Chevrolet Spark EV

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Super avtoček,moti pa me samo ena stvar: oglaševanje navora! To,da v oglasu poudarjajo,da ima večji navor kot Ferrari,je smešno! Poleg tega ja smešno,da oglašujejo tako veliko cifro navora,ker vsi vemo,da to preprosto ne more biti realno! Cifra je celo večja kot pri Teslinem Modelu S !??
smile-1.gif

Lahko sicer naredijo motor z ogromnim navorom,vendar konec koncev,za realne zmogljivosti je pomembno,kakšen navor deluje na kolesa!
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
540 Nm ??!! Odlično, prednji gumi pa na vsake dva kestlna nove :p

Toliko navora ima motor...vprašanje pa je,kolikšen navor deluje na pogonska kolesa (to je pač odvisno od razmerja v diferencialu/reduktorju).
Če ima Tesla S ob 3x večji moči manjši navor od Sparka,potem je edina logična razlaga,da ima Spark 3x daljše/večje razmerje v diferencialu/reduktorju (govorim o približnih cifrah,da se ne bo kdo obešal na to). Če se motim,naj me kdo popravi!
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Za Spark EV mi je všeč, ker ima tako kot Volt/Ampera/Model S, temperaturno menedžirano baterijo s hlajenjem in gretjem.

Recimo v tej temperaturi, ko grem iz garaže, kjer je temperatura baterije okoli 24°C, ko pridem nazaj s skoraj prazno baterijo, je baterija pri 30°C, ker hlajenje preko klime je ne pusti čez to temperaturo.
Tako da taka vročino sigurno ne deluje ravno dobro na življensko dobo baterije Nissan Leaf-a, Zoe,... če ga čez cel dan voziš in polniš v tej vročini.
Jaz Ampero brez problema dam polniti na sonce, na polnilni postaji, npr. pri Sparkasse, ali pa ko smo bili v Celovcu, ko smo testirali Zoe, ko je bilo 37°C in je klima držala temperaturo baterije med 24°C-29°C.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Tako kot je SHARK lepo že povedal, dodajam še da se beseda navor pogovorno uporablja za moč motorja pri nižjih vrtljajih, ta podatek služi pogovorno kot neko merilo o prožnosti ICE.
Podatek o navoru pri elektromotorju pa ne pove kaj dosti, sploh, če ne vemo do koliko vrtljajev se motor vrti ne da bi izgubljal moč in izkoristek. Ker pri elektromotorju se ves ta navor lepo da kompenzirati z vrtljaji, in tipično se el. motorji z nižjim navorom vrtijo brez problema na 10.000 obratov, ta v Sparku pa dvomim, da se vrti kaj dosti več kot 6.000 obratov/min.

Ne pozabiti da je moč = navor * vrtljaji in to velja za vse vrste motorjev in če se nekdo hvali da ima njegov dizel 320 Nm pri 2.000 obratih, to pomeni samo to, da ima motor tu 67 kW moči in čisto nič drugega, nobene magične druge sile ni tu zadaj. Če bi imel popoln menjalnik je to čisto irelevanten podatek kar se zmogljivosti tiče, ker se ves navor da kompenzirati z vrtljaji, torej pomembna bi bila samo moč v kW.

Če vzamemo torej splošne karakteristike el. motorja, je daleč najbolj pomemben podatek koliko kW proizvede motor, če tu hočeš vmes vpletati navor, potem obvezno rabiš še podatek o max uporabnih vrtljajih.