Koliko izmed tu prisotnih pa je vozilo Captivo? Ker toliko BS-a že dolgo nisem prebral kot ga je tukaj na eni strani.
Imel sem (sedaj jo ima foter) Captivo 2.0D LT Medium. Da nima trakcije ne bi znal povedati ker sem se prevozil tudi po presneto močvirnatih podlagah pa nisem nikjer obstal. Da ima turbo luknjo? Kolikor vem je turbo luknja bila lastnost prvih 2.0D Captiv, ki pa je bila odpravljena z nadgradnjo softverja (glej ga čudež, tudi kaki korejec ima vse vodeno elektronsko....) tam pred 2 in pol letoma. Zakaj se mi zdi da večina kritikov Captivo pozna iz cajteng, ampak so jo v stanju kritizirati in biti njeni najbolj goreči nasprotniki?
Pa še od bivšega lastnika (ampak ker je še vedno v familiji očitno tak uboga le ni, a?):
- poraba nad 10.5l/100km (pod to ni za računati, avto pač ima svojo težo, aerodinamično ni optimalen... nekje plačaš ta del)
- 4x4 priklaplja zadosti hitro (tipično vleče na sprednje, po potrebi priklopi zadnji pogon)
- plastika morebiti ni svetleča je pa obstojna in trpežna
- Vmax testiran, avto stabilen in lepo vodljiv
Ima pa vsaka zadeva tudi kakšno minus točko (in če je človek realist jo bo tudi naštel):
- poraba po board computerju je tak +/- 10% (le še Toyota Avensis T25 je imela bolj nenatančen BC)
- avtomatska klima v LT ga je včasih res lomila in pihala malo po svoje (menda se da odpraviti z nadgradnjo softverja ampak ni bilo nikoli do te mere moteče)
- strop v vozilu na določenih mestih (tipično A stebriček spredaj desno) je prepustil malo lepila (zgleda kot rdeč/svetlorjav flek)
- nestandardna dimenzija gum (16") - je bilo prvo zimo zabavno najti gume in pripadajoča 16" platišča
Realno gledano dobro vozilo, vozil kar nekaj dražjih in precej slabših vozil. Če bi bil ubog sigurno ne bi zadeva ostala doma, ampak bi šla na tržišče.
lp, D.