Carisma GDI črpalka

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.931
6.005
113
Bi bilo zanimive izvedeti ali je lastnik res vlival not antifriz ali gre za tovarniško napako.
so navedeni v članku od schleeter-ja (Environmental pressures, Financial pressures).

Citat:

Environmental pressures:
In the struggle to pass tougher federal emissions specifications, car manufacturers have raised engine operating temperatures and increased exhaust gas recirculation (EGR). In 1996, tighter federal emissions standards were enacted. Fuel mixtures have to run leaner, and leaner mixtures cause higher combustion temperatures. When nitrogen in the air is raised to higher temperatures it is converted into new contaminant cocktails. By 1997, sludge is appearing as a major problem.
New "long-life" antifreeze was introduced in 1995 to reduce the amount of chemical pollution in our environment. But longer 100,000-mile radiator service intervals often leads drivers to neglect their cooling systems. Worn-out coolant takes on an electrical charge that chemically acts like acid on engine parts. Depleted coolant also results in higher engine temperatures.
Federal pressures for more fuel economy in cars and trucks led car manufacturers to design engines for lower viscosity motor oils. Lighter oils tend to break down faster under urban driving conditions.

Financial pressures:
Some manufacturers recommend oil change intervals longer than 3,000 miles to market their cars' quality or to appeal to buyers on a budget. Consumers, already paying on auto loans, are reluctant to spend money for maintenance and embrace these extended intervals.
Quick lube shops competing for your business cave into pressure for bargain oil changes. To cut costs, they might buy single weight oil in bulk or use recycled oil. They use cheaper, less durable oil filters. Low-wage, inexperienced technicians sometimes make servicing mistakes when trying to work faster.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Dobr slike sem dal random....nisem gledal kaj je vzrok za nastanek te črne usedline v ozadju....

Pride pa to tud od premal pogoste menjave olja...na mal daljši rok

Maš pa tud posamezne mašine ki so dodatno podvržene temu ( večja termična obremenitev v kombinaciji z premajhnim oljnim karterjem...) like VAG 1.8T tastar pa Toyote kot si rekel so mele tud probleme s tem želejem....pa saab 2.0T....itd (turbači uglavnm k majo večje termične obremenitve somed bolj občutljivimi za te zadeve)

Pride pa tud to zarad starga olja......men na prejšnem avtu vem da so dročniki ropotal k pr dizlu......pa sm pač mal freaka pa menjam olje prej kot je predpisano na 10-15kkm max......pa je po ene 2h letih nehal ropotat....pač mašina se je počas notr sprala te umazanije.... sem bil 3ji lastnik
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Na strani, kjer so objavljene slike piše, da je vozilo imelo prevoženih 8.700 milj (torej je bilo praktično novo). Tole skoraj zagotovo ni nastalo zaradi starega olja, ampak se je med olje pomešal antifriz, potem pa res nastane to (zelo hitro), kar je vidno na sliki.

Je pa tip amater, da gre čistit gumice ventilov ...
bonk.gif
Če razstaviš glavo, se gumice vedno menja.

Tole kar je na sliki ni rezultat mešanja olja z antifrizom. Ne vidim nikjer tipične "majoneze". Bo kar držalo od kamelčija; iztrošeno olje.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Niti približno ni vedno rezultat mešanja olja z antifrizom "majoneza". Sem že večkrat videl identično snov, kot je tukaj na sliki, ki je nastala kot posledica mešanja olja z antifrizom. Je pa odvisno v kakšni meri se stvar zmeša, pa od vrste olja in antifriza. Zadnji primer smo imeli cca. 4 mesece nazaj, ko je nekomu prebilo tesnilo, nastala je lepljiva zmes kot na sliki (čez par dni), ko je zaverglal je pa raztrgalo 2 leti star zobat jermen, ker se je odmična gred praktično "zalepila". Avto je bil Fiat Uno.

Lahko da je tole na sliki tudi posledica česa drugega, ampak močno dvomim. Po 14.000 km (kolikor piše, da jih je vozilo naredilo) pa definitivno ni nastalo tole ... razen, če američani vlivajo olje Cekin v motorje.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.316
7.323
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Apollo8
1.6 ni GDI
Ventili ?
Vem da ni, pisem za 1,8 GDI

Kamelci ne nabiji mamico ti spalim. Na 15k sem dozdej menju filtre pa olje. Do 180k je bil pa pri sublju servisiran in je knjizca stemplana. Enkrat ko sm su svasat auspuh mi je majstr reku da naj bi bil kolektor pocen in da zato ropota ampak da to ni nic kriticnega. Zdej itak za ta velcga dnar skupi dajem =)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Ja mi je turbobitch lih dans zjutri na kavi potarnu da še zdej nisi pršu delov za servis iskat
smile-1.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Apollo8
1.6 ni GDI
Ventili ?
Vem da ni, pisem za 1,8 GDI

Kamelci ne nabiji mamico ti spalim. Na 15k sem dozdej menju filtre pa olje. Do 180k je bil pa pri sublju servisiran in je knjizca stemplana. Enkrat ko sm su svasat auspuh mi je majstr reku da naj bi bil kolektor pocen in da zato ropota ampak da to ni nic kriticnega. Zdej itak za ta velcga dnar skupi dajem =)

To, da GDI ropota kot star traktor ni nič nenavadnega in je (baje) povsem normalno za te 4G93 motorje. Pač tolče, ni kaj
grin1.gif