Razlika je v obliki križa in delovanju mazanja. Križi so načeloma enako močni oz. po specifikacijah kot se zahtevajo.
Križ z mazalico ima to prednost da lahko mast izpodrivaš preko gibljivih delov ven. Slabost je da po malem mast vedno teče ven. Pri križih ki so zaprti tega ni oz. načeloma drži mast (dokler jo).
Ko ti zapelješ v vodo, blatno vodo ali pa zariješ s kardanom v blato, pesek ipd. dobiš ob robu križa (kraka) noter svinjarijo. Parkrat ponoviš postopek (oz. dovolje je samo 1x) in je križ hin če je zaprt ker svinjarija gre samo noter, ven pa ne more. Pri križih z mazalico pa gre mast ven in s tem tudi svinjarija (pomagaš tako da še malo nabiješ noter mast), zato se tudi montira križe z mazalico na offroad vozila, pa na traktorjih ipd so tudi taki. Je pa res da moraš tak križ mazat ker se sam od sebe s časom posuši in zariba, če tega ne delaš potem montiraš zaprt križ. Samo ni malo takih ki jim je pobralo križe oz. še kaj hujšega (ko enkrat križ zariba med vožnjo lahko potegne sila za sabo še kardan, diferenciale ipd.) pa so šli samo malo po vodi!
Večina ki ima terenca za teren zato hitro preide na križe z niplnom, vsaj sam poznam en kup takih. Za po cesti je pa najbrž boljše da je križ zaprt ker nimaš z njim nobenega dela, to se pa strinjam.
RoMeX ti maš jeepa? Kolega je na čerokiju menjal križ pri novejšem avtu 2x, prvič z navadnim (ker ni dobil tistega z niplnom) v drugo pa s tistim z mazanjem. Star čeroki je imel pa križ z mazanjem in je zdržal vse zlorabe oz. pogon je delal do konca, prej je vse drugo okoli po avtu crknilo.