O varnosti avtoplina in bencina bi rekel takole. Če se vžge avtoplin imaš več možnosti, da se rešiš, ker bo imel usmerjen plamen. Gorelo bo tam kjer bo sistem spustil in to usmerjeno stran od mesta spuščanja. V rezervoarju s plinom mora biti vedno nadtlak, zato ni mogoče, da bo znotraj rezervoarja karkoli zagorelo in povzročilo eksplozijo rezervoarja. Pri bencinu pa je tako, da je to tekoč derivat, ki za povrhu še hitro hlapi. Če rezervoar bencina spusti, imaš ves avto takoj v hlapih, ki pa zelo hitro zagorijo, tukaj je možnost rešitve veliko manjša, ker bo takoj cel avto v ognju. Pa še ena slaba lastnost rezervoarjev z bencinom, ko avto porablja bencin se v rezervoarju nabira zrak, ki je sorazmerno bogat s kisikom, bencin pa v rezervoarju tudi hlapi. To pa lahko pomeni, da imamo v rezervoarju eksplozivno zmes. Tega pojava pri plinskih rezervoarjih ni.
Pa še en podatek o avtoplinu. Avtoplin se težje vžge (rabi več energije), zato vozila s plinsko instalacijo še vedno rabijo bencin za zagon in ogrevanje motorja.
Če sem že vse obdelal, dizel je manj nevaren od bencina, manj je hlapljiv.