Type of fuel | Diesel |
Method | Chiptuning |
Tuning type | Stage 1 |
Cylinder content | 1968 CC |
Compression ratio | 16.5 : 1 |
Bore X stroke | 81.0 X 95.5 mm |
Engine number | DFGC |
Engine ECU | Bosch EDC17C74 |
Ima kdo kakšne izkušnje s chip tunningom?
Žllel bi čipirat Tiguana, letnik 2018, 2.0 TDI, 116 konjev.
Kje je to najbolje narediti za primerno ceno in kakšno je tveganje?
Hvala.
Definiraj nižje vrtljaje? Ker dokler polž ne dela, ne boš ravno kaj pridobil.ker najvec pridobis ravno v nizjih vrtlhajih s proznostjo motorja - taman za normalnega voznika.
Čar je v tem, da se polž začne prej vrteti oz. se ti krivulja navora premakne navzdol (t.i. turbo luknja).Definiraj nižje vrtljaje? Ker dokler polž ne dela, ne boš ravno kaj pridobil.
Avtoelektrika Šijanec…brez debateIma kdo kakšne izkušnje s chip tunningom?
Žllel bi čipirat Tiguana, letnik 2018, 2.0 TDI, 116 konjev.
Kje je to najbolje narediti za primerno ceno in kakšno je tveganje?
Hvala.
Avtoelektrika Šijanec…brez debate
Polž se vrti natanko toliko, kolikor je izpušnih plinov.
Zato ker mu chip ni core biznis….se pa zapeles v gamelne pa vidis samo kaj ma na dvoriscu parkirano od strank pa kake stvari resuje je pa drugo…Za tega pa prvic slisim…
Se vedno se bo vrtel, tut v stangasu. Turbina se nikol ne izklaplja, pri turbo motorjih se _vedno_ vrti (contrary to popular belief). Je pa res, da z VNT turbino pridobis sirsi razpon navora. Pa se dodatn bonus je, da pri takih turbinah naceloma ne rabis wastegate-a, ker to funkcio opravlja VNT sam.Ja in ne. Večina turbin ima variabilno geometrijo. Uravnava lopatice, katere usmerjajo pline za večji izkoristek. Isti koncept kot na veternih elektrarnah.
seveda, ampak more bit tuner vsaj prblizno kompetenten in prilagodit navor motorju glede na menjalnik, pa seveda optimizacja menjalnika je v tem primeru skoraj nuja.Ali je ta zadeva priporočljiva za 1.6 TDI 110 z DQ200 DSG menjalnikom?
Niti ne. Redko da ti remap prestavi max navorno krivuljo v nizje vrtljaje, ker je le to praviloma pogojeno z hardware-om (manjsi turbo = prej pride maks navor).Čar je v tem, da se polž začne prej vrteti oz. se ti krivulja navora premakne navzdol (t.i. turbo luknja).