Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Splaca se menjati tudi semeringe gredi. Cena enega je kake 3€. Ce termostat se ni menjan, tudi to. Cena ponavadi dobrih 10€.
Jermenski komplet daj SKF ali vsaj Gates.
Semeringe Elring
Termostat Vernet
Ostale jermene Gates
Napenjalce SKF
Dober post. Za SKF sem sicer vedel da so najboljši glede ležajev, ampak za jermenski komplet sem pa mislil da je Gates najboljši.
1. SKF komplet za mojo Astro H 2005 1.6 77kW sem našel na SKF spletnem katalogu. Toliko da vsaj vem številko, ker ponavadi trgovci kar nekaj časa iščejo, po možnosti pa najdejo še napačno stvar. Recimo sem že kupil filter goriva Mann, čeprav sploh ni bil za moj avto, ker ima doživljenjskega (sem šel sam kasneje na Mann spletni katalog), in so mi tud na Hyundai servisu razkopali zadnjo klop, ker se pač na Ople ne spoznajo.
Napenjalca pod tvojo zadnjo točko sta zraven.
2. Mikro jermen sem sicer lansko leto menjal, ampak samo tega, brez ležaja.
Mi pa v mrzlem še vedno nekaj poje, tako da bi rad letos naredil kot se zagre.
In SKF ima komplet z mikro jermenom, ležajem in vodno črpalko, tako da pomoje brezveze komplicirat.
3. Z vodno črpalko bo treba tud hladilno. Tukaj se ponavadi zatakne če hočeš kaj boljšega, 2 leti nazaj nisem kompliciral in sem v Eurotonu vzel edino, ki jo imajo, Power Oil.
4. Semeringi oz. tesnila Elring
Sem gledal na Elring spletnem katalogu, ampak ne vem za katere se sploh gre in če to velja za vse avte, da se splača menjat.
Imaš pa za crankshaft (ročična gred - valji) in camshaft (odmična gred - ventili).
No ja, ker do glavne gredi verjetno ne prideš pri velikem servisu, bo "Shaft Seal, camshaft" verjetno tisto pravo.
Potem imaš pa še dva dizajna, ASW in AW/BS.
Za količino piše da rabim 2.
5. Filtri za olje, zrak in kabino
4 leta bo od menjave zadnjih dveh, tako da najbolje da se zamenjata. Sem bral da so Mahle najboljši, tako da bom probal najt te namesto Mann.
6. Svečke, bo tudi 4 leta od zadnje menjave
Moram še preučit kaj bom vzel, sigurno pa nekaj od NGK.
7. Termostat
Sem malo bral o tem, in naj bi bil lahko vzrok za povišano porabo, kar pa sem zaznal pri svojem.
Od februarja naprej je povprečje 9,1, prej pa dveletno povprečje 8,4. Edino od sredine septembra do sredine oktobra sem opazil odstopanje, 8,3 do 8,6 (drugače pa 8,8 do 9,9), pa nisem spreminjal režima vožnje.
8. Zavorni cilinder
Moram nujno menjat, ker je pedalo mehko že od oktobra 2013. Takrat sem tudi nesel na servis, pa je rekel da ni takega problema, naj bi pa bil okvarjen zavorni cilinder.
Ampak problem je, sicer zavore primejo enako dobro (konec koncev je šel čez tehničnega) in je zavorna razdalja enaka, ampak ni pravega občutka, pedalo mora biti na vrhu trdo, kot je pri ugasnjenem motorju, ne pa da se pogrezne v poden.
Pa na parkirišču moraš božat bremzo, meni se sicer ni zgodilo tudi ko je prvič prišlo do problema, ampak kakšnega neizkušenega bi pa fajn vrglo naprej.
Sicer se mi malo škoda zdi, da bom toliko dajal, glede na to da bom avto čez 1,5-2,5 leti menjal zaradi podhranjenosti (obožujem nove turbobencinarje, in komaj čakam da se znebim tega). Ampak za menjavo jermenov je itak zadnji čas po 10 letih (po km sicer samo 90 od 150k km), pri ostalem pa nebi veliko prišparal.
Do 1000€ verjetno ne bom prilezel, bo pa sigurno nad 500€.