Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
ksz...
V tej temi sem prebral veliko o DPF filtrih. Omenili ste, da se stalno čisti, tako, da elektronika vbrizga več nafte v cilindre in s tem dvigne temp v filtu, zaradi česar odžge ven saje, ki se tam nabirajo... tako nekako....
In kam potem zmeče te saje? V okolje? A te saje pa niso škodljive okolju? V čem je potem poanta tega filtra? Da ni saj v vaseh in mestih, kjer se vozi počasi in jih prihrani za na avtoban, kjer jih vse skupaj naenkrat zmeče ven?
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
...
Kaj je "čaranalnik"?
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Google ne najde nič.
Citat:
Particles of the size normally called PM10 (particles of 10 micrometres or smaller) have been implicated in health problems, especially in cities. Some modern diesel engines feature diesel particulate filters, which catch the black soot and when saturated are automatically regenerated by burning the particles.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Dejansko DPF (FAP ) ulovi G2 velke delce na mrežo.....in ko se zabaše in se spravi v čiščenje na koncu postopka izstopijo PM10 delci.......tista fina meglica ki se potegne za modernimi dizli med čiščenjem....namesto velikih kosmom saj pri G2
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
... da bi se znebil smoga in rakotvornih nanodelcev (produkt dpfja direktno...google ppm10! ) V mestih.