Avto optika + kalibracija kamere

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
929
151
43
Pozdrav!

Na avtu se mora urediti optika, avto vleče v levo - če držiš volan "naravnost". Enako se dogaja, če je vklopljen Line assist, potem volan vedno popravlja v desno. Naročen na optiko - a se mora urediti tudi kalibracija kamere oz. dotičnih asistenčnih naprav?

Hvala.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.598
1.803
113
Verjetno ne. Najprej poštimaj optiko in preveri, če je tudi asist. problem rešen, bo najceneje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.066
12.636
113
a ima kdo v SLO ono novo optiko ko sam zapelješ mimo? pa kamere in laserji vse zmerijo? videl neko reklamo za sistem (ne vem kje)..
šraufat sicer še moraš vedno ročno...
Verjetno gre bolj za samo diagnostiko, da vidiš če maš podrto al nimaš...
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.359
11.142
113
Šraufat ročno? Ne me hecat. V storu poglej za aplikacijo, ziher ti zrihta v nulo za 0,99. Če si na Applu 3,99.
 
  • Haha
Reactions: Samo Svoj

luka51

Guru
16. avg 2007
15.186
6.499
113
a ima kdo v SLO ono novo optiko ko sam zapelješ mimo? pa kamere in laserji vse zmerijo? videl neko reklamo za sistem (ne vem kje)..
šraufat sicer še moraš vedno ročno...
Verjetno gre bolj za samo diagnostiko, da vidiš če maš podrto al nimaš...
Si ti ziher to? al misliš ono ko majo rentacarji in najde poškodbe na avtu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.066
12.636
113
ne, prav optiko naredi... vsaj taka slika je bila poleg, ono stekanje koles oa take fore.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.186
6.499
113
Tole je stran metanje dnara, za tistega ki se ukvarja z optiko. Itak more avto v vsakem primeru pol na klasično optiko, ker drugače ne veš kolko premaknit. Torej strošek dveh naprav (ki ni mali) in še konkretn plac.
Ko je pa enkrat na optiki pa itak za vsakega najdeš kaj za nastavit. To je bolj za neke rentacarje za hitre preglede ko se avti vračajo, če je zjebal kdo kaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.674
525
113
Tole je stran metanje dnara, za tistega ki se ukvarja z optiko. Itak more avto v vsakem primeru pol na klasično optiko, ker drugače ne veš kolko premaknit. Torej strošek dveh naprav (ki ni mali) in še konkretn plac.
Ko je pa enkrat na optiki pa itak za vsakega najdeš kaj za nastavit. To je bolj za neke rentacarje za hitre preglede ko se avti vračajo, če je zjebal kdo kaj.
to je za velike premožne servise, kjer se pri rednih servisih takoj ugotovi, pri uvozu v delavnico, da nekaj ne štima z optiko. V bistvu za dodaten posel potem naprej.