Čiščenje notranjosti motorja

rotek

Pripravnik
10. okt 2007
170
1
18
Pri določenem avtu olje ni bilo že dolgo menjano in se že skozi pokrov
za dolivanje olja vidi, da je notri totalna gošča. Kako bi sedaj to zadevo
nekako sčistil preden se olje zamenja?

Lp
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Preden olje zamenjaš nimaš kak ščistit, zamenjaš olje in filter, pa je, svež filter bo tak pobral umazanijo.

Da se ščistit tak, da naliješ not kot novo olje 0w20, ampak ne priporočajo, če je starejši avto.

Če je starejši pa boljše tak, da zamenjaš olje in filter ter ju spet zamenjaš čez kakih 2000 km.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
gosca ponavadi ni zaradi tega da olje ni menjano

.....ampak je voda prisla v olje. tesnilo? glava? hladilnik olja?

zamenjaj olje in preveri stanje cez cas in porocaj ....
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Ja najbrž je problem kje drugje, drugače pa imaš en aditiv, ki ga natočiš par kilometrov pred menjavo olja v motor in potem ko iztočiš olje, gre tudi veliko usedlin ven.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ce se vidi tisti "suh" garez se je z avtom divjalo in potem olje zogleni in to se nabere v zgornjem delu glave.
Nalbolse se motor scisti da v motorno olje das 30% nafte in jo pustis noter kak teden, potem izspustis, nalijes novo olje in filter, pustis laufat pol ure in se enkrat menjas olje in filter.Potem je motor cist.
 

Egonislaw

Fizikalc
12. dec 2007
2.600
-4
38
Mb
www.pkr.com
Verjetno boš moral po par tisoč kilometrih na novo zamenjat filter in olje, druge ni po moje
sprasujem se.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
zdaj če bi res rad očistil 'notranjost' bi osebno naredil takole: nabavil najcenejše olje, ki se ga dobi (kak e'leclercovo 15W-40)...zlil starega ven (oljni filter bi pustil) nalil tega cenenga noter ter naredil z avtom par km, po možnosti v višjih vrtljajih. Nato pa olje odlil ter zamenjal s predvidenim od proizvajalca + seveda menjal oljni filter.

Tako bo ceneno olje spralo površino do te mere da ne bo problematično z vidika večje obrabe zaradi trdih delcev, pa hkrati ne bo noter kake tekočine, ki spira olje (in oljni filter) tako da motor ne deluje na 'suho'.

(Ker tudi če pri menjavi ostane noter nekje pol litra starega olje, to predstavja kljub vsemu dobrih 10 % kompletnega olja v motorju (doliješ pribl. 4 litre)...torej bo sveže olje več kot dobro razdrečilo svinjarijo...torej če to olje potem spet zamenjaš, kjer zopet ostane noter 10 % količine pomeni da si olje očistil nekje 99 %...torej v nulo (prvič 90 % novega, 10 % starega, drugič še 90 % od teh 10 % starega...torej 99 %). Skratka očiščeno v nulo tudi za največje dvomljivce.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Še bolj v nulo pa je, če menja že pri tem poceni olju filter. Za mojega recimo stane 7€, tak da se nebi sekiral.

No odvisno tudi v kakšnem stanju je filter, ki je trenutno noter, sem že videl filtre, ki so bili kot kepa premoga
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Citat:
Uporabnik rotek pravi:
Pri določenem avtu olje ni bilo že dolgo menjano in se že skozi pokrov
za dolivanje olja vidi, da je notri totalna gošča. Kako bi sedaj to zadevo
nekako sčistil preden se olje zamenja?

Lp

To kar vidš je to kar maš na 3ji sliki http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

in this example, the consensus was that the sludge buildup was caused by an overheating engine, oil that hadn't been changed for 20,000 miles of stop-go city driving, a lot of cold starts and a period of about 12 months in storage without an oil change. Most of this happened before the current owner got it.

najbol da vincenta poslušaš.....je še najbl svetvou......to z nafto ok deluje če odpreš mašino pa pucaš dele posebi...nevem zakaj bi si jo kdo želeu v mašini....sploh med laufanjem???
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Lahko pa kupš novo tesnilo pokrova glave (cca 20eur).......snameš sam pokrov od glave dol (par vijakov k ga držijo) pa spucaš to nesnago z glave dol..pa s5 sestavš z novim tesnilom nazai...drugje (v karterju) ti jo bo pa samo olje (un ta pocen iz Leclerka) spucu k boš z njim naredu ene 100km

Star oljni filter ne bo problem...tud če se zamaši ma povratni ventil k vrača olje nazai v mašino.....ga pač takrt ne filtrera več....100km al pa raj mn bo že zdržu
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Glede ciscenja z nafto sem govoril z vodjem delavnice ki dela v Nemciji na Mercedesu, tako cistijo pri njih.
Ce se pa zamasi filter in odpre varnostni ventil pa lahko naredi nepopravljivo skodo na motorju ker umazano olje pride v oljne kanale.

Vsi povdarjate da je glavni namen olja mazanje batov, ampak dalec od tega.Glavni namen je mazanje glavne gredi ki je najobcutljivejsi del na motorju. In ce med drsne lezaje pride umazanija ki v najlabsem primeru zamasi luknjice lahko motor zariba v par sekundah ce nima mazanja.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Pa se te Mercedes inžinirji nč ne bojijo uberlaufa? Da bi pr kakem dizlu potegnl ta razredčen olje pa bi meu zvezdne steze pred sabo?

Dobr to praxso z redčenjem olja sm zasledu sam v starih navodilih za briggs&startton freze....ampak z čist drugim namenom...ker v 50-60ih še niso poznal sintetike pa so svetval da če je fajn mrzlo da olje ne rata pregost da ga razredčš z kerozinom!

Sam eno je zaribana freza drugo pa zariban avto
smile-1.gif
 

moonrush

Pripravnik
13. nov 2009
41
1
8
No nekaj podobnega se je zgodilo bratrancu na kamionu(actross mp2 1844). Pri menjavi olja (redni servis) je iz motorja pritekel "puding"
smile-1.gif

Dali so nov oljni filter, sveže olje skupej z nafto. Pustil cca. pol urce laufat, spustil sranje ven, dal nov oljni filter in sveže olje.....zadeva deluje brez problema.
Aja....to niso počeli doma za hišo ampak v mercedesovi delavnici....:)

Je pa res da je motor "čipan" za cca.+100konjev in se je baje občasno kar dobr segrel.