Citat:
Uporabnik hermann pravi:
pri temu motorju če cuka so ali svečke ali benz filter, kar je minimalen strošek. rade crknejo tudi vžigalne, kar ni nek grozen strošek.
mislim, to je dejansko motor kjer ni nobenega kunšta
clio 3 s tem motorjem nima nikakršnih pospeškov ali zmogljivosti. že clio 2 je na meji.
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Nečesa ne razumem... Po vajinih pripombah sodeč, bi sodil, da vajin vozni park obsega Jaguarje, Porscheje, Ferarije, Leksuse ali kvečjemu še kakšnega Volvota in, da sta v krš kot je Clio sedla zgolj po nesreči za par km.
Potem pa preberem, da že 250kkm, drugi pa 100kkm žuli Cliota, pa o nekih Polotih je govora in o Oplih...
Malo se skulirajta mojstra.
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ga vozim zadnja tri leta kot drugi avto (se pravi skoraj vsak dan). Motor je za ta avto (pa tudi za vsak drugi avto) prešvoh. Ne gre nikamor. Kar pa ne pomeni da ne moreš zaradi tega vsak dan 3x na radar past. Da se biti najhitrejši, vendar je naporno. Zelo naporno. Porabi tam nekje 7 do 7,5l, večinoma fure krajše od 10 km.
Avto je pri bajti od novega, crknilo je vse kar je možno razen motorja, avto je gajba, se pravi cheap plastika, vsa štiri vrata se odpirajo "na odlom", ko ga vžgeš, prvih 10m ne moreš obračat volana ker servo še ni zalaufal, ko je mrzel cuka, ko je slabo vreme tudi, ko je mrzlo, temno in deževno se rada ugasne osvetlitev števcev,....ventilator v kabini sem dal sicer zamenjat, ampak dela bolj simbolično, na največji stopnji piha tako kot pri drugih avtomobilih na drugi,....in še in še in še...(dokler ni crknil nisem vedel da ima avto motorček, ki zapira pokrov kestla)....avto še nima 100k. Sem pa vedno naredil tehničnega, se pravi osnovne stvari (motor, zavore, podvozje) štimajo.
Je pa dobra stran to da se za tako gajbo ne sekiraš če ti ga kdo lopne z vrati, če kdaj pretrdo zlezeš na kakšen robnik,......pa kot sem rekel, po mestu se da biti najhitrejši, povsod drugje je bolj žalost, oziroma ga je treba tišat da slediš prometu, avtocesta je obup. BTW: na volanu ni občutka da bi avto imel prednja kolesa, kaj šele da bi vedel kaj se z njimi dogaja. Ampak tako je tudi pri meganu, capturju & co. Polizdelek pač, avto, ki je nekje na polovici padel s proizvodnega traku.
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ga vozim zadnja tri leta kot drugi avto (se pravi skoraj vsak dan). Motor je za ta avto (pa tudi za vsak drugi avto) prešvoh. Ne gre nikamor. Kar pa ne pomeni da ne moreš zaradi tega vsak dan 3x na radar past. Da se biti najhitrejši, vendar je naporno. Zelo naporno. Porabi tam nekje 7 do 7,5l, večinoma fure krajše od 10 km.
Avto je pri bajti od novega, crknilo je vse kar je možno razen motorja, avto je gajba, se pravi cheap plastika, vsa štiri vrata se odpirajo "na odlom", ko ga vžgeš, prvih 10m ne moreš obračat volana ker servo še ni zalaufal, ko je mrzel cuka, ko je slabo vreme tudi, ko je mrzlo, temno in deževno se rada ugasne osvetlitev števcev,....ventilator v kabini sem dal sicer zamenjat, ampak dela bolj simbolično, na največji stopnji piha tako kot pri drugih avtomobilih na drugi,....in še in še in še...(dokler ni crknil nisem vedel da ima avto motorček, ki zapira pokrov kestla)....avto še nima 100k. Sem pa vedno naredil tehničnega, se pravi osnovne stvari (motor, zavore, podvozje) štimajo.
Je pa dobra stran to da se za tako gajbo ne sekiraš če ti ga kdo lopne z vrati, če kdaj pretrdo zlezeš na kakšen robnik,......pa kot sem rekel, po mestu se da biti najhitrejši, povsod drugje je bolj žalost, oziroma ga je treba tišat da slediš prometu, avtocesta je obup. BTW: na volanu ni občutka da bi avto imel prednja kolesa, kaj šele da bi vedel kaj se z njimi dogaja. Ampak tako je tudi pri meganu, capturju & co. Polizdelek pač, avto, ki je nekje na polovici padel s proizvodnega traku.