bedaki na cesti

Pepe

Guru
20. sep 2007
14.023
5.658
113
Kazni izkoriščevalce NMP lukenj so že sedaj in so gotovo primerne. Slab pa je nadzor, ker je samo z živimi ljudmi. Če bi bile vsaj avtoceste pokrite z radarji in kamerami, ki bi bile sposobne ugotavljati varnostno razdaljo in izkoriščanje pasa za reševalna vozila, bi bil red. Brezveze DARS jamra, da se vozniki ne držijo njegovih priporočil in omejitev. Povsod po svetu so množice lahko "vzgojili" samo z nadzorom. Ne gre drugače.
Včeraj se je nekdo na Štajerskem naučil, da kmetijski stroj lahko prevrne tudi na cesti, ne samo na terenu.

1762928644689.png
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
3.346
2.334
113
Ravno včeraj imel obnovitveno PP za službo in smo imeli tabelo glede oživljanja in defija (približno):
če čakaš na PGD, ki prileti v 10 min in začne oživljat + defi =0-2% preživetja
Če sam oživljaš + defi v 10 minuti = 5% preživetja
Oživljanje + defi v 6minuti = 20%
Oživljanje + defi v 4 minuti = 40%

Ne me točno za številke držat, mogoče je zadnja nizka, prvi trije procenti so pa točni...

In se je razvila potem debata, če bi morali koga oživljati znotraj firme... Defi je v avli, firma je okol 200x200m... pa smo bili takoj vsi mnenja, da ne bi zneslo v 4 min defi prožit. Recimo da bi zneslo v popolnih okoliščinah: torej hitro prepoznati zastoj, imeti enega ki ve kaj dela in prevzame kontrolo, da drugi leti po defi, da ne bo prvič gledal defija, ampak je vsaj enkrat slišal / imel v rokah, da ga zna uporabljat, ne da gleda navodila... potem bi zneslo 4 min.
Če odšteješ večja mesta, kjer imajo NMP center, so v večini primerov prvi posredovalci PGD (naš primer: NPM vsaj 20 min do kraja)

Ker smo v temi Bedaki na cesti: koliksna naj bo kazen za izkoriščevalce NMP lukenj: ko ljudje zasledujejo rešilca, da se prebijejo skozi gužvo?

In kaki so procenti, če nimaš defija in samo oživljaš?
 

kajn

Guru
5. okt 2007
3.185
2.140
113
Iskajoč brata
ne vem... načelo smo govorili, da pridejo prvi posredovalci, ki pa imajo defi... je pa omenil da je že več kot 3000 defijev v SLO,
v našem kraju (5k ljudi) jih so trije javni, potem pa še ene par zasebnih (v podjetju)
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.583
172
63
Ponovi vajo!

(1) Vozila s prednostjo in vozila za spremstvo so motorna vozila, na katerih se za izvršitev določenih nujnih nalog uporabljajo posebni svetlobni in zvočni znaki.

(2) Posebni svetlobni in zvočni znaki so:

1. Na vozilu s prednostjo:

– najmanj dve posebni opozorilni svetilki, ki oddajata svetlobo modre barve (v nadaljnjem besedilu: modra svetilka). Ne glede na to določbo se sme za zagotavljanje prednosti na vozilih policije brez policijskih oznak izjemoma uporabljati samo ena modra svetilka. Ta svetlobni znak se sme na teh vozilih uporabiti tudi za opozarjanje na nesrečo, zgostitev prometa ali druge okoliščine, ki predstavljajo nevarnost za udeležence cestnega prometa;

– zvočni znak spreminjajoče se frekvence (sirena).

2. Na vozilu za spremstvo:

– posebni opozorilni svetilki, od katerih ena oddaja svetlobo modre barve in druga svetlobo rdeče barve (v nadaljnjem besedilu: rdeča in modra svetilka);

– zvočni znak spreminjajoče se frekvence (sirena).

Modra oziroma rdeča in modra svetilka se uporabljata skupaj s sireno. Na vozilih s prednostjo ali vozilih za spremstvo se lahko uporablja tudi svetlobni znak z dolgima žarometoma, ki enakomerno izmenično utripata, vendar le podnevi.
Tko je opredeljen v zakonu ampak nimas absolutne prednosti. Ce gres cez rdeco in vate poc eden, ki je sel cez zeleno si ti kriv
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
35.318
17.815
113
Tko je opredeljen v zakonu ampak nimas absolutne prednosti. Ce gres cez rdeco in vate poc eden, ki je sel cez zeleno si ti kriv
Nihče nikjer ne trdi, da ima vozilo s prednostjo absolutno prednost. Bili sta pa ovrženi dve napačni domnevi in sicer to, da za vozilo s prednostjo veljajo enaka pravila kot za ostale udeležence ter da reševalno vozilo ne spada med vozila s prednostjo in to oboje branje predhodno večkrat izpostavljenega člena veljavne zakonodaje popolnoma demantira.
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.583
172
63
Nihče nikjer ne trdi, da ima vozilo s prednostjo absolutno prednost. Bili sta pa ovrženi dve napačni domnevi in sicer to, da za vozilo s prednostjo veljajo enaka pravila kot za ostale udeležence ter da reševalno vozilo ne spada med vozila s prednostjo in to oboje branje predhodno večkrat izpostavljenega člena veljavne zakonodaje popolnoma demantira.
Jah, na terenu ce vprasas luckarje (tko policiste nmp gasilce), oni zmeri trdijo da "prosijo" za prednost in na semaforiziranih kriziscih pri rdeci bolj kot ne ustavijo, ker folk velik kljub luckam se kr pelje cez, tud po dva trije naenkrat. v jugi se pa spomnm, da k je blo konvoj spremeljevalnih (modro rdeca) en tip ni ustavu takoj in je sel malo naprej in je iz konvoja eden direkt vanjga prtegnu, sli ven pa v drug avto konvoja pa naprej. Kako so pa potem to resevali pa nism bil vec zravn
 
  • Wow
Reactions: Samo Svoj

delavec44

Guru
17. dec 2012
3.346
2.334
113
Ne vem zakaj mešaš vozila na nujni vožnji s spremstvom varovane kolone. Slednji imajo več pravic in se naj ne bi ustavljali nikjer. Po navadi so zraven spremljevalna vozila, ki v naprej blokirajo križišča.