Bravo 1.4 T-Jet?

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Jaz sem imel merilnik temperature olja na P206XS, zato sem vedno počakal pred dilagasom, ko se je števec olja dvignil na 90st.C, voda je bila že mnogo prej. Tudi na P406 Coupeju sem imel prikazovalnik temperature olja.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
zmaga.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Citat:
Uporabnik sandichamp pravi:
Turbine delajo, če se redno menja olje. Ta avto je bil nazadnje v Fiatovi bazi vnešen 28.09.2011 ko je imel 58.000 Km.

LP Sandi

Hvala za tale info. Verjetno so imeli ti avti 3 leta garancije in je biu takrat nazadnje servisiran na pooblaščencu. Zdajšnji lastnik ga je imel 3 leta. Hja, možno je..

Imam res kratke relacije..1,5km do službe in drajsanje po mestu gor pa dol, ne vem, če bi bilo tole turbini najbolj všeč?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ne, nikakor ni OK. Jaz imam do službe 3,5 km, pa bomo z leti videli kako dobro oz. bolje rečeno slabo je to za turbino. Res pa se vozim samo pozimi, ostale letne čase (tudi zato, da nimam preveč kratkih voženj) se v službo vozim s kolesom oz. skuterjem.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kolega se vozi že 6 let z Bravom 1.9 Mjet (ki se še itak kasneje zagreje kot bencinar) 1 kilometer v službo, pa z avtom ni večjih problemov (egr je zamenjal in vsake toliko kaj elektronika poheca), ima pa trenutno cca. 200k prevoženih in najbrž še nekaj prevrtenih. No, to pa je tudi edina pozitivna lastnost tega avta (delovanje brez večjih težav, ne prevrteni kilometri).
smile-1.gif


Fiatov 1.4 atmosferc je že v Puntu žalost, kaj šele v Bravu...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
Pa turbo pride cca 300 eur.En senzor pri VW pa 200 eur in sedaj bi celo znanost delali.
Kupi in vozi kot ti paše pa bo
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
1.4 16v je čisto dovolj v Puntotu. Samo je treba zavrtet na 4500-5000 pri kakih pospeševanjih, prehitevanjih in pdobnih situacijah.. do 3000 je mrtev.
1.4 8v je pa žalost. Tisto je pa res nepremičnina
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sodelavec je na točno tem motorju moral menjati turbino, ker se je sčasoma zamašila dovodna cev olja, kar je povzročilo nezadostno mazanje turbine. Redni pregled te cevi ni bil nikoli predviden, dokler ni bila povzročena škoda.

Reč ti sodelavcu 2 stvari....

1) menjaj olje na 15.000km MAX ( jebesh ti kaj proizvajalec napiše...30.000...50.000...etak
bonk.gif
)

2) v VSAK turbo motor gre sintetika....ravno zaradi turbine....se pravi v 99% primerov je to 5w30 ali 5w40...)

3)
smile-1.gif
nej si kup moped če ne ve pojma svoj avto osnovno vzdrževat...

Ajde da ma neko navito stvar.......ampak dans ma že vsak 1.4 N/A bencinar 100-110KM.....se prav ta z 120KM ne more met nevem kolk obremenjene turbine.....bolj za pomoč da je motor bolj prožen.....pa da ti še kle crkne....ja pol si pa ziher kak baletnik da ti to rata
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kolega se vozi že 6 let z Bravom 1.9 Mjet (ki se še itak kasneje zagreje kot bencinar) 1 kilometer v službo, pa z avtom ni večjih problemov (egr je zamenjal in vsake toliko kaj elektronika poheca), ima pa trenutno cca. 200k prevoženih in najbrž še nekaj prevrtenih. No, to pa je tudi edina pozitivna lastnost tega avta (delovanje brez večjih težav, ne prevrteni kilometri).
smile-1.gif


Fiatov 1.4 atmosferc je že v Puntu žalost, kaj šele v Bravu...

