Odličen članek, katerega poanta je žal lepo vidna skorajda (če ne kar dejansko) vsakodnevno. Za piko na i se pa na vsake toliko najdejo odlični primerki kako se zadevi dejansko streže in tako vidiš, da se res da, če se le hoče.
Točno o tem sem razmišljala včeraj, ko sem ga brala.Sicer Mazizinija spoštujem kot osebnost in vse, ampak tele njegove "družbene" kolumne so totalno sranje od tega kar je drugače sposoben sproducirat.
Če človek kot referenco poštenosti daje amazon, potem veš da je s svojim moralnim kompasom nekam zašel ali pa mu ni jasno kako največja megakoroporacija na svetu deluje. Amazon (ali pa kitajci na aliexpressu) se opravičujejo in dajejo refunde samo zato da izpadejo lepše, ker imajo prekalkulirano da si s tem dvigujejo rating (z opravičilom in darilcem dobijo več denarja - preprosto povedano). Pa amazon ima npr. interni (neuraden) rating in ti je dobra stranka dokler si ti dober, takoj ko postaneš breme izgubiš vse ugodnosti in si postavljen pred zid katerega nobena naša državna birokracija ni zmožna zgradit.
Pod črto Macini nekaj filozofira na osnovah ki mu niso niti približno jasne, kje je šele kakšna podrobnejša raziskava z objavo kakšnih virov (razen tistega o kraji sendviča). Potem pa na koncu neko neutemeljeno (in povsem napačno) razmišljanje posploši še na nivo šolskega sistema.
In kaj je Mazzini napisal?Amazon (ali pa kitajci na aliexpressu) se opravičujejo in dajejo refunde samo zato da izpadejo lepše, ker imajo prekalkulirano da si s tem dvigujejo rating (z opravičilom in darilcem dobijo več denarja - preprosto povedano).
POmoje bi s tem lahko začeli moderatorji. Za vzor.
Menjaj trgovino.Slab primer tole z Amazonom. Meni so v dobrih 2 letih 3x poslali napačen artikel, in na četrtega čakam od lanskega junija. O njihovem odnosu do delavcev pa ne bom, ker imajo preveč masla na glavi.
Imam podobno zgodbo o sendviču. Čakam v vrsti v eni trgovinici ob Vilharjevi v Ljubljani. Dva človeka pred mano, nato sem jaz na vrsti. V tistem hipu vpade not en gospod, prodajalka ga vsa vzhičena ogovori, saj je tip očitno redna stranka, in ga takoj postreže, malo poklepetata in tako minevajo minute. Jaz sem zanjo luft. Se obrnem in demonstrativno odkorakam iz lokala. Brez sendviča. Mislim, da je bila to moja napaka, ker se prodajalki verjetno ni posvetilo, za kaj se je šlo. Kak nasvet za naslednjič?
Točno o tem sem razmišljala včeraj, ko sem ga brala.
Drugič naj si pri Šaleharju prebere kako pisati kolumne, ko nimaš kaj napisati.
Ojoj...
Problem "slovenske" neresnosti in neprofesionalnosti poskušate minimalizirati, ter istočasno napihniti po vašem "slab" Mazzinijev zapis...
Tipično slovensko: Odvrniti pozornost od glavnega, nerešljivega problema. Ki je PRI NAS, v naši slovenski mentaliteti. Ne pa v Mazzinijevem zapisu!