C5 vs Croma vs 407

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Pa še eno vprašanje: veliki servis za Cromo se dela pri 120000? Kaj pa C5/407?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
E viš, tudi nate sem mislil v prvem postu
smile-1.gif

Kaže, da se bo treba en dan zapeljat naokrog z vsemi kandidati. Pri Cromi bi me znal zmotiti rob v prtljažniku. Ne vem, moram še videti v živo. Koliko pa je tega roba? Ali je ob podrtih sedežih dno ravno?
Sicer pa ja, avto rabim za prevažanje svega i svačega, od bele tehnike in sedežnih garnitur za svakinjo do strojev za delo (ki sicer niso bogvekaj težki, so pa veliki in nerodni).
S tega stališča se mi dopade C5, ker vem, da zna "pokleknit" za lažje nakladanje.

Prtljažnik je nižji kakih 15 cm - kar konkretno. Sicer je nekoliko bolje, če imaš dvojno dno, ker je takrat poravnan. Dvojno dno naj bi imelo nosilnost 70kg (nikoli poskusil), sedeži se poravnajo z dvojnim dnom, klop se ne podira.
Če uporabljaš za prevažanje "svega i svačega" odpiši Cromo in si omisli pravega karavana. Prej sem imel Mondea in pri prevozu volumskih tovorov (takrat, k snameš rolo) ni primerjave. V Mondea sem 1x nakladal in razkladal tudi z viličarjem...

Če ti je prtljažnik prioriteta je med temi tremi C5 daleč najboljši...
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.263
153
63
Croma ima precej slab podvozje - na zadnji klopi prov čutiš nabijanje v rit iz podvozja, čim so kakšne izrazitejše nepravilnosti na cesti. Če progo je pa itak potres iz vse trese po avtu...

Je pa pocen za vzdrževat. Pa zlo veliko taxistov vozi te avte, tko da takega z realnimi km pod 150.000 boš težko našel.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Saj to je isti šmorn kot Fiat Croma, le značko ima od Opelice.

Stajlišvajz je pa furgon za mrliški voz.
 
Nazadnje urejeno:

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Mo potem pa s podvozjem zgleda ni problemov. Kolega ima prevoženih 250.000 in še zdaj dela avto ko urca. Ni pa mislim da JTD, ker ima 2.0 100 konjev.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Kaj pa polosovine (der_Alte - eat this
evil.gif
) - so še vedno original?

pogonske gredi so še vedno original

Kot nam je pokojni prof. Justin razložil na STŠS zakaj je izraz polosovina 3x narobe:
- osovina ni slovenska beseda, ampak hrvaška (srbska?) in se slovensko reče os
- os je strojni element, ki ne prenaša vrtilnega navora (torzije), ampak samo upogibnega; pravilno je gred
- gredi nikjer nič ne manjka, zato je v avto ni vgrajeno samo pol, ampak je cela - res pa sta dve, vsaka na eni strani diferenciala


PS: res pa je, da se končniki radi "zluftajo", so pač poddimenzionirani. Zamenjava ni draga.
 

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.201
8
38
41
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
No, mi smo prejšnji teden menjali eno pri 2010 Cromi. Polosovino namreč.
grims-1.gif
Meni so na bravotu zamenjal polosovine pri 60000 km
crazy1.gif
2 kom 400€ z delom.