BYD Yangwang U7

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.578
1.572
113
Malo morate računat, da se Kitajci tudi duvajo.
Na roke sklamfat avto za nek demo video ni problem.
Problem je klamfat velike serije , pa da so stranke pripravljene to kupit, firma pa ne delat izgub. Pa seveda da strankam zadeve tudi po prodaji delajo in jim nudiš poprodajno podporo na nivoju.

Pa s tem ne mislim, da Kitajci niso konkretno napredovali. Bolj to, da se duvajo z zadevami, ki visoke produkcije ne bodo videle.

Čaka jih tudi ena velika konsolidacija industrije. Top nekaj podjetij bo preživelo do 2035.
Samo držat zaloge rezervnih delov, je big no-no za večino teh firm, takojšnji bankrot, že sedaj živijo iz rok v usta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.641
10.300
113
Čito preprosto je tole. Če bi bila blagovna menjava med EU in Kitajci ena na ena, potem tudi carin nebi rabili. Ker pa ni, le te nujno morajo biti, da se zaščiti domači proizvajalec. Saj veš, če denar odteka ven, nazaj pa ne prihaja, te to na ne zelo dolgi rok spravi na kolena.
To niti ne drži. Jaz sem za konkurenčnost in če je nekdo bolj sposoben na nekem področju, naj to dela, mi jim pač delamo druge stvari, kjer smo mi konkurenčnejši. Pač imaš z neko državo primankljaj, z drugo pa presežek S tem dejansko vsi pridobimo. Izjema so tukaj recimo hrana in ostali nujno potrebni viri. Tukaj bi moral biti cilj tudi čim večja samooskrba.
Ampak konkurenčnost na ENAKIH pogojih. Ne pa, kot sem napisal zgoraj.
Najbolji in optiplex: ker sta tako razgledana in za to, da je Evropa zaostala na avtomobilskem področju (ob tem, da je avtomobilska industrija v izrazito nekonkurenčnem položaju proti kitajski (sem zgoraj napisal zakaj)) in kako je Kitajska top shit. Če nista taka butla, lahko v živo pogledata, kaj se bo zgodilo v Evropi, če nas Kitajci preplavijo. Poglejta Rusijo, kjer so prevzeli trg in prodajajo dobesedno nekvalitetna jajca (še Rusi se križajo) po zlatarski ceni. In če mislita, da se to ne bi zgodilo, potem sta pač butla. Da ne govorim o posebnih znamkah, ki so prišle na trg s fulla pucen top shit avti za par mesecev, potem so pač zaprli in nategnili kupce, ki so ostali s kvarljivimi jajci, ki nimajo podpore. Ker medtem te posebne znamke s fulla pucen top shit avti prodajajo že 2 novejša modela avto na nekem tretjem trgu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.641
10.300
113
Pa še to: res upam, da ta način delovanja kitajskih tovarn, ne bodo prevzeli še tradicionalni proizvajalci. Torej, da prodaš nek avto, ki gre po dveh letih v prešo, ker ni več podpore zanj.
Tesla je žal to že dokazala v smislu, da lahko prodaš polizdelek. In namesto, da bi propadla, so ta način delovanja prevzeli še vsi ostali. :obesise:
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.668
1.360
113
To niti ne drži. Jaz sem za konkurenčnost in če je nekdo bolj sposoben na nekem področju, naj to dela, mi jim pač delamo druge stvari, kjer smo mi konkurenčnejši. Pač imaš z neko državo primankljaj, z drugo pa presežek S tem dejansko vsi pridobimo. Izjema so tukaj recimo hrana in ostali nujno potrebni viri. Tukaj bi moral biti cilj tudi čim večja samooskrba.
Ampak konkurenčnost na ENAKIH pogojih. Ne pa, kot sem napisal zgoraj.
Najbolji in optiplex: ker sta tako razgledana in za to, da je Evropa zaostala na avtomobilskem področju (ob tem, da je avtomobilska industrija v izrazito nekonkurenčnem položaju proti kitajski (sem zgoraj napisal zakaj)) in kako je Kitajska top shit. Če nista taka butla, lahko v živo pogledata, kaj se bo zgodilo v Evropi, če nas Kitajci preplavijo. Poglejta Rusijo, kjer so prevzeli trg in prodajajo dobesedno nekvalitetna jajca (še Rusi se križajo) po zlatarski ceni. In če mislita, da se to ne bi zgodilo, potem sta pač butla. Da ne govorim o posebnih znamkah, ki so prišle na trg s fulla pucen top shit avti za par mesecev, potem so pač zaprli in nategnili kupce, ki so ostali s kvarljivimi jajci, ki nimajo podpore. Ker medtem te posebne znamke s fulla pucen top shit avti prodajajo že 2 novejša modela avto na nekem tretjem trgu.
Zakaj balkanski monterji po nemčiji "morajo" dobivat nemško urno postavko?