Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Reaper85: Ko se voda segreje na 90st. C, se segreje samo voda na 90st.C, medtem, ko ima olje, ki pa je glavna tekočina, ki maže gred in turbino precej manj. In ne, ne segreje se po 4 km, temveč po kakih 8-10km
In kaj naj zdaj, naj se jokam? Sam imam avto za uživat, ne tako kot ostali, ki se vlečejo po cesti.
Če se vozim 11km v eno smer, bom pač najkasneje po 4km pritisnil. Če so turbobencinarji res tako občutljivi, bom pač menjal turbino enkrat letno. Marsikdo govori kot da so 5000€, so pa praktično zastonj.
Obrati gredo itak sami od sebe gor, v Dynamic način sem nehal dajat prvih 1-2km, ker že takoj na glavni cesti, četudi takoj klikneš desni uhelj za višjo prestavo, potegne v prvi do 4000. V Normal načinu pa do 3000.
V visokih obratih pa vem da ne gre nikamor, danes sem pred prehitevanjem pri ene 60 dal brezveze v 2. prestavo, ker nad 5000 ni čutit nobenega navora več.
V bistvu hitreje šaltaš višje, bolje gre, ravno nasprotno kot pri NA.
No ja, ene 4000 obratov vseeno rabi za dober pospešek, najboljši je pa, če prestaviš pri 4500-5000. Tudi v Dynamic načinu, če prestavim pri 4000, bo sam potegnil do 4500 in šele potem prestavil.
Danes sem ga vozil res kot se zagre, poraba 12l (drugače 10-11l), na 11km poti prehitel vsaj 10 avtomobilov.
Vleče pa 1.4T 135 res nenormalno, že zjutraj sem enega na lahko prehitel v klanec gor v tretji, 60-100 imaš mimogrede. Pa pri 100km/h v peti tudi dobro grabi, 130 imaš takoj noter. Res pa da na regionalki prav dolgo ne moreš držat nad 110, sam sem si nastavil zvočno opozorilo pri 110.