bedaki na cesti

Corvette

Majstr
6. nov 2008
451
328
63
Danes sem v praksi sprobal zgoraj opisano "egoistično-kretensko" hipotezo in ves čas po AC vozil z dolgimi bi-xenon, ca. 30 km okoli 2. ure zjutraj. Nasprotnega prometa kar nekaj, v mojo smer sem dohitel samo enega, tako da idealni pogoji za test.

Poblendal ni niti eden od nasproti vozečih, kar me je šokiralo. Avtomatika na VAG je kot ponavadi parkrat zatajila in pustila dolge. In tukaj sem naletel na zanimiv efekt: če voziš z dolgimi in jih ne ugasneš pravočasno (= čim opaziš nasproti vozečega), bodo tvoje dolge prej ugasnile njegovo "dolgo" avtomatiko, kot če po predpisih pravočasno zasenčiš luči in pustiš nasproti vozeči super-truper implementaciji, da te slepi naprej. Pa to je super!

Na koncu sem vklopil še "Balkan-Gastarbaiter" mode in vozil z ročno vklopljenimi dolgimi - prav tako ni nihče blendal :)

Zaključek: res se splača bit egoističen kreten, vožnja je bila umirjena in prav nič se nisem sekiral. Bodo že poblendali, če bo koga motilo - in očitno "nikogar" to ne moti, vrhunsko. Kot kaže, par let star VAG-ov bi-xenon tudi v dolgem režimu sveti manj moteče kot določeni novodobni LED žarometi s slabo zasnovo.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jonny77

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.826
7.480
113
Si vozil po takem odseku, ali takem z visoko ograjo na sredini?


1000014526.jpg
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.349
1.414
113
Danes sem v praksi sprobal zgoraj opisano "egoistično-kretensko" hipotezo in ves čas po AC vozil z dolgimi bi-xenon, ca. 30 km okoli 2. ure zjutraj. Nasprotnega prometa kar nekaj, v mojo smer sem dohitel samo enega, tako da idealni pogoji za test.

Poblendal ni niti eden od nasproti vozečih, kar me je šokiralo. Avtomatika na VAG je kot ponavadi parkrat zatajila in pustila dolge. In tukaj sem naletel na zanimiv efekt: če voziš z dolgimi in jih ne ugasneš pravočasno (= čim opaziš nasproti vozečega), bodo tvoje dolge prej ugasnile njegovo "dolgo" avtomatiko, kot če po predpisih pravočasno zasenčiš luči in pustiš nasproti vozeči super-truper implementaciji, da te slepi naprej. Pa to je super!

Na koncu sem vklopil še "Balkan-Gastarbaiter" mode in vozil z ročno vklopljenimi dolgimi - prav tako ni nihče blendal :)

Zaključek: res se splača bit egoističen kreten, vožnja je bila umirjena in prav nič se nisem sekiral. Bodo že poblendali, če bo koga motilo - in očitno "nikogar" to ne moti, vrhunsko. Kot kaže, par let star VAG-ov bi-xenon tudi v dolgem režimu sveti manj moteče kot določeni novodobni LED žarometi s slabo zasnovo.
Jaz sem delal kar precej testov z temi "avtomatskimi" dolgimi. In blenda jih več kot si misliš ne pa vsi.
Težava je v tem da na določenih delih AC ne vidiš blendanja nasprotne strani, saj so njihove luči za ograjo in ga težje opaziš.
Še posebej imaš težave z opazovanjem če si bolj manjše rasti... Jaz pri 190+ precej hitreje opazim blenadnje na nasprotni strani
kot pa nekdo, ki je 170. Testirano...

Ampak da pričakuješ od idiotov z papirji da bodo ugasnili avtomatiko na AC so prej sanje kot kaj drugega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette

Corvette

Majstr
6. nov 2008
451
328
63
AndrejD, me veseli, da so še komu zadeve jasne. Drži tudi, da če sediš nizko zaradi avta in/ali višine, se to kasneje opazi. Mene moti še toliko bolj, ker sem med višjimi in v višjem avtu.

Hec je tudi v tem, da če ima avtocesta rahel naklon ali klance (kar ga gorenjska ima), se to pozna še toliko bolj, kot če je ravnina in so luči večinoma pod nivojem ograje. Takrat jih tudi avtomatika težko zazna in slepijo manj kot v primeru naklona oz. klancev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ahmed