to da so mu dali nov avto težko verjamem, ker bi prej iz novega dol odšraufali hladilnik..... Hyndai ni švoh avto.... je malce požrešen, drgač pa všečen...
ampak
kr se ti če vagnou, ti pa iz prve roke povem, da sem prezadovoljen, sicer je mal jurčkov več keša, ki pa ga proftiraš ob prodaji rabljenega... Dela pa večinoma tko kot je treba.
Poudarjam še enkrat, da je večina šob in turbin crknila zaradi nepravilnega olja in vzdževanja. Kolega ma TSI 1,2 polota, pa ma dost težko nogo in avta ne špara..... stvar funkcionira...
druga stvar so servisi....... pravijo da so vagnovi servisi dragi....
lej za hyndai i30 je interval na 20 jurjev servis pride 200€ skoraj identično kot pri polotu... govorim za pooblaščenca iz ene in druge strani.......
suma sumarum
je prišparanega 3000 jurje..... na koncu pa taisti dnar pušneš.....
je pa hyndai ratal avto oz avtu spododbno vozilo...
čakam na i40, ker bo šla alhambra v pokoj oz jo bom prodal..
Je pa dejstvo da bo i40 (dizel, vsa oprema) skoraj 20 jurjev.... tko da smo blizu novemu sharanu.... še enkrat odvisno od placa, opreme in dejanskega živega izgleda avtomobila....., ki mi je po slikah zlo všeč... Če pa bo razlika samo par jurjev bom pa vseno raj sharana vzel....
seveda dizla.... v obeh primerih...
aja tole z dušo te ne razumem lih dobro, če misliš dušo tako kot pravijo za italjanske avtomobile in motorje..., bom raje reku ne hvala. Ne da se mi po kupljenem avtomobilu ali motorju ukvarjat z vozilom ves čas......