A je s tem novim plinom vsaj kaj boljša tesnost? Najbrž ne. Ker vsi vemo kako to gre, tisti stari ultra umazani plin (R12) je še danes v vozilih original in klime delajo brez da bi jih kdorkoli tikal. Sealed for life se temu reče, nobenega puščanja, nobenega olja zato da maže kompresorje ipd. Uničuje ozon, samo dokler je v napeljavi nima nobenega učinka = totalno ekološki. Kot moj gorenje hladilnik star 50 let, freoni gor ali dol odkar je bil hladilnik narejen ni prispeval nič k ozonski luknji.
Potem pride R134a, ki kao ne uničuje ozona .. ampak jebiga, ima samo ene 1000x večji efekt na segrevanje ozračja kot pa CO2. Pa ker ima drugačne lastnosti ta plin lažje uhaja pa še mazalne lastnosti so slabe (oz. je bolj agresiven do maziv) in mora kompresor tečt na svežo mešanico. Plin uhaja v ozračje, če pa ne ga moraš pa vseeno redno "čistit" zato da ne zariba kompresor. Skratka na življensko dobo vozila gre v ozračje en kup tega plina. Ekologija na vrhuncu!
Seveda so to EU birokrati naumili sedaj in predlagajo nov plin ki bo super eko ... mogoče sam plin je bolj eko od R123a, ampak če ga morajo že sedaj lastniki 1-2 let starih vozil filat kam to vodi?
CO2, a se hecate? Dobili bomo zero emission E vozila ker je kao CO2 največja grožnja svetu, klima bo tekla pa na CO2. Dofilavanje 500g skoraj zastonj .. samo vsak servisni interval bo treba to dofilat (se pravi par (10) g CO2 izpusta na km samo zaradi klime)!