Potem pa ga še vprašaj koliko v dojtčlandu plačuje KFZ Steuer in koliko tega davka v Sloveniji.
Pa še nekaj - kdo pa stroške goriva in vzdrževanja krije in kako to spraviti skozi knjige?!
ON:
Podal bom enako kvalitetno mnenje kot ostali.
V zakonskih določilih iz "cestno pravnega vidika" (se pravi v štirih novih zakonih) nisem nikjer zasledil, da bi bilo prepovedano. Zakonsko gledano tudi pooblastilo ni potrebno.
Iz davčnega vidika pa je seveda "sporno" - vendar v sami zakonodaji nisem našel določila (priznam, da se nisem pretirano poglabljal).
Vendar je oboje več ali manj nepomebno - saj namreč ni ekonomske računice (izvzete "davčne oaze"). Jasno je namreč, da vozila v tuji državi NE MOREŠ registrirati na sebe (razen če imaš tam stalno bivališče ali delovno vizo in začasno bivališče): Z varianto, da boš pa vozil "prijateljev" avto pa je vprašanje kakšne vse stroške za prijatelja potegen za sabo - za Nemčijo (in mislim tudi Avstrijo) je jasno, da mora plačaveti letni davek na motorna vozila - kar pa je dražje kot pri nas.
Vem, da j nekaj časa bila Slovaška zanimiva - samo so tudi s tem bolj kot ne nehali (ali zaradi večjih kontrol ali pa zaradi uvedbe EUR na Slovaškem
).