tip očitno redna stranka, in ga takoj postreže, malo poklepetata in tako minevajo minute. Jaz sem zanjo luft. Se obrnem in demonstrativno odkorakam iz lokala. Brez sendviča. Mislim, da je bila to moja napaka, ker se prodajalki verjetno ni posvetilo, za kaj se je šlo. Kak nasvet za naslednjič?
 

Peter Klepec

Majstr
24. jan 2019
3.081
434
83
Slab primer tole z Amazonom. Meni so v dobrih 2 letih 3x poslali napačen artikel, in na četrtega čakam od lanskega junija. O njihovem odnosu do delavcev pa ne bom, ker imajo preveč masla na glavi.

Imam podobno zgodbo o sendviču. Čakam v vrsti v eni trgovinici ob Vilharjevi v Ljubljani. Dva človeka pred mano, nato sem jaz na vrsti. V tistem hipu vpade not en gospod, prodajalka ga vsa vzhičena ogovori, saj je tip očitno redna stranka, in ga takoj postreže, malo poklepetata in tako minevajo minute. Jaz sem zanjo luft. Se obrnem in demonstrativno odkorakam iz lokala. Brez sendviča. Mislim, da je bila to moja napaka, ker se prodajalki verjetno ni posvetilo, za kaj se je šlo. Kak nasvet za naslednjič?
Menjaj trgovino.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
čakaj kje se to stal? še nikoli se mi v nobeni slovenski trgovini ni zgodilo da bi prodajalka koga kar urinila pred mano... sem včasih koga spustil naprej če je imel samo sendvič in tudi mene so že spustili naprej ko sem imel samo sendvič.
 
  • Všeč mi je
Reactions: erikson

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Točno o tem sem razmišljala včeraj, ko sem ga brala.
Drugič naj si pri Šaleharju prebere kako pisati kolumne, ko nimaš kaj napisati.

Ojoj...

Problem "slovenske" neresnosti in neprofesionalnosti poskušate minimalizirati, ter istočasno napihniti po vašem "slab" Mazzinijev zapis...

Tipično slovensko: Odvrniti pozornost od glavnega, nerešljivega problema. Ki je PRI NAS, v naši slovenski mentaliteti. Ne pa v Mazzinijevem zapisu!
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in ferdo

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.275
986
113
Ojoj...

Problem "slovenske" neresnosti in neprofesionalnosti poskušate minimalizirati, ter istočasno napihniti po vašem "slab" Mazzinijev zapis...

Tipično slovensko: Odvrniti pozornost od glavnega, nerešljivega problema. Ki je PRI NAS, v naši slovenski mentaliteti. Ne pa v Mazzinijevem zapisu!

Nima to veze z mentaliteto naroda, ampak bolj z odnosi v firmah med zaposlenimi in med delavci in vodstvom.
€ so tu dost čudežno zdravilo, nekaj za normalne plače, nekaj pa za vzdušje v podjetju.
Še en vidik je pa v kulturi in odnosih menedžmenta do zaposlenih.
Tretji vidik pa v slovenski majhnosti in razdrobljenosti. Za vsak zaslužen € se je potrebno bistveno bolj obrniti. Žal vsaka vas ne more imeti vse, stroški prostorov in zaposlenih so preveliki na promet. Samo primer, živiljskih trgovin v Sloveniji je približno 330m2/1000 prebivalcev v nemčiji pa 160m2. Le kdo plača to razliko?

Me zanima kakšen bi bil vaš odnos do kupcev, če bi delali v trgovini, vsakodnevno ti hodi v trgovino folk in kupuje stvari, ki so zate predrage, ti pa to gledaš in si postavljaš vprašanje, kako hudiča si to lahko privoščijo jaz pa še to ne vem ali bom lahko vse položnice plačal z plačo. Mislim, da bi in kupca in lastnika oziroma šefe poslal nekam v 3pm.