"Je bil kdo že uspešen z reklamacijo?" JA
Moj nasvete je tak :
1. Prvo pošlješ mail na cservice@banggood.com - opišeš napako .
2. Pripraviš posnetek, iz katere je razvidna napaka., ga takoj pošlješ ko dobiš odgovor. (jaz shranim posnetek na youtube)
3. Če rešitev ni sprejemljiva zagroziš s PAYPAL-u - Po mojih izkušnjah v takih primerih VEDNO pomaga nežno opozorilo supporta s čudežno besedno zvezo Paypal Dispute. Še nikoli mi ni bilo dejansko treba odpret disputa na BG.
4. Sprožiš spor pri paypal-u ( kot dokaz pošlješ vse mail in posnetek - dokaze že imaš pripravljene)
-----
Pač, za spore si je potrebno vzeti čas.
Kjeri projetor pa je to ?
1. Bilo narejeno takoj.
2. Bilo narejeno takoj, ko so to zahtevali v njihovem prvem odzivu. (Edit: video posnetka do danes ni nihče pogledal!)
3. Bilo narejeno, ko sem prejel njihov drugi odziv - prošnjo da naj obrnem projektor na glavo in "tapkam" po njem.
4. Bilo narejeno, ko sem prejel njihov tretji odziv - prošnjo, da naj očistim lečo in poskusim ponovno.
Projektor Vivibright F30.
Danes sem prejel še en mail - da naj preverim koliko bi me stalo popravilo pri serviserju.
Nazadnje urejeno: