Chip tunnig Tiguan 2.0 TDI 116 PS

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.447
17
38
Ima kdo kakšne izkušnje s chip tunningom?
Žllel bi čipirat Tiguana, letnik 2018, 2.0 TDI, 116 konjev.

Kje je to najbolje narediti za primerno ceno in kakšno je tveganje?

Hvala.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Ce mas minimum uporabnih mozganov ni nobene panike z vidika zanesljivosti/pokvarljivosti. Najdi enega priznanega, da ti nalozi mapo. Cca bo enako povsod...tudi cena.
Voznja neprimerno boljsa ( jaz sem do zdaj dal mapirat vse dizle s polzem vkljucno s trenutnim, kjer sem to naredil en teden nazaj)...ker najvec pridobis ravno v nizjih vrtlhajih s proznostjo motorja - taman za normalnega voznika.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
avto iz belgije?

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR 115hp​


STANDARD
DYNO CHIPTUNING
DIFFERENCE
BHP
115hp
190hp

75hp

TORQUE
320Nm
420Nm
100Nm

Engine specifications​

Type of fuelDiesel
MethodChiptuning
Tuning typeStage 1
Cylinder content1968 CC
Compression ratio16.5 : 1
Bore X stroke81.0 X 95.5 mm
Engine numberDFGC
Engine ECUBosch EDC17C74
 
  • Wow
Reactions: Hanzi

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Polz se skoz vrti, tud v leru. Bo manj počenih ojnic oz strojeloma, ce boste masine kdaj zavrteli in spucali pajcevine v cilindrih
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Ja in ne. Večina turbin ima variabilno geometrijo. Uravnava lopatice, katere usmerjajo pline za večji izkoristek. Isti koncept kot na veternih elektrarnah.
Se vedno se bo vrtel, tut v stangasu. Turbina se nikol ne izklaplja, pri turbo motorjih se _vedno_ vrti (contrary to popular belief). Je pa res, da z VNT turbino pridobis sirsi razpon navora. Pa se dodatn bonus je, da pri takih turbinah naceloma ne rabis wastegate-a, ker to funkcio opravlja VNT sam.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Čar je v tem, da se polž začne prej vrteti oz. se ti krivulja navora premakne navzdol (t.i. turbo luknja).
Niti ne. Redko da ti remap prestavi max navorno krivuljo v nizje vrtljaje, ker je le to praviloma pogojeno z hardware-om (manjsi turbo = prej pride maks navor).
Case in point za konkretn primer:

Kot vidis zarad remapa ni prsu max navor nic prej, samo vec ga je. Pri 1500rpm je se vedno navor bolj ali manj enak z ali brez remapa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in sad

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Ja če imaš spodaj dejansko turbo luknjo, kjer turbina enostavno še ne da dovolj od sebe, potem v tem območju pomoje tudi s chip tuning ne moreš nardit čudežev.

Drugo je, če bi HW lahko, pa je zgolj SW omejen (še posebaj v primerih, kjer je HW enak/podoben kot v kaki močnejši izvedenki). Recimo pri mojem 184hp 2.0 turbo bencinarju je večino HW vključno s turbino enekega kot v 245 konjski izvedenki (seveda pa motor ni v celoti identičen), je pa boost (z EWG) privzeto precej omejen in je bila po remapu tudi v nižjih obratih razlika ogromna. Prej se je peljal skoraj atmosfersko in je recimo pri malo bolj dinamični vožnji hitro šaltal prestavo, dve ali celo tri dol in se vrtel v obrate (4-6,5k), sedaj se tudi pod 2k (ali pod 3k na AC) premakne dovolj dobro, da se le redko rabi zavrtet višje. Če ga pa že zavrtiš se pa tudi konkretno bolj premakne. Če le ne bo problemov z zanesljivostjo, je to vrjetno ena boljših stvari, ki sem jo naredil na avtu.