No commentNam pa vsaj promet umirijo, ko kolesarijo na dotičnem odseku.

No commentNam pa vsaj promet umirijo, ko kolesarijo na dotičnem odseku.
To je to, ja.Nas so učili, da so trije že skupina, ki mora hoditi po desni.
Huh, moje izkušnje niso take. Regionalke so res kar poštimane, lokalne ceste pa marsikatere na istem nivoju kot pri nas.tu cez severno mejo se začne razviti zahod...drugi svet.
ene udarne luknje na 1000km AT cest., tudi lokalnih. Krejzi.
Ti očitno privzeto jemlješ, da samo prvi pešec gleda, drugi so pa slepi, zato ti logika ne štima. Morda so kateri pešci res taki, ampak ko jaz (ali družina) hodimo ob cesti, vsi gledamo naprej. Ne hodimo en zraven drugega, temveč en za drugim in vsi gledamo naprej. Če se približuje kritičen avto ali pa morda vlačilec, potem enostavno vsi stopimo dol s ceste. Če bi hodili po desni strani, potem ne vidiš, kaj se dogaja za teboj in kot je en napisal, jaz nisem človek, ki bi svoje življenje (ali življenje družine) stavil v roke nekemu neznancu, ki je po možnosti živčen, na robu zloma, omamljen ali še kaj tretjega.Nimam komentarja. Sem mislil, da smo kot družba sprejeli, da se po cesti vozi in hodi po desni, pa očitno ne. Opominjam še, da takšnega obnašanja pešcev na cesti vozniki nismo vajeni. Če bo štala, bo seveda skupina pešcev, ki običajno ne zmore tako hitro skočiti s ceste kot en sam pešec, bolj fizično nadrajsala kot avto.
Ko sem prebral Postojna - Reka, sem se zamislil.Ne razumem voznikov, ki voziijo tako agresivno na cestah, ki so polne turistov....
Na cesti Postojna - Reka, sem doživel 2 prehitevanja v škarjice, vožnjo cm za ritjo, odletavanje na levi pas....
Zadeva bi bila enostavno rešena, če bi vsi ti mečkači imeli vsaj malo pameti v glavi in malo strpnosti in razmišljanja do ostalih. Na večini cest je kar nekaj možnosti za to, da se ustaviš in spustiš ostale naprej, ampak ne, ni varijante.Se pa strinjam s prej omenjenimi, da so turisti z avtodomi, ki po regionalkah vozijo z manj kot 50 % dovoljene hitrosti, pravi test živcev in potrpljenja.
Recimo meni ni jasno pri skupinah kolesarjev, da se vozijo skupaj. To jih praktično na skoraj nobeni cesti ne moreš varno prehiteti, ker so raztegnjeni na dolžino recimo 50-100m, pa tudi če vozijo po en. Meni je logično, da če si v skupini in delaš gnečo, da se razdeliš po največ dva, vmes je pa razlike za par avtomobilov, tako da lahko avtomobili varno prehititijo po dva kolesarja tudi na krajši ravninah. Sem pa to taktiko sedaj opazil nekajkrat pri starejših turisti z električnimi kolesi.Kolesar je načeloma najožji udeleženec v prometu. Če imate zaradi njih težave ker vam odžirajo prostor na cesti, ostanite doma in jih od tam pošiljajte na trenažerje. Utiševalec, glede avtodomov čez soriško, pojdi jokat lastniku in upravljalcu pza-ja na vrhu. V nedeljo sem čez korensko sedlo iz avstrijske strani navzgor s 3.5t AD prehitel dva mečkača. Brez drame.
Ce hoces da upostevajo predpise jih je potrebno poslati v osnovno šolo:" Huh, čudno da se nismo že vsi pobili na cesti."
Izpadel bom legalist: kar lahko naredimo je, da vsi upoštevamo predpise...
Tu operiraš z domnevo, da se dotični zaveda da ima kolono za sabo. To pomoje ne drži. Ti imajo večinoma toliko opravka z vožnjo oz je to za njih tako intenzivna/stresna operacije, da se niti v sanjah ne zavedajo da so ovira na cesti.Zadeva bi bila enostavno rešena, če bi vsi ti mečkači imeli vsaj malo pameti v glavi in malo strpnosti in razmišljanja do ostalih. Na večini cest je kar nekaj možnosti za to, da se ustaviš in spustiš ostale naprej, ampak ne, ni varijante.
