Citat:
Uporabnik Jado pravi:
fak keber no.....pa sej se vsi vozimo po našem sranju, no.....prid v kranj boš videl obup.
A po novem imate avtocesto v Kranju?Citat:
Uporabnik Jado pravi:
fak keber no.....pa sej se vsi vozimo po našem sranju, no.....prid v kranj boš videl obup.
Se vozim vsak dan.Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Glih hotu rečt Kebru če se upa pridt narest en krog po LJ obvoznici samo po voznem pasu
No, pri nas so ob obnavljanju in razširanju lokalne ceste, na kateri je bil luknjast asfalt zgolj nabili na asfalt pol metra in več gramoza in asfaltirali čez. Me zanima koliko časa bo trajalo, da jo bo treba spet obnavljat.Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
E to je to - podlaga. Pri njih dajo tak kamen kot je pri nas pod tiri, potem ga pa še s smolo/katranom prelijejo, da je že podlaga trdna ko vrag.
Žalostno pa je, da to pri njih (in tudi v Avstriji) delajo tudi na glavnih in lokalnih cestah, ne samo na AC, pri nas pa gramoz, ki se potem samo vozi sem in tja.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Se vozim vsak dan.Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Glih hotu rečt Kebru če se upa pridt narest en krog po LJ obvoznici samo po voznem pasu
Saj zato se pa obvoznica sčasoma obnavlja, najstarejši deli so stari 28 let. Trenutno obnavljajo 21 let staro južno obvoznico, grajeno na barjanskih tleh. Seveda na podlagi čisto normalne rekonstrukcije po 20 letih, ki jo v kaki Nemčiji ali na Nizozemskem opravijo že precej prej, večina sklepa, da gradimo najslabše avtoceste na svetu, ki razpadejo po dveh letih.
Ni pa stanje na njej katastrofalno: zapelji se po obvoznici Trsta (ki je novejša). Namesto dilatacij zevajo pred viadukti kar celi kanjoni, pa se noben ne sekira. Ali pa avtoceste skozi Dunaj tudi niso ravno zgled visoke zahodne tehnologije.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mogoče pa nam bi jih lahko Nemci gradili, bo kdo rekel. Kar naj pridejo, ampak glej no glej hec, za take male denarje niti razpisov ne povohajo (Avstrijci se precej bolj potrudijo).