1. 300 naredi praktično vsak normalen EV, razen, če tiščiš po ACKer ne živimo v idealnem svetu je to daleč od renice.
1. razen nekih long range modelov je realni doseg 200-300km, odvisno od letnega časa
1.1 predpostavljamo, da se voziš 50km do službe. Prideš domov, pa te kličejo, da nujno pridi nazaj, ali pa se kaj zgodi staršem - boš že cepetal na mestu, ko bo elektrika kapljala v avto (seveda nisi dal takoj polniti, ker si čakal ugodno tarifo ponoči)
1.2 se voziš par km na delo, sproti še mulce pelješ v šolo. Kupovati EV, domačo polnilnico in sončnico je še večji debilizem, kot nakup dizla za take kratke relacije
2. roke na pumpi si mažeš enako kot v trgovini, kjer šlataš sadje in zelenjavo
2.1 imaš veliko samopostrežnih črpalk, črpalk z več okenci, 15 minut nisem še nikoli čakal nikjer
3. top parkirna mesta z pipicami so lahko zasedena ali v okvari, pa se potem daj voziti 15minut po mestu, da najdeš drugo pipico
4. razen če avta ne tiščiš nad 3000 obrati, pri vožnji slišiš enake reči kot električist - gume, veter, možnost avtomatskega menjalnika
5. vleči Silvio v debato o elektro avtih je kot vleči porno zvezdo v debato o nunah. SR20, ročni menjalnik in pogon zadaj - to je poanta športnega avta.
1.1 Če imaš 50 km do službe, imaš po povratku še za 200 km (če je bilo 300 dosega). Torej greš lahko še 2x v službo
1.2 Ne glkede na tip pogona si mora vsak sam zračunatm, kaj se mu splača - finančno in časovno. Imamo doma študentko, ki bi na javnem previzu zgubila 3 ure na dan, kadar dela in gre na faks, pa smo 7 km zračne črte od centra Lj. Z avtom porabi 45 min.
2. Drži
2.1 Jaz tu ne, z EV
3. V Lj na primer je od polnilnice do polnilnice par 100 m, 15 še peš ne. In itak se redko polni na javnih
4. Ja resno, ja. Plus: ko pogledaš EV z avtomatikom, tih in s podobno konji, ni nič cenejši od EV
5. Se strinjam. Čeprav ročni menjlanik ni mus, DSG, PDK in podobno ali dober avtomatik je ravno tako OK: Razen za driftat, tam pa pač rabiš sklopko.