Napisal si da nočejo tvojega denarja. Za denar ga verjetno popravijo.
Pa mi povej kje sem napisal, da nocejo mojega denarja?
Sicer pa se opravicujem za offtopic.
Napisal si da nočejo tvojega denarja. Za denar ga verjetno popravijo.
V Banggood se je pojavil tale knof. Naročilo je bilo izvedeno in plačano 29. aprila. Od takrat dalje je v 'Processing' stage-u.
Ali Banggood kaj komplicira s povračilom? Kolko so kej hitri pri njem?
Na njihovi strani je sicer navedeno, da si za izdelke iz kitajskih skladišč pridržujejo 60-dnevni rok za dostavo, za evropske pa 30-dnevni. Naročena tablica naj bi bila odposlana iz HK skladišča.
:
Full refunds are not available under the following circumstances:
2.Delays in delivery caused by any force majeure incidents, such as natural disasters, bad weather, war, public holidays and customs issues.
Smatram, da se lahko sklicujejo na Covid-19 in, če že, vrnejo manj denarja?
Live chat sem že imel in mi je bilo rečeno, da tablice ni na zalogi. Enako tudi v komunikaciji po mejlu.
Tablica je še zmeraj v 'Processing', zato tracking kode nimam.
Prvi rok odpošiljanja je bil 11. maj, nato premaknjeno na 12. maj, zatem pa niso več prestavljali. Le še vprašanja, če bom še malo počakal ali pa pač želel povračilo.