Hvala za predstavitev. Da bo komunikacija dvosmerna, se moje pripombe na vaso stran (prej jih nisem pisal, ker nisem pricakoval, da bo to res kdo od zaposlenih prebral):
- iz nesrecno izbranega imena izpeljan pristop, ki sodi bolj v domeno akcij mobilnih operaterjev za mladino (ja, razumem da ste se trudili narediti nekaj, kar implicira ime firme)
- neobstoj kaksnega solidnega opisa artiklov, po moznosti s sliko za hitrejse iskanje (vsaj jaz ga v vecini kategorij ne najdem)
- neobstoj cenika (podobno kot zgoraj, npr. v kategoriji "Vinotoč kleti Goriška Brda" celo nekaj malega pise in cene so podane, a ne pise niti na kaksno kolicino se cena nanasa, kako je zadeva embalirana, ce sploh, kaksen je najmanjsi mozni nakup, kaksen je veckratnik za nkup, itd.)
- cenim navajanje reference (npr. "ROŽNATA HIMALAJSKA SOL"), a kateremu geniju se je zdelo smiselno URL umestiti na stran kot neaktiveen tekst, namesto kot hiperpovezavo ?!
- nekonsistentnost pri pripravi strani - podjetje se ocitno imenuje "Cool House" (tako je videti na vrhu strani), a na podstrani, kjer pise nekaj malega o mehkuzcih, je imenovano "Cool house", drugje je pa spet "Cool House"
- obisk slovensko govorecega lektorja ze zdajsnjim (oskubljenim) opisom ne bi skodil; predstavljam si, da bo se toliko bolj pomemben, ko boste opise razsirill
- stran fiksne sirine z menijem na desni (slaba izbira, glede na to, da ne mores nikoli racunati na to, da bo imel uporabnik locljivost zaslona tocno enake sirine, kot je tisti od oblikovalca), kar zopet kaze na nesposobnost oblikovalca strani
Popravite tovrstne detajle, ker po nepotrebnem puscajo slab vtis pri potencialnih strankah.
Veliko srece v poslovanju, upam, da boste uspeli na trgu !