V decembru sem na bankomatu NLB dvigoval denar. Postopek je potekal normalno, vendar na koncu mi bankomat ni dal denarja. Nisem bil pozoren, kaj se je zgodilo oz. kaj je pisalo na ekranu, zato sem postopek dviga ponovil. Na ekranu se je izpisalo, da sem prekoračil dnevni limit. Potem sem pogledal še stanje, bilo je dovolj denarja na računu(ok, to, da me je bremenilo za dvig nisem vedel). Šel sem še na drug bankomat, kjer mi je izpisalo isto. S prazno denarnico sem šel domov in drug dan šel dvignit denar. Potem pa sem na spletni banki čez kakšen dan opazil, da so me bremenili za dvig, ki ga nisem opravil. Klical sem na NKBM, kjer so me poslali na NLB. Iz NLB so me poslali nazaj na NKBM(tam sem komitent). Moral sem osebno v Ljubljano vložit reklamacijo. Čez nekaj dni me je iz Lj klicala referentka, če so me obvestili o tem, da so zadevo rešili in da mi bo denar vrnjen. Seveda me ni obvestil nihče, ampak ok, važno da sem dobil teh 50€ nazaj.
Na zadevo sem že pozabil, ko so me danes klicali iz banke, da mi bodo denar trgali iz računa, češ da je denar v kaseti "štimal". Na to se sicer lahko pritožim, ampak je strošek, če sem prav razumel preko 500@!!!!!????
Torej sem popušil 50€, stroške dviga, stroške vpogleda na stanje na bankomatu in stroške poti v Ljubljano!!!
Ko sem jim omenil, da je pri bankomatu kamera niso hoteli nič slišati, tudi o tem, da je denar mogoče ostal v reži ne!?
Na zadevo sem že pozabil, ko so me danes klicali iz banke, da mi bodo denar trgali iz računa, češ da je denar v kaseti "štimal". Na to se sicer lahko pritožim, ampak je strošek, če sem prav razumel preko 500@!!!!!????
Torej sem popušil 50€, stroške dviga, stroške vpogleda na stanje na bankomatu in stroške poti v Ljubljano!!!
Ko sem jim omenil, da je pri bankomatu kamera niso hoteli nič slišati, tudi o tem, da je denar mogoče ostal v reži ne!?