Mah ne vem no. Predvidevam, da vsi le niso gluhi in slišijo trobljenje zadaj.Tu operiraš z domnevo, da se dotični zaveda da ima kolono za sabo. To pomoje ne drži. Ti imajo večinoma toliko opravka z vožnjo oz je to za njih tako intenzivna/stresna operacije, da se niti v sanjah ne zavedajo da so ovira na cesti.
Te stvari bi bilo treba reševati na zdravniških pregledeh. Nekdo ki se s solidnim avtom ni sposoben peljati po omejitvah po pregledni suhi cesti pač ne bi smel imeti izpita.
Strinjam se glede varnosti hoje in kolesarjenja po nekaterih prometnih cestah. Sam še nisem hodil po AC ali hitri cesti, glede istalih sem pa napisal svoje mnenje, ki se ga bom držal. Če bo kazen, jo bom pač plačal."Ti očitno privzeto jemlješ, da samo prvi pešec gleda, drugi so pa slepi, zato ti logika ne štima. Morda so kateri pešci res taki, ampak ko jaz (ali družina) hodimo ob cesti, vsi gledamo naprej. Ne hodimo en zraven drugega, temveč en za drugim in vsi gledamo naprej. Če se približuje kritičen avto ali pa morda vlačilec, potem enostavno vsi stopimo dol s ceste. Če bi hodili po desni strani, potem ne vidiš, kaj se dogaja za teboj in kot je en napisal, jaz nisem človek, ki bi svoje življenje (ali življenje družine) stavil v roke nekemu neznancu, ki je po možnosti živčen, na robu zloma, omamljen ali še kaj tretjega."
Jaz sem tukaj malo kolesce v prometu, logiko je postavil zakonodajalec.Razen prvega se zdijo naslednji pešci veliko bolj slepi, ker čez prvega ne vidijo ali pa niso tako pozorni kot prvi ipd. ... Sam apriori problema, da bi kar prekrižal hojo po desni, ne zaznavam tako resno, ker, kot sem omenil, se vsi kolesarji vozijo po desni, pa so podobno visoko ogroženi.
Obenem problematiziram, da vozniki skupine pešcev (kaj šele kolesarja) ne pričakujemo po levi, saj se nam s hojo še približujejo. (Ta zadnja skupina pešcev, ki sem jo srečal, da je hodila po levi - kar po Trzinski obvoznici - so bili vsako jutro po trije Afganistanci ob tisti migrantski krizi.)
V bistvu pa smo prišli do sklepa, ki se mi zdi smiselen: kot pešec na kaj več kot vaški cesti raje ne hodi. Prenevarno je. Če ni pločnika, tam ne hodi peš. Če naletiš na pravega osla za volanom, ki ni pozoren, je dovolj prehiter in so okoliščine dovolj nevarne (ovinek, slaba vidljivost,...) se lahko slabo konča.
In tudi biti kolesar na običajni regionalki ni nič manj nevarno. Pred časom sem se vozil iz Bohinja proti Bledu, pred Bledom se začne kolesarska steza, ampak prej je pa ni. In na regionalki, kjer je bilo veliko prometa, hitrosti pa visoke, srečam familijo (starša - eden celo še s kolesarsko prikolico za malčka, ter še dva majhna otroka - na uč premlada, da bi imela kolesarski izpit), ki tam prodaja glavo na prodaj... In si zabrundam v brado: pa porkaduš, ljudje, kaj počnete tukaj... Prenevarno je.
Torej kolesarji da, židje v rent a carih pa neGlede kolesarjev - vsaj tukaj na Gorenjskem se je letos pojavil nov idiotski trend. Pripelje češki ali slovaški bus s prikolico in recimo na Blejski Dobravi pri britofu skipa ven 50 kolesarjev, ki se potem preko 10% klanca na Kočno zapeljejo proti Bledu in Bohinju. Dodaj avtodome iz avtoceste proti Bledu tam čez, lokalce, traktor, kamione s hlodovini. žide v rent-a-carjih, avtobuse in 2x preozko cesto, pa imaš heart attack situacijo.... to pa dejansko bi prepovedal....
