Biznis s popravilom računalnikov

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
da je v likvidaciji je najbrž posledica stanja na tržišču, kjer pač enostavno ne morejo pošteno zaračunati pošteno opravljene storitve ker je preveč damping ponudnikov... pač v stilu: hej windows sem naložil zdej sem pa mojster. itak večina potem posega po "sosedovem" mulcu ki namesto da bi počistil računalnik enostavno ponovno namesti windowse (in po možnosti zbriše vse certifikate za klik, vse slike, dokumente itd... [cenzura] ga) ampak naredi pa vse skup za 10€

Tocno to! Vecina ljudi tako ali tako ne loci kaj je dobro opravljeno in kaj ni. Ce mu bo sosedov mulc rekel, da se rabi za zagon enega programa logirati kot Janez, ce bo zelel uporabljati drugega pa kot Micka, bo stranka to pocela in se ji bo zdelo normalno.
Zakaj bi placala nekomu 50e, da bi prisel instalirat program pod obema uporabnikoma? Saj niti ne ve, da je to mozno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.182
4.150
113
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Ker racunalnistvo obsega samo kopiranje na usb kljuc?

Za to, da je v postopku likvidacije je itak lahko 100 razlogov. Lahko da je bila tudi cena prenizka.

Glej cena pri takih storitvah se dela "po uri", komot lahko všteješ v uro tudi "stroške obiska". To delajo danes vsi resni serviserji. Da pride serviser za pralni stroj samo pogledat bo računal 10-20EUR pavšala. Potem pa odvisi od tega koliko časa bo delal.

Enako je pri računalniškem servisu na domu. Da pride serviser zaračunaš pavšal, vse ostalo je po uri (oz. po nekem časovnem intervalu). Če bo eno uro samo klikal next ali pa čakal da se sistem preskenira boš računal pač "manj zahtevno opravilo" kar je realno vredno največ 20eur na uro. Enako je kopiranje na USB kjuč, nastavitev nekih nemunosti ki vzmamejo 5 min časa ipd.

Če ti nekdo da za poservisirat server kjer ne sme biti downtimea, ne smeš izgubit podatkov ipd. lahko računaš več (postavka pod "zahtevno opravilo") in taka stranka je logično na to pripravljena. Še vedno pa ne bo cena na storitev ampak na uro dela.

Pri mehanikih je povsem enako, čeprav obstjajo tudi tu pavšali (predvsem na uradnih servisih) to pa predvsem zato ker gre za rutinska opravila in pa določila uradnega "serviserja" (zato da so cene enake in da ni "nelojalne konkurence" znotraj iste skupine).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.182
4.150
113
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
da je v likvidaciji je najbrž posledica stanja na tržišču, kjer pač enostavno ne morejo pošteno zaračunati pošteno opravljene storitve ker je preveč damping ponudnikov... pač v stilu: hej windows sem naložil zdej sem pa mojster. itak večina potem posega po "sosedovem" mulcu ki namesto da bi počistil računalnik enostavno ponovno namesti windowse (in po možnosti zbriše vse certifikate za klik, vse slike, dokumente itd... [cenzura] ga) ampak naredi pa vse skup za 10€

Stečaj je posledica neumnega poslovnega modela.

Sem že napisal "prčkanje po računalniku" je nekvalificirano delo katerega lahko dela skoraj vsak. Trg? Kdor ima računalnik in ga uporablja vsakodnevno spada pod skupino "znalcev", kdor nima računalnika ne rabi podpore.

Izjema in tržna niša so neuki uporabniki, predvsem penzionerji ki nimajo nikogar da bi jih "učil". Teh je pa zelo, zelo malo.

Servis neukih uporabnikov pa je danes več ali manj v domeni raznih brezplačnih tečajev (vseživljensko učenje, simbioza, ...)

