Clio III facelift 1,2 16V

Iapetus

Pripravnik
23. okt 2013
70
0
6
Oddaljena....
Torej, nagledan je ta avtomobil; na kaj bi moral biti pri tem avtu pozoren? Sedaj si lastim Clia II, vendar se že poznajo leta, pa bi ga rad zamenjal za kaj mlajšega.

Vožnja 80% AC ostalo mesto.

In ne, nisem dirkač.

Mnenja zaželjena...

Hvala že vnaprej!
 

gustav

Pripravnik
17. mar 2011
478
2
18
Zg. Gorenjska
Edit: ksz

Meni po računalniku kuri 6,5.

50% AC, 20% omejitev 50 in mesto, ostalo lokalne avtoceste
smile-1.gif
.. Tišim ga pa kar, ker se mi vedno mudi..

Imam 130T, v familij je od 40T, okvare načeloma nobene samo pred mojo dobo je enkrat nekaj hecal alternator pa na koncu niti niso menjali ker je nehal hecat, potem pa vedi..

Sumasumarum, za mojo ženo je avto idealen, za mene prešvoh..

Aja pa še to... 2x spredaj razbit, enkrat enega v bok s 50km/h, drugič enemu v rit s 30-40.. nikoli se niso sprožili airbagi. Sem že študiral, če jih ima sploh not, posebej po prvem crashu, ki je bil kar pošten..
 
Nazadnje urejeno:

Iapetus

Pripravnik
23. okt 2013
70
0
6
Oddaljena....
saj pravim, sem bolj "easy rider"

imam enega nagledanega z malo kilometri pa še pri staremu se mi izteče zavarovanje v kratkem...
druge ni, kot da grem na testno vožnjo, pa se potem sam odločim...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Ker ti je glavna AC se pozanimaj na kakih vrtljajih se vrti pri določenih hitrostih. Ker bo šla poraba adijo (a ok to prebaviš z manjšo hitrosto)...al da se ti pri 120 km/h vrti prek 3 jurje obratov bo pa sila nadležno.
 

Iapetus

Pripravnik
23. okt 2013
70
0
6
Oddaljena....
žal, mi dizel ne diši preveč...

sklepam, da z enakom motorjem poganja 150 kg večjo težo, bi to znal biti problem pri pospeševanju (govorim o vključevanju na AC in občasno prehitevanje počasnejših)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
resnica je, da pospeševanja z 1.2 16v motorjem v tem avtu praktično ne bo

bo pa v vseh pogledih najbolj ekonomičen nakup, ker motor je neuničljiv in pije ne toliko več kot dizel, da bi se splačalo zezat

tistim, ki pravijo, da vzemi 1.4 16v ali 1.2 tce, ker pije manj pa...
grin1.gif
 

Iapetus

Pripravnik
23. okt 2013
70
0
6
Oddaljena....
hvala vsem za nasvete!

Žal so stroški goriva in potencialni stroški popravil nezanemarljiv dejavnik, in si le-te želim če ne že odpraviti, v.saj spraviti na minimum...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
1.2 16V ima v 5 prestavi 4000 obratov pri 130km/h po števcu, za realnih 130 pa še kakšnih 100 več. TCe ima pri teh obratih krepko čez 150 po števcu. Govorim iz izkušenj z obema. TCe ima porabo tudi 8 v mestu od semaforja do semaforja. Relacija LJ-Dunaj-LJ pa 6.4 pri stalni hitrosti 140 km/h.
1.2 16V ti bo v mestu popil manj (imam tak motor v Modusu), recimo 5 do 6 litrov, ko pa ga spraviš na AC oz na hitrost nad 100km/h pa začne teči iz rezervoarja... z vsemi triki ne spravim trenutne porabe pri 130km/h pod 7,5l, raje 8. Recimo GS z 2.0 benciarjem komot peljem v takem režimu z 6,5l/100.
1.4 16V pa združuje visoki porabi atmosferca in turbaka 1.2 16V
 
Nazadnje urejeno:

Iapetus

Pripravnik
23. okt 2013
70
0
6
Oddaljena....
hvala za tale sestavek, Roberto!

pri meni so tisti časi ko sem bolj pritiskal na gas kot dandanes; pa tudi nikoli ne veš kje boš dobil kakšen pozdrav s položnico....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Hjam, takole...
Moj Modus je letnik 2010 in se dela na 6let/150.000 km
Pred face lift pa na 5let/120.000 km (2008 se mi zdi, ali 2009)
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
KSZ
Clio III pred FL, 1,2 motor, je avto relativno neodziven oziroma počasi speljuje, tudi zvočna zaščita ni boh ve kaj.
Apak porabe pa kljub temu, da so na avtocesti vlki obrati in kar slišno, ni pretirana. Pri 120 cca 6,5. Za 130 nisem preverjal.žMeni osebno je avto bolj nekak plastik fantastik kot prejšnja verzija.
Je pa denimo prenovljena fiesta v osnovni verziji zelo prijetna za peljati, tiha, pa tudi poraba lepo zmerna.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Clio je plastik-fantastik čisto odvisno od opremskega paketa. Mati ima Dynamiq in je armatura daleč od tega, ne vidi se sopotnikove zračne blazine...
Dočim recimo Expression je plastik-fantastik...

Fiesta je space shuttle z vsemi tistimi knofi na sredinski konzoli...
V glavnem, 1.2 16V je vstopni motor in zmogljivosti so temu primerne... Če je bil tak motor v Clio II še dobra izbira in šparovček v Clio III ni. Poraba, glastnost, zmogljivost. Predvsem na odprtih cestah. Avto je korekten za regionalke, tam okoli 100 km/h se najboljše počuti. Potem postane pretirano glasen in žejen.
Alternative sem povedal (glede agregata). DCi 75 je bil na voljo samo v nižjih opremskih paketih (plastik-fantastik), DCi 90 pa v višjih (Dynamiq in Exception). Bencinar je bil na voljo povsod, čeprav z avtomatsko AC je še malo večji pogreb...
Osebno bi poiskal model 25th aniversary...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:

Alternative sem povedal (glede agregata). DCi 75 je bil na voljo samo v nižjih opremskih paketih (plastik-fantastik)..

A je bil v 3.ki tudi 70 konjski? Ker imamo službenega (ne vem...70 ali 75 konj?)...samo ta motor je pa res anemičen...sploh na AC je pogrebščina. Al po bc.ju ima porabo 5,2
wink-1.gif