Kje in kdaj pa je naredil preostalih 197 kkm?
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Reaper85: Ko se voda segreje na 90st. C, se segreje samo voda na 90st.C, medtem, ko ima olje, ki pa je glavna tekočina, ki maže gred in turbino precej manj. In ne, ne segreje se po 4 km, temveč po kakih 8-10km
In kaj naj zdaj, naj se jokam? Sam imam avto za uživat, ne tako kot ostali, ki se vlečejo po cesti.
Če se vozim 11km v eno smer, bom pač najkasneje po 4km pritisnil. Če so turbobencinarji res tako občutljivi, bom pač menjal turbino enkrat letno. Marsikdo govori kot da so 5000€, so pa praktično zastonj.
Obrati gredo itak sami od sebe gor, v Dynamic način sem nehal dajat prvih 1-2km, ker že takoj na glavni cesti, četudi takoj klikneš desni uhelj za višjo prestavo, potegne v prvi do 4000. V Normal načinu pa do 3000.

V visokih obratih pa vem da ne gre nikamor, danes sem pred prehitevanjem pri ene 60 dal brezveze v 2. prestavo, ker nad 5000 ni čutit nobenega navora več.
V bistvu hitreje šaltaš višje, bolje gre, ravno nasprotno kot pri NA.
No ja, ene 4000 obratov vseeno rabi za dober pospešek, najboljši je pa, če prestaviš pri 4500-5000. Tudi v Dynamic načinu, če prestavim pri 4000, bo sam potegnil do 4500 in šele potem prestavil.

Danes sem ga vozil res kot se zagre, poraba 12l (drugače 10-11l), na 11km poti prehitel vsaj 10 avtomobilov.
Vleče pa 1.4T 135 res nenormalno, že zjutraj sem enega na lahko prehitel v klanec gor v tretji, 60-100 imaš mimogrede. Pa pri 100km/h v peti tudi dobro grabi, 130 imaš takoj noter. Res pa da na regionalki prav dolgo ne moreš držat nad 110, sam sem si nastavil zvočno opozorilo pri 110.
 
Nazadnje urejeno:

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
A ne bi šel ti raje uživat na dirkališče kot, da prehitevaš nas, ki se vlečemo po omejitvah?
Sej to si se ziher mal hecu s tole tvojo vožnjo a ne?
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Pa turbo pride cca 300 eur.En senzor pri VW pa 200 eur in sedaj bi celo znanost delali.
Kupi in vozi kot ti paše pa bo

Se strinjam, sem tako mnenja da se rahlo preveč potencira o neprimernosti turbo avtov za krajše relacije.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kolega se vozi že 6 let z Bravom 1.9 Mjet (ki se še itak kasneje zagreje kot bencinar) 1 kilometer v službo, pa z avtom ni večjih problemov (egr je zamenjal in vsake toliko kaj elektronika poheca), ima pa trenutno cca. 200k prevoženih in najbrž še nekaj prevrtenih. No, to pa je tudi edina pozitivna lastnost tega avta (delovanje brez večjih težav, ne prevrteni kilometri).
smile-1.gif


Fiatov 1.4 atmosferc je že v Puntu žalost, kaj šele v Bravu...

Kje in kdaj pa je naredil preostalih 197 kkm?

Do punce ima cca. 100km v eno smer, pa iz stavka o prevrtenih kilometrih bi lahko sklepal da ni prvi lastnik.
smile-1.gif
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
136
18
18
Jaz imam 1.4 tjeta 120, pa tudi vozim ze 4 leta relacije 3-4 km po ljubljani. Sele zadnje leto turbina malo piska 1,2,3 prestava, nato piska ni slisati. Serviser pravi naj piska, dokler dela in ni tolilo motece nimas kaj. Tezko bi pa rekel da je to zaradi kratkih relacij. Nekateri menjajo turbino po 50k km, eni na 300k km. Olje menjam enkrat letno, na cca 5000km ki jih naredim s tem avtom. Sem pa ze slisal da je nekaj turbin skripnilo zaradi pomanjkanja olja. Mislim da ma fiat resnejse tezave kot je turbina. Menjalnik, avtomatska klima motorcki, skripanje pozimi, neudobje itd.