Torej trga ni, poslovni model ne funkcionira, zapret štacuno in to je to!
zmaga.gif
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Tako je.

slvn,
eni enostavno vse preveč gledate skozi denar. Pa strošek tu, amortizacija tu in se non stop vrtiš okoli nekih številk in se boriš s samim sabo, če se bodo poglihale ali ne. Zadevo si je treba že v štartu nastaviti tako, da bo stroškov čim manj, potem pa bolj kot ne delati, delati in delati. Pa tudi če si kdaj v minusu, nič hudega, boš že pri drugemu prišel bolje skozi. Podjetništvo je igra. Enkrat imaš, drugič izgubiš, denar se pa pač pretaka sem in tam. Ampak po moje kdor je priden, iznajdljiv, ceni stranke in ni oderuh, bo vedno prišel dobro skozi. Smo pa že zračunali, da ima lahko en računalničar ob ne ravno veliko dela kar lepo plačo.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.668
3.178
113
v lokalni ostariji
sosed je bil kar nekaj časa v več medijih kot "inovativen" ne vem kaj vse... poslovna ideja je dobra(ideja je, da popravijo računalnik pri stranki doma brez dodatnega obremenjevanja strank s odklapljanjem priklaplanjem itd...) in ne mešat popravila na servisu, kjer lahko na enkrat obdeluje 3 ali več računalnikov.

zakaj ni zalaufal? ker je večini pač čisto ok če je vse skupaj malo bolj "amatersko" nameteano. da jim kaj ne špila.. sej itak je računalnik v 90% za igrice ter brskanje po avto net-u... in za to pač plačajo 10€

k
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.812
389
83
Vipavska dolina
ksz
Nikjer nisem opazil kakšen računalnik naj bi bil?
Cena pa je verjetno malce visoka, ampak če imajo take cene objavljene bi moral vsakdo ki jih kontaktira za to vedet sam. Plus tega se da verjetno z marsikaterim servisom dogovorit za obisk na domu. Ampak bo cena kljub vsemu malce drugačna kot če kišto sam prineseš tja.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Že sa račun je napisan šalabajzersko. Pa v prejšnjih postih je nekdo napisal da je bil test servisov v Monitorju in da se sosed ni kaj dobro izkazal.

Ne vem pa zakaj bi stranki zaračunal svojo nerodnost, ko butaš avto. Kaj ima tukaj stranka zraven da mora plačat popravilo avta?
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Tako je kot si zapisal. Enkrat si v minusu, drugic v plusu. Mislis, da si pri takih cenah vedno v plusu?
Kaj, ce naredis totalko na poti do stranke? Mislis, da bo teh 200e to pokrilo?
Ali ce ti stranka po telefonu rece, da ji ne dela mail ti pa ugotovis da je sel disk. Ko poves, da jo bo popravilo kostalo 200e ti rece, da potem pa ne. Spet si v minusu.

Malo je sicer cudno, ko zacnes s tem, da gledamo skozi denar. No jaz ne, ker nisem privatnik. Namesto mene se s tem ukvarjajo sefi. Ampak, ce bi imel firmo, pa ves da bi moral. Strosek tu, amortizacija tu,.. Ja ce ne bos mislil na to, bojo prisle poloznice, ki jih ne bos mogel placati. Cez nekaj let moras imeti nasparano dovolj, da menjas avto, da menjas prenosnike, nakupis nove telefone,... Ce ne bos mislil na to, bo firma zivela samo dokler bo laufal prvi avto in prenosnik. Bog ne daj, da bi rabil avto kako vecje popravilo.

Eni vse zadeve vidite prevec enostavno. Vse je idealno. Stranka poklice, da rabi backup maila in seveda v idealnem svetu, bi res to rabila in res bi ti to vzelo samo pol ure voznje + 15 minut dela pri njej - torej v idealnem primeru je cas za backup maila 1h. Ko pa prides do nje vidis, da je stanje cisto drugacno.

