Uradni letni servis je drag, naredijo pa nic. Ampak spet nic hujsega.Hvala za dosedanje info, tudi njej je na prvo i3 favorit… sploh odpiranje vrat zarad mularije.
Zdej pa pelat pa vidt…
Kaj pa samo vzdrzevanje ? Okvare ? Karkoli se v tej smeri ?
Thx
Je razlika ali daš na 3 leta 4x150€=600€ ali pa 4x60€=240€.Govora je o 7k letno, tu cena gume ne more igrat vloge
A to je drago kot pes? Ker nekatere Toyote imajo dimenzije, ki so okrog 150 EUR kos. In še več. Pa to ne mislim na kakšno GR, ampak obična Toyota.
servis je na 2 leti.Uradni letni servis je drag, naredijo pa nic. Ampak spet nic hujsega.
Hvala super info…smo se ze nekaj igrali in je vse naceloma ok….(gledam 33 oz 42 baterijo in ja ima acc ter tavelik sredinski dispaly)…. razen res odpiranje zadnjih vrat - to je oz ji je zdaj najvecji kamen spotike (pa hkrati ker se tudi zadaj okna ne odpro) sploh ji ni vsec. Ga dobimo v kratkem za tedn/10 dni pa bomo vidli kako je v praksi ko bo every day usePri nas doma je sedaj i3 dober mesec in pol. Lahko ti napišem pluse in minuse, ki smo jih v tem času opazili, prevoženih pa cc. 3.000 km:
+ lega na cesti - kot gokart zaradi nizkega težišča, občutek za volanom, pospeški, kvalitetna izdelava, meni pomembno - natančen izračun preostanka kilometrov, domet >200km (33kWh), hitro polnjenje (doma 3h), dobra navigacija s prometnimi informacijami (sicer letno plačilo uporabnine), keyless entry, klimatizacija na daljavo,..
- odpiranje zadnjih vrat (uporablja se za razvoz otrok, kar je včasih tečno da se moraj spredaj sedeči odpeti in odpreti vrata), registriran samo za 4 osebe (nas je 5), trdo vzmetenje (za koga je to plus), max. hitrost 150km/h (kar tudi ni tak problem, ker je namenjen mestni vožji)
Ob nakupu glej da bo imel hitro polnjenje (nimajo vsi) in po možnosti toplotno črpalko. Radarski tempomat je opcija, jaz ga pri mojem kar pogrešam. Aja, pa niti slučajno ne glej najmanjše baterije 22kwh, čeprav takega dobiš že za 15 jurjev.
Sicer pa je super avtoček, mi ni čisto nič žal nakupa Glede servisa so mi rekli da je čez 2 leti, strošek cc. 100€, strošek gum 600€ je normalen.
O golfu žal ne vem nič. Vozil sem edino še elektr. twingota, samo tisto je pa.. no, ni
Ni verzije za 5..so vsi registrirani za 4 ali obstaja tudi verzija za 5?
Tavelik ekran je res fajn, ga imamo tudi mi Brez tega mislim da tudi upravljanje z app-om ne deluje..Hvala super info…smo se ze nekaj igrali in je vse naceloma ok….(gledam 33 oz 42 baterijo in ja ima acc ter tavelik sredinski dispaly)…. razen res odpiranje zadnjih vrat - to je oz ji je zdaj najvecji kamen spotike (pa hkrati ker se tudi zadaj okna ne odpro) sploh ji ni vsec. Ga dobimo v kratkem za tedn/10 dni pa bomo vidli kako je v praksi ko bo every day use