Citroen DS5 ima Xenon ali Bi-Xenon?

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Govora je o prvem modelu DS5 (2011 - 2014).

Torej, na različnih straneh so različni podatki. Zanima me, ali ima DS5 Xenon ali tudi Bi-Xenon luči?

Namreč sodeč po luči lahko vidim, da ima lečo (ta je za Xenon žarnico); poleg tega pa ima zraven še en manjši prostor za H1 žarnico.

Sedaj pa ne vem - kdaj se ta H1 žarnica uporablja? Ko aktiviraš "dolge" luči ponoči?

Ali se, ko aktiviraš "dolge" luči, prižge samo ta H1, ali se prižge H1 plus iz leče dodatno sveti močnejša svetloba iz Xenon žarnice?

Ima kdo kakšen info več?


Tu nekaj piše glede tega, ampak ne razumem Nemško (translator pa bolj slabo prevede - dvoumno):
KLIK
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pri dolgih nikoli ne sveti močnejša svetloba iz xenon žarnice, ampak se premakne zaslonka, ki spremeni snop. V tvojem primeru se pa hkrati prižge še H1.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Torej, če prav razumem, ima Bi-xenon?

Če aktiviraš "dolge" luči ponoči, se iz leče, kjer je Xenon žarnica, premakne zaklopka in iz tega naslova pride ven močnejša svetloba?

Poleg tega, se pri DS5 dodatno prižge zraven še H1?

Če je temu tako me zanima, zakaj je potrebna ta dodatna svetloba iz H1? Ali se jo lahko kako izključi?

Namreč sprašujem zato, ker mi je tista rumena svetloba iz H1 žarnice zelo grda. Dovolj bi mi bilo imeti svetlobo iz D1S Xenon žarnice.

Trenutno imam na Opel Astri J Bi-xenon žaromete in ne glede na to, ali imam ponoči navadne ali dolge luči, je svetloba vedno modro-bela. Poleg tega je ponoči užitek vozit s temi Bi-xenon lučmi - svetijo tako zelo daleč, poleg tega je vse tako lepo vidno.

Tako DS5 kot Opel Astra J naj bi uporabljala isto Xenon žarnico - D1S.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ima BI, svetloba ni močnejša ampak je snop višji. Zakaj ima H1 zraven in če se da kako izključiti ne vem. V najslabšem primeru bi se verjetno dalo odstraniti žarnico in na njeno mesto vezati kak upor, da računanik ne javlja napake.
confused-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Ok, hvala!

Meni je važno samo to, da iz trenutne svetlobe, ki jo imam ponoči na Opel Astri J, ne grem na slabšo!
smile-1.gif


Je pa verjetno res, da imata lahko Opel in Citroen drugačne lečo, čeprav uporabljata oba enako - D1S xenon žarnico?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Ok, hvala!

Meni je važno samo to, da iz trenutne svetlobe, ki jo imam ponoči na Opel Astri J, ne grem na slabšo!
smile-1.gif


Je pa verjetno res, da imata lahko Opel in Citroen drugačne lečo, čeprav uporabljata oba enako - D1S xenon žarnico?

Zagotovo greš na slabše, ker ima Astra dinamične - prilagodljive žaromete plus avtomatičen preklop iz zasenčenih v dolge.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
DS5 ima tudi avtomatičen preklop dolgih - kratkih
smile-1.gif


Ne vem pa, če ima dinamične - prilagodljive? A to pomeni, da svetijo v ovinke?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Glede na hitrost in vremenske razmere podaljšuje snop oz zmanjšuje, prav tako se svetloba premika z zavoji, pri nižjih hitrostih imaš pa še cornering light.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Torej DS5 nima tega, da se snop podaljšuje oz. zmanjšuje glede na hitrost in vremenske razmere?

Kaj pa pri zavojih? Pri nižji hitrosti vem, da za cornering light uporablja meglenke.


Morda veš, zakaj so take razlike, ko pa gre za isto D1S xenon žarnico? Je to predvsem odvisno od same leče?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Nisem bral napisanega ampak DS5 imajo vsi Bixenon... če pa sem prav razumel imaš Astro J in bi presedlal na DS5? In te zanima če bodo bixenon luči tako dobre kot na Astri J? Brezplodna debata. To moraš oba avtomobila preizkusit in to ti lahko pove le nekdo ki je preizkusil oba, zopet je potem odvisno kako dobre žarnice so še v katerem izmed obeh in še drugi faktorji. Se pa jaz na tvojem mestu ne bi osredotočal zgolj na podatek ali ima bixenon ali ga nima kajti xenon/bixenon luči se med seboj hudo fejst razlikujejo. Eni svetijo za en drug, pri drugih pa je dan ponoči... moral boš probat. Ti pa svetujem da se včlaniš v Citroen forum pri nas, gori so vredu dečki, ti bo znal kdo kaj več povedat o DS5 kakšne luči ima...! Sicer pa idi na testno vožno rabljenega vozila ponoči. Nakurblaj www.avto.net in se zmeni za ogled ponoči
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Torej DS5 nima tega, da se snop podaljšuje oz. zmanjšuje glede na hitrost in vremenske razmere?