Tle več ne morem kot citirati babico Jadrana Krta: pravila so za to, da se jih ubogaMah ne vem no. Predvidevam, da vsi le niso gluhi in slišijo trobljenje zadaj.
Ampak ja, verjetno je kar nekaj tudi takih.
Strinjam se glede varnosti hoje in kolesarjenja po nekaterih prometnih cestah. Sam še nisem hodil po AC ali hitri cesti, glede istalih sem pa napisal svoje mnenje, ki se ga bom držal. Če bo kazen, jo bom pač plačal.
Morda komentar, da voznik ne pričakuje skupine ljudi na levi strani? Bullshit, kaj pa če skupina ljudi upošteva zakon in hodi po desni strani? Razlika v hitrosti je zanemarljiva. 8km/h
Me zanima koliko kazni policaji napisejo takim voznikom.Tu operiraš z domnevo, da se dotični zaveda da ima kolono za sabo. To pomoje ne drži. Ti imajo večinoma toliko opravka z vožnjo oz je to za njih tako intenzivna/stresna operacije, da se niti v sanjah ne zavedajo da so ovira na cesti.
Te stvari bi bilo treba reševati na zdravniških pregledeh. Nekdo ki se s solidnim avtom ni sposoben peljati po omejitvah po pregledni suhi cesti pač ne bi smel imeti izpita.
Približno eno na dan. Vir. https://www.zurnal24.si/avto/kazen-ker-vozite-prepocasi-globa-120-evrov-341059Me zanima koliko kazni policaji napisejo takim voznikom.
Itak da je kačo lažje. Kačo lahko na bankino stisneš... Pa je vseeno veliko lažje, VARNO, prehiteti "traktor", kot pa kačo, ki je dolga kot šlepar...
Zakaj zgoraj omenjeni predlog dva po dva z varnostno za par avtomobilov vmes ne pride v poštev? Tudi bolj varno je, da se med seboj ne zapletete v padec, kot recimo “traktor”.Torej še ena smotana tema o kolesarjih:
Ekipa 5 do 8 kolesarjev kolesari 1x tedensko skupaj. Niso profiti, so pa boljši amaterji, tako da so na cesti s hitrostjo ranga 40km/h na ravnini... Kako naj torej kolesarijo?
Po pravilih bi morali eden za drugim, znotraj pol metra od roba ceste.. To pomeni, da je kača dolga za dolžino šleparja. Druga možnost je, da vozijo v skupini, kot grupa, in so široki in hitri kot en traktor na cesti. V tem primeri bi morali po pravilih imeti spremjevalni avtomobil, torej so v prekršku....
Na Bledu in okolici imaš itak ogromno prepovedi zaradi velike gužve celo sezono, ki pa jih nihče ne upošteva, saj redarji zelo slabo kontrolirajo. Tako srečuješ na ozkih gozdnih cestah, namenjenih samo lokalnim prebivalcem ali celo samo lastnikom zemljišč, turiste z avtodomo, prikolicami, z avtomobili jih je pa itak malo morje. Primer je naprimer cesta na Piškovce, kjer je bližnjica do Bleda, pa skozi Koritno, da ne govorim o cesto (bolj pot) mimo Šobca, kjer srečuješ vse živo registracij, čeprav je pot samo za lastnike zemljišč. Ni čudno, da so lokalci nastrojeni proti turistom in vsakodnevno prihaja do incidentov( vožnja ali hoja po sredini ceste, nočejo se umakniti, verbalni spopadi, kazanje fakičev....), samo še fizični spopad manjka. Bolj gre sezona proti koncu, slabša je situacija.Glede kolesarjev - vsaj tukaj na Gorenjskem se je letos pojavil nov idiotski trend. Pripelje češki ali slovaški bus s prikolico in recimo na Blejski Dobravi pri britofu skipa ven 50 kolesarjev, ki se potem preko 10% klanca na Kočno zapeljejo proti Bledu in Bohinju. Dodaj avtodome iz avtoceste proti Bledu tam čez, lokalce, traktor, kamione s hlodovini. žide v rent-a-carjih, avtobuse in 2x preozko cesto, pa imaš heart attack situacijo.... to pa dejansko bi prepovedal....