Če pride poškodba do pleha, bo seveda rjavelo. Če boš dal barvati pokrov motorja, daj potem čez še eno prozorno zaščitno folijo, da se zaščitiš pred nadaljnimi poškodbami.
Je pa zanimivo, kako je kvaliteta zaščite različna pri razičnih proizvajalcih. Npr. na službenem parkirišči se Ford S-Max-om barva kar lušči na točkah, kjer so kamenčki zadeli pokrov in to se lušči v velikost nohta. Spodaj pa ven gleda pocinkani del, nekje tudi že rjaveči pleh.
Npr. pri Amperi pa kamenček v 99% odbije majhen košček laka in barve, temeljna barva je v 99% še vedno nedotaknjen, do cinka pa res pride zelo redko in mora biti močan udarec kamna (npr. lansko leto, ko mi je na trzinki priletel od košnje v vrata).
Je pa zanimivo, kako je kvaliteta zaščite različna pri razičnih proizvajalcih. Npr. na službenem parkirišči se Ford S-Max-om barva kar lušči na točkah, kjer so kamenčki zadeli pokrov in to se lušči v velikost nohta. Spodaj pa ven gleda pocinkani del, nekje tudi že rjaveči pleh.
Npr. pri Amperi pa kamenček v 99% odbije majhen košček laka in barve, temeljna barva je v 99% še vedno nedotaknjen, do cinka pa res pride zelo redko in mora biti močan udarec kamna (npr. lansko leto, ko mi je na trzinki priletel od košnje v vrata).