Bencinarji blagi hibridi Renault,Peugeot,Ford

delavec44

Guru
17. dec 2012
3.274
2.291
113
  • Všeč mi je
Reactions: tony

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.301
7.435
113
Zanimivo, jaz pa sem se zadnjič s taksistom peljamjal z Octavio na števcu pa 460.000. Pa ga vprašam, kaj vse ste pa menjali. Pa mi odgovori, turbino in šobe. Nekaj čez 2 jurja stroškov in vozi dalje. Edino liter olja mu sedaj dolije na 5000 kilometrov. Mah, tombola ..
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
3.274
2.291
113
Zanimivo, jaz pa sem se zadnjič s taksistom peljamjal z Octavio na števcu pa 460.000. Pa ga vprašam, kaj vse ste pa menjali. Pa mi odgovori, turbino in šobe. Nekaj čez 2 jurja stroškov in vozi dalje. Edino liter olja mu sedaj dolije na 5000 kilometrov. Mah, tombola ..
To se strinjam, tombola.

Samo sposobnost servisa in odnos principala, ko pride do težav, je pa druga zadeva.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.350
2.416
113
Verjetno so jo.

Večina težav je bila ob menjavi modela.
Če niso tega poštimali do sedaj, lahko kar propadejo

Mogoče pa jim ni v interesu to naredit? Nedavno sem slišal eno zgodbo o stelantis failranem motorju.
1.2 puretech, ali nekaj takega. Leta in leta se ve, da motor garantirano crkne. Rešitev? Nič, ker to predstavlja dober biznis za avtohiše.

To je samo en izmed nešteto primerov, kako si je eu avtoindustrija vsaj polovico groba sama skopala.

Kar pa se teme tiče, zakaj bi sploh hotel kupit blagi hibrid? Ker k manjši porabi ne doprinesejo skoraj nič, narejeni so na hitro in možnost da kaj več crkne je precej večja
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
22.516
11.292
113
1.2 puretech, ali nekaj takega. Leta in leta se ve, da motor garantirano crkne. Rešitev? Nič, ker to predstavlja dober biznis za avtohiše.
Bullshit. Avtohiše imajo točno 0 vpliva na odločitve proizvajalca.
To je bila posledica Tavaresovega stiskanja do konca, da je potegnil KPIje in nagrado. Samo to. Nadzorniki so bili pa debili in namesto, da bi videli, da takšen način dela pelje celotno grupacijo v grob, so mu štango držali dokler ni drek zadel ventilatorja.
Tavaresu itak dol visi, da je pustil pogorišče za sabo.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.350
2.416
113
Nisi razumel. Vse to kar si napisal + šrot motorji so bonus za biznis avtohiš. Torej tavares odločitev, ne odločitev avtohiš
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.516
11.292
113
Ne, ti si napisal narobe. Ti si napisal, da se leta ni nič spremenilo, ker je to bil dober biznis za avtohiše.
Leta se ni nič spremenilo zato, ker je bila to Tavaresova strategija stiskanja do konca in naprej, da je dosegel KPIje.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.828
-9.390
113
Mogoče pa jim ni v interesu to naredit? Nedavno sem slišal eno zgodbo o stelantis failranem motorju.
1.2 puretech, ali nekaj takega. Leta in leta se ve, da motor garantirano crkne. Rešitev? Nič, ker to predstavlja dober biznis za avtohiše.

To je samo en izmed nešteto primerov, kako si je eu avtoindustrija vsaj polovico groba sama skopala.

Kar pa se teme tiče, zakaj bi sploh hotel kupit blagi hibrid? Ker k manjši porabi ne doprinesejo skoraj nič, narejeni so na hitro in možnost da kaj več crkne je precej večja

Je razlika.
Tukaj so težave večinoma z elektroniko.

S stelantisovo mašino voziš, dokler ne crkne. Tukaj pa niti voziti ne moreš, ker imaš stalne probleme
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.696
536
113
Zanimivo, jaz pa sem se zadnjič s taksistom peljamjal z Octavio na števcu pa 460.000. Pa ga vprašam, kaj vse ste pa menjali. Pa mi odgovori, turbino in šobe. Nekaj čez 2 jurja stroškov in vozi dalje. Edino liter olja mu sedaj dolije na 5000 kilometrov. Mah, tombola ..
ja res je tombola
sodelavec je imel octavio 2014, 1.6 tdi siemens šobe, ki so znane po okvarah
prodali pri 480.000, prve šobe prva črpalka, samo redni servisi
Se je pa vozil Kranj - Obala vsakodnevno

trenutno vozim leto mlajšo 1.6 tdi z delphi vbrizgom, tudi zaenkrat deluje brez posebnosti pri 280.000km
 
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla in MrDaco

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.301
7.435
113
Mah ne vem... TDI je brez baterije. TSI, pa je bencinar z baterijo. Jaz se tudi nisem mogel odločit, potem pa sem prišel dokaj ugodno do TDI-ja in sem vzel. Zaenkrat mi ni žal. Samo sem jaz en tak čuden tič... Imam 7km do službe, hkrati pa se vseeno precej fijakam po relacijah MB-PAG ali MB-LJ. Tako da sam presodi. Če imaš več mestne vožnje, potem TSI, če več relacije pa TDI. DSG imata oba, tako da jokanje, ko bo šla mehatronika bo pri obeh :).