Cestno kolo (nakup novega)

corsol

Guru
11. mar 2010
3.513
1.302
113
Če v peletonu vozijo na 30, zakaj ne bi bilo dobro za nas amaterje?
Vozijo različne dimenzije, predvsem pa so obroči gumam primerni.
Zgoraj pedlagan obroč ima notranjo širino 19mm in guma 30 ali več bo ina tem obroču "balon", in aero efekta, ki naj bi ga oridobil z višjo feltno ne bo.Za tist obroč je pač optimalen 25,.....seveda pa lahko daš gor tud kaj širšega, kot cel komplet, guma-obroč, bi bila kakšna druga kombinacija primernejša.
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
3.334
-1.437
63
Vozijo različne dimenzije, predvsem pa so obroči gumam primerni.
Zgoraj pedlagan obroč ima notranjo širino 19mm in guma 30 ali več bo ina tem obroču "balon", in aero efekta, ki naj bi ga oridobil z višjo feltno ne bo.Za tist obroč je pač optimalen 25,.....seveda pa lahko daš gor tud kaj širšega, kot cel komplet, guma-obroč, bi bila kakšna druga kombinacija primernejša.
ok, glede tega bo držalo, sem spregledal da se govori o obročih z 19mm širine.
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.171
213
63
U tošlu tud. :fredi:

Če se voziš z njimi racimo 20-30 imajo največ od njih oni ki jih občudujejo, je pa res , da je nekaj vreden tud placebo.

U tošlu tud. :fredi:

Če se voziš z njimi racimo 20-30 imajo največ od njih oni ki jih občudujejo, je pa res , da je nekaj vreden tud placebo.
če se s specialko voziš 20kmh, potem zamenjaj za gorca ali treking kolo.

Širina plašča: jaz pod 28mm skoraj ne bi šel več. pa max 4bar pritiska.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.513
1.302
113
če se s specialko voziš 20kmh, potem zamenjaj za gorca ali treking kolo.

Širina plašča: jaz pod 28mm skoraj ne bi šel več. pa max 4bar pritiska.
Bi si upal trditi , da večina spec. povprečnih hitrosti nima več kot 30.
Sploh, če izvzameš profite in majstre ki hodijo po dirkah, pa da odvoziš kakšen klanec seveda.

Najprerosteje pri hitrosti pridobiš s "hitro" gumo in položajem na biciklu, če se upaš dovolj zvit.

Glede širine pa lahko rečem , da 32 je precej udobna in ni počasna.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.757
4.116
113
Širina plašča: jaz pod 28mm skoraj ne bi šel več. pa max 4bar pritiska.

V teoriji super fino fajn in na kofetu za filozofirat ali je vreme za 3.3bar ali za 3.5. V praksi pa škoda gume, zračnice in feltne. Sem menjal defekt letos julija eni kolegici, ko je nagazila luknjo, nič posebnega, 200m makadamski odsek na cesti na jezersko. Nova kontinentalka, tubolito zračnica in karbonska feltna. Če odštejem da se na obroču pač pozna in ga ne bo popravljala, je samo na gumi (počen bok) in zračnici 90 eur škode. Z normalnim tlakom se voziš s tako gumo dve leti, po vseh luknjah.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.513
1.302
113
V teoriji super fino fajn in na kofetu za filozofirat ali je vreme za 3.3bar ali za 3.5. V praksi pa škoda gume, zračnice in feltne. Sem menjal defekt letos julija eni kolegici, ko je nagazila luknjo, nič posebnega, 200m makadamski odsek na cesti na jezersko. Nova kontinentalka, tubolito zračnica in karbonska feltna. Če odštejem da se na obroču pač pozna in ga ne bo popravljala, je samo na gumi (počen bok) in zračnici 90 eur škode. Z normalnim tlakom se voziš s tako gumo dve leti, po vseh luknjah.

Nedolgo nazaj mi je nekdo omenil.....nekaj(še sam ne ve kaj) povozil, prebil obe zračnici, gume 25(al 28 ?) - pumpa 6+.....ja gume so ostale cele, ja pa precej pešačil ker je imel samo 1 zračnico s sabo.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.757
4.116
113
Največja jeba so granitni robniki na prehodih z uvoza na pločnik/kolesarsko. Ko bi moralo biti poravnano z asfaltom, pa je po večini 1 cm rob. Sem tudi že nagazil na polno in prebil obe.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.931
1.198
113
Največja jeba so granitni robniki na prehodih z uvoza na pločnik/kolesarsko. Ko bi moralo biti poravnano z asfaltom, pa je po večini 1 cm rob. Sem tudi že nagazil na polno in prebil obe.
Jaz sem imel večino defektov ravno na dan, ko sem šlatal, koliko je guma napolnjena in si rekel.. Za danes bo še OK, naslednjič pa dopumpam... Potem pa tako kot pravite... Kak rob vzel prehitro, kaka luknja ... Pa smo šlauhe menjal....