Navadno krožno križišče je dobra rešitev za malo prometa. Za (pre)gost promet se mi zdi semafor boljši.
Ne vem, zakaj bi se morali smejati tujcem, ki neke rešitve niso vajeni. Lahko pogledamo kar pred svojim pragom. Prvega maja dopoldne sem šel z avtodomom proti Italiji in zanimivo dogajanje na avtocesti. Brez tovornjakov, večina slovenskih tablic od tega večina LJ, ker je verjetno tam največ registriranih vozil. Promet na primorski avtocesti je bil malce zgoščen. Ve se, da sem se skoraj sam peljal v vrhniški klanec skrajno desno. OK, zgoraj nobenega problema, ker smo se s počasnejšimi vozili vključevali levo. Vozniki počasnejših vozil so v poprečju verjetno bolje usposobljeni, ker praviloma delajo več km. Zanimiva situacija, ko je pred Lomom modernejša rešitev, kjer se trije pasovi zožijo na dva z leve. Zastoj. Ljudje so se že "doma" postavili na skrajno levi pas, cel čas se trudijo, da so na skrajno levem pasu in potem pride situacija, da se morajo razvrstiti desno. Nemogoče opravilo. "Njegovega pasa" je zmanjkalo, kaj storiti? Gremo po zavori ...
Cel čas po prehitevalnem pasu vozijo tudi tisti, ki imajo pripeto prikolico zadaj z nekim tovorom in običajno niso ravno najhitrejši. Verjetno tudi niso nikoli v življenju preverili, koliko se jim je podaljšala zavorna pot zaradi prikolice brez naletne zavore.