Javni promet je za en k***c pri nas. Najprej bi ga mogli narest zanimivega za ljudi, pol pa s takimi akcijami ven hodit. Sledi moj primer
Ceprov sem se okroglo leto vsak dan peljal v sluzbo z vlakom, se v bliznji prihodnosti ne mislm vec, predvsem zaradi naslednjih stvari:
- Vlak je drag ko svina. Na razdalji ca 55 km v eno smer cenovno pridem priblizno isto skozi z avtom, ki mi kuri ca 10 l /100 km (tudi z ultimaxom -.-).
- Majo debilen vozni red. Ko se vracam domov, imam vlak 15.40, naslednji pa 17.40 (EC vlak) oz. 18.15 (potniski)??? Obicajno delam glih do ene 16.00...kaj nej pol 2 uri delam??
- Zgleda da imajo starejsi vlaki (s katerimi sem se ponavadi moral peljati) samo ON/OFF gumb za gretje. Posledicno je pozimi v vlaku 100°C in sem lahko v njem nag, ali pa -30°C.
- Ponavadi sem se peljal s povratno vozovnico. Parkrat se je zgodilo, da sem dobil prevoz domov (znanec, druzina,...), zato sem seveda zelel dobiti nazaj polovicni znesek vozovnice. Ceprov mi morajo na razdalji > 50 km povrniti denar za neizkorisceno karto, sem se vedno mogel skregati za denar (na koncni posatji so me napotili na zacetno in obratno). Sicer ni slo za velik znesek, ampak princip.
- dostikrat se je blo treba guzvat na vlaku oz. celo stat (1h-se mi ne da)
Ker se itak vozim v obratni smeri kot vecina (zjutraj iz ljubljane in popoldne nazaj), sploh ne razmisljam vec o javnem prevozu, vsaj dokler ga ne postimajo!
Kar pa se tice LPP. Mislim da se nekaj premika v pravi smeri. Urbana dejansko je kul in z njeno uvedbo se zgledujejo na druge evropske drzave. Plus z njo bo mozno placevati parkirnino in take stvari. Res mi je vsec, da ko enkrat placas, se s tem placilom okoli vozis 90 min. Pohvalno. Ampak LPP ne bo mogel vsega narediti sam...vecinski problem nastane ze zunaj ljubljane (pa potem tudi v njej zaradi pomanjkanja parkirisc in organizacije nasploh).