Glede DSGjev s suho sklopko in preblemov še 1x in tokrat zadnjič.
Problemi s suho sklopko so bili ker je v prvi verziji olje ki je mazalo zobnike bilo tudi olje za mehatroniko. Za mazanje zobnikov je vseeno kakšno olje je ker koneckoncev imaš takega v vsakem ročnem menjalniku in deluje "celo življenjsko dobo", problem je pa nastal ker je to olje polno opilkov in večje mehanske svinjarije služilo tudi kot olje za mehatroniko (ventile) kjer so nastale s časom poškodbe ali/in zamaški in menjalnik ni več delal optimalno. Olje v teh menjalnikih je pametno redno menjat.
Pri novih DSG s suho sklopko imaš pa ločen mehanski menjalniški sklop in ločeno mehatronsko enoto. Vsaka enota ima svojo olje in olje mehanske enote ni potrebno menjat, hidravlično pa tudi ne ker se za razliko od ostalih DSGjev (tudi mokrimi sklopkami) nima kaj pokvarit ... olje je namreč hermetično zaprto in ni podvrženo niti vplivu vlage (kot je recimo lahko zavorno olje) in se posledično nima kaj dosti za obrabljat. Tudi če bi bilo olje na nek način zanič nekih hujših posledic nebi bilo.
Vprašanje menjave olja v mehatroniki je podobno kot vprašanje menjave olja pri hidravličnem servo volanu. A ga kdo kdaj menja? Noben, tudi intervalov menjave ni predpisanih. Če začne čudno delat servo ga pa prvega menjaš ker je to strošek par 10EUR, samo da bi ga sedaj menjaval na vsak interval pa tudi nima smisla.
Hmm..ne vem če to drži. Sam imam menda enga izmed prvih, 2010 letnik in nima enega olja za oboje (sklepam, da mehanik ve, kaj govori, včasih bil uradni....)