Verjetno je odvisno tudi od prodajalca. Recimo Apple (oz. njihov distributer, ker spadamo pod "ostalo" in si direktnega nastopa Appla ne zaslužimo) ima zanimivo politko rabatov: ti niso odvisni od obsega prodaje, ampak od skladnosti prodajnih prostorov z Applovimi načeli oz. od kakovosti uporabniške izkušnje kot je je deležen končni kupec. Tako recimo večji in uspešnejši BB od kosa prodane jabolčne igrače potegne manj €€€ od trgovine z jabolčnim logotipom v centru mesta. Ker prvi so all-in-one "od-šivanke-do-računalnika" v preurejenem skladišču, drugi fensi šmesni jabolčno-in-nič-drugega svetišče.
Kako je drugje nimam pojma, jaz sem recimo včasih delal za večjo čezlužno IT firmo in sem tam za Applove izdelke (v fizični jabolčni štacuni) imel 10% popusta kot "corporate customer". V bistvu je na računu pisalo "discount for corporate and government customers", se pravi poleg večjih firm prištejem še celo četo v javnem sektorju, tako da je teh končnih kupcev s popusti tam malo morje, pa še akademsko sfero lahko prišteješ... Ja, Američani so poleg nižjih cen deležni še večjih popustov, na vsakem vogalu.