Utisevalec:
Urna postavka je ok ja. Samo nekateri raje vidijo, da dobijo ceno vnaprej. Jaz npr sem ze tak. Ne tole bo kostal 50e + 30e ura. Koliko ur pa boste rabili? Ja bomo videli. Priblizno 3h. Nazadnje pride 5h kar mocno spremeni predvideno ceno. Naj takoj rece 200e in bom sel drugam kjer mi vnaprej recejo - 150e.
Res je, da z urno postavko lahko resis veliko neznank na svoji strani. Prestavis jih na strankino stran. In se vedno se bojo nasle stranke, ki bojo rekle - zakaj si pa rabil 6h za instalacijo sistema? Sosed pravi, da to naredi v pol ure. Ja. Jaz tudi najpogosteje
smile-1.gif
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Že sa račun je napisan šalabajzersko. Pa v prejšnjih postih je nekdo napisal da je bil test servisov v Monitorju in da se sosed ni kaj dobro izkazal.

Ne vem pa zakaj bi stranki zaračunal svojo nerodnost, ko butaš avto. Kaj ima tukaj stranka zraven da mora plačat popravilo avta?

Stranka nima. Ampak ti moras racunati na to, da se ti to lahko zgodi, ko skaces od stranke do stranke. Ti moras vmes dovolj zasluziti, da bos imel za kleparja. Ce ne mislis prej na to in si zastavis, da moras dobiti toliko, da poravnas poloznice in imas za makarone, ti bo slo do prvih nepredvidenih stroskov. In nesreca na poti do stranke je ze nepredviden strosek oz. strosek na katerega nimas dosti vpliva.

Kako bi pa ti to resil? Bi moral zaposleni sam kriti popravilo sluzbenega avta? Verjetno izven delovnega casa, ker ga ne placujes za to, da bo hodil okoli kleparjev med sluzbo.
 
Nazadnje urejeno:

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Nam morebitno škodo trgajo od plače ja. Sej to si lahko tako zastaviš, ampak če ti ljudje niso pripravljeni plačevat višjih cen ti to nič ne pomaga ker sploh dela ne boš imel. Se moraš prilagajat trgu.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Že sa račun je napisan šalabajzersko. Pa v prejšnjih postih je nekdo napisal da je bil test servisov v Monitorju in da se sosed ni kaj dobro izkazal.

Ne vem pa zakaj bi stranki zaračunal svojo nerodnost, ko butaš avto. Kaj ima tukaj stranka zraven da mora plačat popravilo avta?

Stranka nima. Ampak ti moras racunati na to, da se ti to lahko zgodi, ko skaces od stranke do stranke. Ti moras vmes dovolj zasluziti, da bos imel za kleparja. Ce ne mislis prej na to in si zastavis, da moras dobiti toliko, da poravnas poloznice in imas za makarone, ti bo slo do prvih nepredvidenih stroskov. In nesreca na poti do stranke je ze nepredviden strosek oz. strosek na katerega nimas dosti vpliva.

Kako bi pa ti to resil? Bi moral zaposleni sam kriti popravilo sluzbenega avta?
Nima veze, free market has spoken, v Sloveniji ni prostora za podjetje, ki zaračuna 100 evrov za c/p.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Ja. Mogoce so sli pod ceno.
Mislim, jaz lahko načeloma prodajam odpadlo listje za 3 eur/kg, v nekaj tednih propadem in rečem, da sem šel pod ceno. Ne, bila je bedasta ideja, bedast finančni načrt in bedast cenik - skratka podjetje, ki je živelo na račun ubogih.
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Poznam firme, ki take stroske res prelozijo na ramena zaposlenih.

Jaz menim, da takih stvari, kot so vzdrzevanje sluzbenega avta, kritje stroskov nesrece nakup opreme in podobno ne bi smelo viseti na zaposlenemu. To mora kriti firma. Vem pa da ponekod ni tako in da ljudje, ko jim to odbijejo, ne dobijo izplacila niti za minimalno placo po vec mesecev
10.gif
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Poznam firme, ki take stroske res prelozijo na ramena zaposlenih.

