Ključni problem v Evropi je da se problematičnih emisij NOx in PM v realnih razmerah (ne tisti zahecni testi) ne preverja redno na tehničnih pregledih. Kar seveda ni naključje temveč rezultat vztrajnega lobiranja avtoindustrije. Ko pridejo ven neodvisni rezultati, se industrija izgovarja, da ti testi niso ponovljivi in blablabla, ampak to so ceneni izgovori, saj je vsem jasno zakaj so NEDC in tudi WLTC testi tako "prizanesljivi". Kaj se zgodi če testiranje izvedeš resno tako kot so v Ameriki se pa tudi lepo vidi - večina dizlov tam ne prodaja, WV pa svojih problematičnih avtov sploh ne zna popravit! V Evropi je bil popravek za amaroka patetičen - kao so popravili in odstranili goljufivo kodo, emisije na cesti pa so ostale 10x višje od limita ("because we can"???).
Zatečeno evropsko stanje je tako, da oznaka EURO6 praktično ne pomeni nič. Proizvajalci so si menda izgovorili še tri leta prehodnega obdobja, v katerem se na cesti ne spremeni nič, tj v štacunah še vedno legalno prodajajo onesnaževalce. Po tem naj bi to začeli nadzirat, ampak za začetek z nekimi 200% dopustne kršitve
Zato je kar za pričakovat, da bodo mesta, kjer so težave z emisijami, za dizle zaprla centre. Anekdotično so v Nemčiji najavili, da bodo za zeleno ekovinjeto že letos dvignili zahtevo iz EURO4 na EURO6. Anekdotično zato, ker med EURO4 in EURO6 dizli v praksi ni razlike, tj gre samo za spodbudo ljudem naj zamenjajo svoj dve leti star avto za novega enako umazanega...
Poleg tega se je izkazala bizarnost, da čip tunerji lahko mirno odstranijo vso "eko navlako ki duši motor", pa na tehničnem tega ne bo nihče opazil, če bo vse na izgled serijsko.
Pri bencinarjih je bilo tradicionalno težav manj, ker so se tipično problematične stvari (CO, HC) tudi merile na tehničnem. Zadnje čase pa pomanjšani turbobencinarji (z višanjem kompresije v lovu za nižjo porabo) tudi že lovijo dizle s PM in NOx, kar tradicionalno ni bil problem in kjer prav tako ni nadzora na tehničnih.
Zatečeno evropsko stanje je tako, da oznaka EURO6 praktično ne pomeni nič. Proizvajalci so si menda izgovorili še tri leta prehodnega obdobja, v katerem se na cesti ne spremeni nič, tj v štacunah še vedno legalno prodajajo onesnaževalce. Po tem naj bi to začeli nadzirat, ampak za začetek z nekimi 200% dopustne kršitve
Zato je kar za pričakovat, da bodo mesta, kjer so težave z emisijami, za dizle zaprla centre. Anekdotično so v Nemčiji najavili, da bodo za zeleno ekovinjeto že letos dvignili zahtevo iz EURO4 na EURO6. Anekdotično zato, ker med EURO4 in EURO6 dizli v praksi ni razlike, tj gre samo za spodbudo ljudem naj zamenjajo svoj dve leti star avto za novega enako umazanega...
Poleg tega se je izkazala bizarnost, da čip tunerji lahko mirno odstranijo vso "eko navlako ki duši motor", pa na tehničnem tega ne bo nihče opazil, če bo vse na izgled serijsko.
Pri bencinarjih je bilo tradicionalno težav manj, ker so se tipično problematične stvari (CO, HC) tudi merile na tehničnem. Zadnje čase pa pomanjšani turbobencinarji (z višanjem kompresije v lovu za nižjo porabo) tudi že lovijo dizle s PM in NOx, kar tradicionalno ni bil problem in kjer prav tako ni nadzora na tehničnih.