Jaz sem šel v ta postopek, ker bi na uradnem servisu razkopali menjalnik in računali še pa još. Kot sem napisal zgoraj so pri moji boljši polovici v avtomat nalili premalo olja in menjalnik ni hotel šaltat iz 3 v 4. Preden smo šli v obnovo sem reskiral tistih par eurov in nekaj ur časa ter se lotil konkretnega čiščenja, da smo res spravili vso staro olje ven in nalili novo olje noter. Odkar servisiram sam ni več nobenih težav, na pooblaščencu tega avtomobila ne vidijo več
V tvojem verjetno primeru pomeni isto kot v mojem. Zamenjali so ti samo polovico olja, polovico pa je ostalo starega noter. Še vedno boljše kot nič ampak roko na srce, to pač ni to. Računali so ti pa verjetno vseh 9L
Ne. Zaračunali so ga 6. Pa v menjalnik ga gre 8 litrov in ne 9. Če pogledaš iz praktičnega vidika, olje skupaj z umazanijo vseeno steče ven, ker se direktno odpre karter na najnižji točki in po tej logiki svinjarija tudi odteče ali vsaj tisto, kar se je nabralo na dnu. Če to ne bi povsem držalo, bi dsgji krepavali na polno, pa očitno ni tako. Niti umazanija ne sme priti v menjalnik, saj je to zaprt sistem. Pa če je moj naredil 300000 km, potem tudi sedaj nima smisla izvajati kakšnega generalnega pranja, če je menjalnik načet, mu tudi to ne bo več pomagalo .
Jernej