Kaj pa pri zavojih? Pri nižji hitrosti vem, da za cornering light uporablja meglenke.


Morda veš, zakaj so take razlike, ko pa gre za isto D1S xenon žarnico? Je to predvsem odvisno od same leče?

Po podatkih, ki sem jih uspel brskati, naj bi imel klasični xenon oz bixenon.

Sama zadev ni odvisna od žarnic, temveč od ostale tehnologije, ki je vgrajena v žaromete + kamera na vetrobranskem steklu. Astra J je za tisti čas 2010 imela najprednejši sistem bixenonov v svojem razredu.


Pa po mojih izkušnjah, je cornering light iz meglenk slabši od tistega, ki ga najdeš vgrajenega v žarometu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Nisem bral napisanega ampak DS5 imajo vsi Bixenon...

Ja, to smo nekako ugotovili, ampak zdaj ugotavljamo, da ima Opel Astra J 2010 veliko boljši Bixenon kot DS5 in da so razlike
rolleyes-1.gif

Kdo to pravi? Na podlagi česa?
smile-1.gif
Ti se kar zapelji. Sicer roko na srce, Citroën nima ravno bisernih žarometov v povprečju ampak jaz bi se vseeno zapeljal in preizkusil...
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Torej smo ugotovili, da obstaja "klasični" Bi-xenon in pa očitno nek "napredni" Bi-xenon" sistem.

Ok, smo že korak naprej
smile-1.gif


Žal nimam možnosti, da bi testiral DS5 (še posebej ponoči ne). Vem samo to, da imam trenutno na Astri 1A Bi-xenon žaromete, katerih ne bi menjal nikoli!

Dejstvo pa je, da obstaja možnost, da bi zamenjal vozilo in nabavil DS5, kateri pa očitno po zgoraj napisanih ugotovitvah ima slabše Bi-xenon luči
frown-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Hja glej, Opel ima res nek svoj napredni sistem kateremu oni pravijo pač napredni sistem in je za njih to pač "napredna" tehnika kar pa ne pomeni da je ta sistem boljši od Dacijinega ali Rollsovega.... povem ti lahko le eno, tak šmorn kot je Opel Insignia v teh generaciji s tem njihovim naprednim sistemom, takšnega sranja ni nikjer in ga najbrž nikoli tudi več ne bo. Imel sem že dvomestno številko Insignij, katerim je crknil balast (oz. nekaj v balastu da ni več deloval kurvenlicht) in jih potem niti na servisu niso uspeli skupaj skockati da je stvar delovala tako kot je potrebno. Malo si preberi po nemških forumih kako niti gori ne znajo sporihtati na pooblaščencih. Jaz bi temu rekel da so se spustili v nekaj čemur Opel takrat ni bil dorasel. Pač ta Astra ima soliden Hella žaromet ki je dobro zasnovan kot vrsta drugih in pač služi odlično svojemu namenu, da se ne bomo napak razumeli, kljub vsem tem "pametnim" sistemom gre zgolj za žaromet s parabolo in lečo ki gre hkrati tudi levo in desno (ob doplačilu) in zaradi svoje kvazi inteligence ne sveti nič "bolj". Poslušaj mene, včlani se na Citroen forum, sigurno ga ima kdo gori, pa plačaj nek pir pa te bo zapeljal ponoči, kje je problem?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Skratka narod hodi na servise, kjer menjujejo cele žaromete, balaste, body control module pa še ker gori lučka notri ter ne dela kurvenlicht...
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.915
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Hja glej, Opel ima res nek svoj napredni sistem kateremu oni pravijo pač napredni sistem in je za njih to pač "napredna" tehnika kar pa ne pomeni da je ta sistem boljši od Dacijinega ali Rollsovega.... povem ti lahko le eno, tak šmorn kot je Opel Insignia v teh generaciji s tem njihovim naprednim sistemom, takšnega sranja ni nikjer in ga najbrž nikoli tudi več ne bo. Imel sem že dvomestno številko Insignij, katerim je crknil balast (oz. nekaj v balastu da ni več deloval kurvenlicht) in jih potem niti na servisu niso uspeli skupaj skockati da je stvar delovala tako kot je potrebno. Malo si preberi po nemških forumih kako niti gori ne znajo sporihtati na pooblaščencih. Jaz bi temu rekel da so se spustili v nekaj čemur Opel takrat ni bil dorasel. Pač ta Astra ima soliden Hella žaromet ki je dobro zasnovan kot vrsta drugih in pač služi odlično svojemu namenu, da se ne bomo napak razumeli, kljub vsem tem "pametnim" sistemom gre zgolj za žaromet s parabolo in lečo ki gre hkrati tudi levo in desno (ob doplačilu) in zaradi svoje kvazi inteligence ne sveti nič "bolj". Poslušaj mene, včlani se na Citroen forum, sigurno ga ima kdo gori, pa plačaj nek pir pa te bo zapeljal ponoči, kje je problem?

Saj to se pa lepo na cesti vidi. Vsaka druga Insignia ima tako jebeno moteče luči, kot da bi vse imele vgrajene aftermarket ksenonke od Miklavža.