Jaz menim, da takih stvari, kot so vzdrzevanje sluzbenega avta, kritje stroskov nesrece nakup opreme in podobno ne bi smelo viseti na zaposlenemu. To mora kriti firma. Vem pa da ponekod ni tako in da ljudje, ko jim to odbijejo, ne dobijo izplacila niti za minimalno placo po vec mesecev
10.gif
Seveda mora: in če trg pravi, da takšne firme ne potrebuje, se pač zapre.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
14.175
1.961
113
Emona / Carnium
Ne vem zakaj bi zaposleni plačeval škodo na zavarovanem službenem vozilu. Drugo so kazni za prometne prekrške ali pa poslovna škoda oz. izpad ali izguba stranke zaradi ponavljajočih "napak" zaposlenega.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.668
3.178
113
v lokalni ostariji
sosed je kar nekaj časa živel in to dobro... je pa res da v času konjukture. sedaj je na trgu toliko več kadra ljudi itd in so določeni, ki prej tega nebi počeli sedaj počnejo to za drobiž,,..
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
če še vedno živijo od tega, potem ne delajo za drobiž, ampak očitno jim še vedno nekaj ostane. Zdej, če mu konec meseca ne ostane 90% prometa, pa že dela za drobiž al kaj?

Pač so manjši dobički, to je pa vse. V minus noben ne dela.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Citat:
Kaj, ce naredis totalko na poti do stranke? Mislis, da bo teh 200e to pokrilo?

Če narediš totalko, ti škodo povrne zavarovalnica. Premija je sicer visoka, ampak se izplača. Kdor dela službene poti z nezavarovanim avtom, si je pa sam kriv, če ne investira v dobro zavarovanje.

Citat:
Ali ce ti stranka po telefonu rece, da ji ne dela mail ti pa ugotovis da je sel disk. Ko poves, da jo bo popravilo kostalo 200e ti rece, da potem pa ne. Spet si v minusu.
Ja, v minusu si par €. Pa ravno to hočem povedati, da je včasih treba požreti kak strošek, ki ga potem kompenziraš z drugimi strankami. Jaz vem, da ni vse idealno in da ne živimo v fantasy worldu, ampak vse se da, če se hoče.

Omenjaš položnice, nakup avtomobila, računalnika ... Dobro, da ne omenjaš še stroškov z družino. Ljudje nemalokrat na veliko zastavljajo stvari, potem jim pa ne znese. V čemu je problem, da odpreš s.p., ga registriraš na domačem naslovu, doma izvajaš ečino popravil in lepo kasiraš. Ko to nekaj časa delaš in si zgradiš ime ter določeno materialno ozadje, pa preceniš, če se splača zadevo širiti. Ni ravno neka težka logika. 6 ur dela, 20€ na uro, znese 2400 na mesec, s tem se da pa že lepo živeti z ne prav veliko dela.
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Jao, jao eni ste mi biseri, stalno bolj mi je jasno zakaj se ne razumem z niti enim uradnim serviserjem.

Čakaš, da stranka najde geslo, potrebno naredit backup maila.......
Odkar so Live CD-ji ne rabiš čakat na nikakršno geslo ampak jih lahko vse zaobideš ali pobrišeš, router resetiraš in nastaviš na novo, če so pozabili geslo itd.

Če na novo nalagaš sistem jih vprašaš katere programe bi še imeli, jih naložiš in narediš Backup kompletnega diska in če se kdaj kaj zgodi, je ta računalnik nazaj naložen z vsemi programi in nastavitvami v roku 10 minut.
Če se sistem ne pobere lahko preko Live CD dostopaš do diska in jim preneseš vse pomembne podatke itd...

Ne razumem nekaterih ko toliko komplicirate s temi windows popravki, saj pa ne rabiš pri stranki čakat, da jih prenese, vklopiš in pustiš da se prenesejo in ob naslednjem zagonu naložijo.Ko bo naslednji update na voljo boste zopet hodili do stranke in ji šli posodabljat zadevo, ki je narejena da se posodobi samodejno?

Enih par biserov tukaj, ki vas očitno dela kot serviserji, bi bilo bolje da zamenjate službo, ker ste očitno z vsem znanjem in iznajdljivostjo ostali 20 let zadaj.