Mogoče kdo ve, ali ima Banggood kakšno vmesno pisarno v EU za pošiljanje vrednejše robe v garancijsko popravilo, kot ima to urejeno Gearbest, kjer pošlješ npr telefon v Španijo in potem oni naprej urejajo. Ali je treba pri Banggood vse direktno nazaj na Kitajsko njim poslati v popravilo?
V primeru uveljavljanja garancije , se pošlje mail na
cservice@banggood.com ali se uporabi to povezavo
https://www.banggood.com/Contact-Us_hi1...(priporočam mail)
Banggood nima servisa v EU. Podobno kot Hong Kong Goldway , s tem da ti Paypal služi kot dodatno varovalo.
Splošni pogoji so taki :
https://www.banggood.com/Return-policy_...
Npr: za pametni telefon. Garancije je eno letna.
V primeru težav , čimprej napiše mail na
cservice@banggood.com in opišeš napako. Oni ti odgovorijo in večkrat zahtevajo fotografije ali kratek videoposnetek (maks. 19mb), ki jasno prikazuje težavo oz. napako. Nato vsak primer obravnavajo individualno.
Kasneje, če pride do spora, lahko zagroziš tudi s Paypal-om. In nato vključiš v reševanje tudi Paypal (poslane mail lahko uporabiš kot dokazno gradivo).
Če želiš izogniti težavami s reklamacijami , kupuj preverjene kitajske znamke, npr Xiaomi.
Sam se raje izognem pošiljanju telefona nazaj na Kitajsko (ker izgubiš ogromnega čas), tako da na koncu spora, zahtevam delni refund. Moja izkušnja pa je da s preverjenimi znamkami ni težav.