Ker leti ravno name: če še ne veš, varnostni standardi v avtih se ves čas dvigujejo zaradi "what if". Načeloma ne rabimo abs-a, airbagov, še pasov in raznih ojačitev karoserije ne. Ker ne dirkamo, v resnici ne rabimo spredaj dvojnih hlajenih diskov, tudi zadaj bi z bobni čisto preživeli. Ko pride do tistega kritičnega trenutka, nam pa vsaka od teh naštetih zadev pride še kako prav. Zato se ne strinjam s to demagogijo, ki jo ti prodajaš. Tako, kot je bila 13 let nazaj debata o prižganih lučeh podnevi in v mraku, ko se je to uvajalo, pa je nekdo klical na Val 202 in izjavil, da on luči ne bo prižigal, saj jih ne rabimo, če vsak vozi po svojem pasu. Ali pa debata o zimskih gumah poleti. Za vsako od teh stvari bi lahko rekel, da je ne rabimo, razen morda enkrat. Pa vendar ravno tistih enkrat odtehta za vse naprej in nazaj.
Torej, jaz imam na avtu vzdrževane in dobre zavore, dobre gume, primerne letnemu času, in vse ostalo, kar pritiče aktivni varnosti. Ker jaz svoje življenje cenim, pa tudi tujih življenj nočem imeti na vesti.
p.s. Avto brez ESPja ni nujno nevaren, je pa zanesljivo MANJ varen od enakega z ESPjem. Opaziš razliko?
Edit: še o nevarnosti avtov glede prevračanja: v ZDA morajo imeti vsi SUVi opozorilo glede prevračanja, ker se je to relativno pogosto dogajalo. Prvi SUV, ki mu je bilo to opozorilo prihranjeno, je bil Subaru Forester. Podobno velja za prej omenjenaga Nema, da o MBju A 1. generacije sploh ne govorim. A-klaso je takrat lahko prevrnil vsak, ne samo vrhunski testni voznik. Zanimivo, da z vgradnjo ESPja to ni bilo več mogoče, isto pa velja tudi za Nema in ostale rebrendane avte na isti platformi. Dovolj je že ena ekstremna situacija, kot opisano zgoraj, da se zadeva splača.