BREMSBELAG PRÜFEN

nuvi3790

Fizikalc
30. jan 2012
1.677
7
38
Rogaška Slatina
Izpiše mi to napako, zanima me kaj pomeni, vem, da je nekaj narobe z zavorami.

Prosim za pomoč, hvala

]Shrani.si[/url]
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Se jih ne zamenja, ampak samo preveri. Tak mu avto pravi in treba je upoštevati ...
 

nuvi3790

Fizikalc
30. jan 2012
1.677
7
38
Rogaška Slatina
Sem sedaj še pogledat in so še vse štiri dobre, 5 mm sigurno, zato me čudi zakaj bi jih moral zamenjati, moram še preveriti zavorno olje, pa mislim, da je za zavorno olje druga lučka
17758-icon_confused.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Da, za bremz olje je zagotovo druga lučka (in verjetno se ob tem izpiše tudi drugo opozorilo).

Lahko je uničen tudi senzor obrabe ploščice ali pa fuč kabel...
 

nuvi3790

Fizikalc
30. jan 2012
1.677
7
38
Rogaška Slatina
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Kontakt na senzorju obrabe sp. zav. pl.
Če prav razumem gre za obrabo ploščic in to sem prebral na enem forumu:
Kolikor jaz poznam zgradbo, takih senzorjev pravzaprav ni. V zavorno ploščico je enostavno vdelan en kontakt, povezan preko žice z elektroniko in lučko. Kontakt je pokrit z zavorno oblogo, ki deluje kot izolator. Ko se obloga na ploščicah obrabi, tisti kontakt "pogleda na plano" in se dotakne diska. Tako naredi stik na maso in lučka se prižge.

A je to to, jutri preverim, če se ni kje mogoče kabl pretrgal.
Kako pa zgleda ta kabl, predvidevam, da senzor se itak ne vidi.
Pa še to avto je golf IV, 1,4 16V 2001letnik
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Zavorno olje se ne doliva
ne-ne-1.gif
Se samo menja...

Ker med min-max je prostor med novimi&obrabljenimi ploscicami!
 

nuvi3790

Fizikalc
30. jan 2012
1.677
7
38
Rogaška Slatina
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Zavorno olje se ne doliva
ne-ne-1.gif
Se samo menja...

Ker med min-max je prostor med novimi&obrabljenimi ploscicami!

Koliko vem za olje gori rdeč klicaj, tako, da sodeč po sliki gre za zavorne ploščice
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Tud tu ob tej "napaki" z ploscicami v stiku bi moral met rdec klicaj...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik nuvi3790 pravi:
Sem sedaj še pogledat in so še vse štiri dobre, 5 mm sigurno, zato me čudi zakaj bi jih moral zamenjati, moram še preveriti zavorno olje, pa mislim, da je za zavorno olje druga lučka
17758-icon_confused.gif
5mm ni dovolj, to je na koncu že....
če maš na disku rob ti zna prebrusit kontakt in imaš kaj imaš.
Drugače pa neko nenapisano pravilo. ploščice se menja ko je meso tanjše od pleha.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik nuvi3790 pravi:
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Kontakt na senzorju obrabe sp. zav. pl.
Če prav razumem gre za obrabo ploščic in to sem prebral na enem forumu:
Kolikor jaz poznam zgradbo, takih senzorjev pravzaprav ni. V zavorno ploščico je enostavno vdelan en kontakt, povezan preko žice z elektroniko in lučko. Kontakt je pokrit z zavorno oblogo, ki deluje kot izolator. Ko se obloga na ploščicah obrabi, tisti kontakt "pogleda na plano" in se dotakne diska. Tako naredi stik na maso in lučka se prižge.

A je to to, jutri preverim, če se ni kje mogoče kabl pretrgal.
Kako pa zgleda ta kabl, predvidevam, da senzor se itak ne vidi.
Pa še to avto je golf IV, 1,4 16V 2001letnik

konektor zgleda takole (slika je sicer od passata enak letnik) ampak mislim, da je pri golf 4 situacija popolnoma enaka ...



jaz sem direkt na konektorju brikal senzor (senzor je zakljucena zanka, ko disk zanko predrgne ali sneg, led odtrga konektor dobis opozorilo o kontroli zavornih ploscic )

teh senzorjev imas lahko vec. jaz imam spredaj na obeh ploscicah in se zadaj na eni strani. tako, da preveri vsa 4 kolesa. konektor je zataknjen na amortizer. ga ne mores zgresiti. ce je konektor na mestu, preveri obrabljenost ploscic in ce je vse bp brikaj konektor, vedi pa, da si iz sistema izlocil opozorilo in naslednjic te bo na obrabo opozorilo drsanje zeleza na zelezo
cheer.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Al se pa zapelji na prvi servis in daj softwersko izklopit lučko.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
al pa preprosto menja zavorne ploščice, ker je pri 5mm to že potrebno
in naredi nekaj za lastno varnost.
Če je mesa premalo je velika verjetnost, da ploščica razpade ob močnejše zaviranju. potem pa pleh na pleh in bo treba menjat še diske.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.384
313
83
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
samo dolij zavorno olje pa bo!

Lol ta alter
hysterical-1.gif
, kako suvereno: ''dolij zavorno olje pa bo'', pa še s klicajem na koncu.

Se žeresno vprašaš, aj to kaka čudna fora za to napako al ga je sam pihnu mim
smile-1.gif


Pa brez zamere, tud jest ga kdaj pihnem
wink-1.gif
 

kremenko1

Pripravnik
9. feb 2015
49
0
6
Največja obraba je na levi notranji ploščici,ki pa je kar tako ne vidiš,tako da če ima zunanja ploščica cca 5mm je velika verjetnost ,da je notranja že skoraj na železu. Menjaj ploščice preden uničiš še disk kolute.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Ce je z vodili vse ok (se jih redno puca&maze in preverja hode...) bi morale bit ploscice enakomerno obrabjene...

Tko da ce ma ploscico na strani bata bolj zdrajsano od kontra strani...to samo pomeni da so vodila xrknla
wink-1.gif