Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Prvo vprašanje zakaj menjava?
Ker ne zidamo vsi hiše
Zakaj pa ne? Jaz raznih "filled for life" varjant ne *ebem 5%
Ravno prejšni teden sem si sposodil fotrov avto in mu ne da bi on to vedel zamenjal olje v menjalniku
Sedaj se pa praska kako lepo mu kar na 1x dela
Tovarniški je 75w85......jaz sem dal notri 75w90 in dela kot nov...prej pa se je že malo na trdo prestavljalo...sploh v mrzlem......olje je preguralo 96.000km......skrajni čas za menjavo!
Avtorju: pri izbiri olja pazi samo na to da ČE je menjalnik ki zahteva GL4 olje da bo le to GL4
Menjalniki ki zahtevajo GL5 olja imajo sinhrone iz nebarvnih kovin........GL5 olje v menjalniku narejenem za GL4 olje povzroča kemično korozijo barvnih kovin ( iz njih so sinhroni).....na daljši rok to pomeni škrtanje.....nenatančnost.
Pač kemijska sestava GL5 olje je drugačna od GL4 olja....tudi stopnja same zaščite zobnikov je drugačna.
Lahko pa narediš odličen kompromis in daš notri olje GL4/5......lahko ima tudi GL4-5 oznako in ima zaščito GL5 olja s tem da ne najeda barvnih kovin!
Več imaš tukaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_oil
Citat:
API GL-4 . Oils for various conditions - light to heavy. They contain up to 4.0% effective anti-scuffing additives. Designed for bevel and hypoid gears which have small displacement of axes, the gearboxes of trucks, and axle units. These oils are standard for synchronized gearboxes, especially in Europe, and may also be recommended for non-synchronized gearboxes of US trucks, tractors and buses and for main and other gears of all vehicles. GL-4 oils may also be used in many limited-slip differentials.
API GL-5 . Oils for severe conditions. They contain up to 6.5% effective anti-scuffing additives. The general application of oils in this class are for hypoid gears having significant displacement of axes, generally non limited-slip differentials. They are recommended as universal oils to all other units of mechanical transmission (except synchronized gearboxes specifying GL-4). Some GL-5 oils in this class, which have special approval of vehicle manufacturers, can be used in synchronized manual gearboxes. API GL-5 oils can be used in limited slip differentials only if they correspond to the requirements of specification MIL-L-2105D or ZF TE-ML-05. In this case the designation of class will be another, for example API GL-5+ or API GL-5 LS.
Je pa tudi res kot so ti že omenli da določene avtomobilske znamke tesno sodelujejo z določenimi proizvajalci olj in da zna pri uporabi drugih olj od predpisanih prit do določenih komplikacij.....
Čeprav........potem bi moral pri men tud škrtat ker sem dal sae90 namesto 85...pa dela odlično
Kle maš tehnični list za motula:
http://www.motul.com/si/sl/products/144?f[range]=25&f[viscosity]=58
Kle pa za elf-a:
http://www.totaloil.com.au/Pag...G=EN&$#E3B6